Program

Program

8:30 - 9:00

Registrace

9:00 - 9:15

Zahájení

9:15 - 9:35

Mendel, Darwin a evoluce českého internetu

Tradičně netradiční pohled na české online podnikatelské prostředí ze strany úspěšného investora a nejdrsnějšího porotce pořadu Den D. Tentokrát půjde o strategicko koncepční zamyšlení nad evropskou / globální nekonkurenceschopností většiny českých a slovenských firem, analýzu důvodů a náčrt cesty ven.

Michael Rostock Poplar Michael Rostock Poplar

Zakládající partner

Venture Investors Corporate Finance

Michael Rostock Poplar

Michael je zakládajícím partnerem Venture Investors Corporate Finance. Je zodpovědný především za strategii, vedení společnosti a business development. Před tím, než v roce 1999 založil VI CF, pracoval jako právník pro společnost WoodCommerz, kde se například podílel na realizaci první emise eurobondů ve střední a východní Evropě (emitentem byl ČEZ). Pracoval u Prvního privatizačního fondu, kde se účastnil zpracování řady privatizačních projektů v Rusku a v Bulharsku. Poté založil společnost Pilot Dynamis, kterou posléze prodal společnosti Private Investors.

Vystudoval práva na Univerzitě Karlově v Praze, poté absolvoval postgraduální studium St. Antony's College na Oxford University a získal magisterský titul LLM na Hughe's Hall, University v Cambridge. Byl zakladatelem a prezidentem Středoevropské společnosti Cambridge University.

9:40 - 10:00

Mysli lokálně, jednej lokálně

Co je malé, to je milé a co je doma, to se počítá aneb Lehce provokativní pohled zkušeného internetového podnikatele na světovost českých startupů.

Jiří Hlavenka Jiří Hlavenka

Spoluzakladatel APEK a soukromý investor

Skypicker.com

Jiří Hlavenka

Jiří Hlavenka je podnikatel v oblasti internetových technologií; založil mj. vydavatelství Computer Press a Vltava.cz. Je autorem více než 40 publikací a několika tisíc odborných článků. Dnes působí především jako investor, je mimo jiné spoluzakladatelem a podílníkem společnosti Skypicker.com.

10:05 - 10:25

Startup a akvizice očima velké firmy

Co znamená inovace pro velkou firmu a jak k nim přistupují startup projekty? Jaké hodnoty jsou rozhodující při plánování akvizice? Proč koupit výrobce e-hopů a prodejce internetové reklamy- zkušenosti získané z akvizicí, které tento rok realizovala Allegro Group CZ.

Jakub Havrlant Jakub Havrlant

CEO Mall Group

Rockaway

Jakub Havrlant

Jakub Havrlant stojí v čele investiční skupiny Rockaway, kterou založil v roce 2013 poté, co se rozhodl odejít z postu reginoláního ředitele nadnárodní internetové skupiny a začít se věnovat naplno vlastním investičním aktivitám. Rockaway se dnes soustředí na dva hlavní druhy investic. Vstupuje do regionálních společností, které mají silnou pozici a již prověřený model, v této časti portfolia najdete společnosti jako Invia, Heureka, Chytrý Honza nebo Mall Group. Pod hlavičkou Rockaway Ventures podporuje technologické stratupy s globálními ambicemi. Budování hodnoty, hledání “out of the box” řešení a osobní zodpovědnost, to jsou jenom některé z principů, kterými se Jakub řídí. Na ty ostatní, ale i jeho vizi pro Rockaway, první dojmy z vedení Mall Group přijde řeč v rozhovoru během dopolední části programu.

10:25 - 10:45

COFFEE BREAK

10:45 - 11:00

Rozhovor s Robinem Raszkou, TechStars

Michal Bláha si s Robinem Raszkou bude povídat o jeho aktuálním působení v newyorském startup akcelerátoru TechStars, kde se podílí na vývoji aplikace Piictu, která už stačila vzbudit docela velkou pozornost. Robin už může posoudit, v čem se americké prostředí liší od toho českého a jaké podmínky dokáže poskytnout těm, kteří se rozhodnou něco zajímavého dokázat.

Robin Raszka Robin Raszka

Lead Designer

Tapmates

Robin Raszka

Robin Raszka je Lead Designer ve společnosti Tapmates Inc., kde je odpovědný za vzhled a uživatelské rozhraní, kterým se společnost a její projekty prezentují. Momentálně působí v New Yorku na vlastním startupu Piictu jako Product Designer a Idea Maker. Před odchodem do New Yorku se účastnil řady úspěšných projektů v Silicon Valley.

11:00 - 11:35

Diskuze o startup prostředí v ČR - moderuje Michal Bláha

Debata osobností angažujících se kolem podpory a rozvoje české startup scény. Hosty budou Jan Barta (Elephant Orchestra), Ondřej Krabs (My Freight), Petr Ocásek (BENETA), Ondřej Raška (Miton).

11:40 - 12:00

Kam kráčí domény – vize a spekulace

Nové gTLD – změní to internet? Komu to prospěje a proč? Využití domén dříve, dnes a v budoucnu - trendy. Vývoj cen domén a jeho efekt.

Petr Šmída Petr Šmída

Výkonný ředitel

ACTIVE 24

Petr Šmída

Petr Šmída nastoupil do ACTIVE 24, s.r.o. v červnu 2007 a o rok později postoupil na pozici Výkonného ředitele společnosti. Kromě vedení společnosti je jeho profesí řízení lidských zdrojů, je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze a před nástupem do ACTIVE 24 působil 10 let v české pobočce společnosti T Mobile (původně RadioMobil, a.s.).

12:00 - 13:00

OBĚD

13:00 - 13:20

Hyde park ČT24 - laboratoř průniku "starých" a "nových" médií

Pavlína Kvapilová dlouho moderovala jeden z nejúspěšnějších pořadů České televize poslední doby, založený na neustálé interakci s diváky. Formát odvážný i v evropském kontextu je specifický tím, že se výsledný tvar vydání skládá v reálném čase z otázek a komentářů přicházejících od široké veřejnosti. Během roku a půl takto publikum vyzpovídalo řadu osobností mnoha oborů a zájmů. Během své prezentace Pavlína přiblíží, jaké byly zkušenosti týmu s využitím sociálních sítí a dalších komunikačních prostředků na internetu i mimo něj pro přípravu a průběh tohoto pořadu.

Pavlína Kvapilová Pavlína Kvapilová

Výkonná ředitelka divize Nová média

Česká televize

Pavlína Kvapilová

Pavlína Kvapilová řídí v České televizi divizi Nová média. V letech 2007-2011 se podílela na budování zpravodajské stanice ČT24. Vedla velké speciály jako byly Obama v Praze, Benedikt XVI., Studio Volby 2010, Planeta Země 2011 a další. Na ČT24 se věnovala kromě řady jiných aktivit i postupnému zavádění interaktivních prvků, ze kterých stanice těžila v různých formátech. Na obrazovce se objevovala jako jedna z tváří Hyde Parku ČT24. Pracovala také v Českém rozhlase, mimo jiné jako zpravodajka v Bruselu. Studovala ekonomii a italianistiku, její vášní je fotografie, cestování, psychologie či yoga.

13:25 - 13:45

Strategie a realita zapojení banky do společenských sítí na webu

Hned po otevření banku postihla Šmudlinka – falešná zaměstnankyně ZUNO na diskuzním fóru mBank. V zápětí se přidal squatterský účet @zunobanka na Twitteru. Plány a představy se střetly s realitou. Na konkrétních příkladech uvidíte, jak probíhaly přípravy komunikace nové banky a jak se nakonec představy setkaly se skutečností. Petra se podělí o zkušenosti s tím, jak banka spravuje sociální média, jak provádí monitoring a jak připravuje a vybírá obsah.

Petra Pšánská Petra Pšánská

Web Content Specialist

ZUNO BANK AG, organizační složka

Petra Pšánská

Petra Pšánská je zodpovědná za sociální média v nové online bance ZUNO. Vystudovala mezinárodní studia na fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Dříve působila jako redaktorka v různých periodikách a jako vedoucí projektu vedla relaunch Elle.cz.

13:50 - 14:10

Jana Háková, Alžběta Houzarová, Vodafone

Proč si (ne)založit firemní Twitter účet

Vodafone je s počtem více než 5500 followerů největším českým korporátním Twitter účtem. Co přináší role průkopníka, jak funguje kouzlo nechtěného, čím zabavit geeky, kdy se vyplatí tweetovat a proč si založení firemního Twitter účtu dobře rozmyslet, prozradí osoby, které mají Twitteru účet Vodafonu osobně na starosti.

Jana Háková Jana Háková

PR specialistka

Vodafone Czech Republic

Jana Háková

Jana Háková pracuje ve společnosti Vodafone Czech Republic jako PR specialistka. Její odpovědností je PR na sociálních sítích, PR technologických novinek v portfoliu Vodafonu a komunikace společensky prospěšných projektů firmy a Nadace Vodafone. Dříve působila v oddělení komunikace společnosti Tesco Stores ČR, a.s. Vystudovala publicistiku a původní profesí je novinářka, pracovala například v Lidových novinách či Deníku.

14:15 - 14:35

Jak Barbie dostala za vyučenou aneb Využití sociálních sítí k cílené negativní kampani

Na příkladu negativní kampaně Greenpeace vůči společnosti Mattel a její slavné Barbie na sociálních sítích a prostřednictvím offline komunikace si ukážeme, jak se se sociálními sítěmi dá pracovat a jaké hrozby znamenají cílené negativní kampaně zaměřené na poškození značky.

Milan Beneda Milan Beneda

Managing director

IMC International s.r.o. Divize BenedaGroup.com

Milan Beneda

Milan Beneda působí jako managing director v internetové mediální agentuře BenedaGroup.com. Kromě řízení společnosti hledá pro klienty efektivní způsoby marketingové komunikace na internetu a sociálních sítích. Předtím působil v internetové agentuře Beyond Interactive, kde měl na starosti plánování a nákup internetových kampaní pro významné klienty.

14:40 - 15:00

COFFEE BREAK

15:05 - 15:25

Marek Bačo, H1.cz a Ondřej Vích, DIRECT pojišťovna

Kolik stojí digitální marketing

Kolik stojí online komunikace DIRECT Pojišťovnu, která patří na internetu jednoznačně mezi nejprogresivnější finanční instituce? Realistický a upřímný pohled na efektivitu jednotlivých forem online marketingu spolu s doporučením, na co se má klient ptát svých online agentur. Hlavně žádné nepoužitelné případové studie plné okouzlujících čísel a vyžadující zakoupení nesmyslně drahých nástrojů.

Marek Bačo Marek Bačo

Head of MBA

MediaCom Praha s.r.o.

Marek Bačo

Marek Bačo vede českou pobočku Mediacom Beyond Advertising, která je obsahovou divizí mezinárodní mediální agentury Mediacom. Marek má v MBA na starosti vedení týmu, přípravu a realizaci obsahových strategií a kampaní pro lokální i mezinárodní klienty agentury. Marek vystudoval obor marketingové komunikace na VŠFS a digitálnímu a obsahovému marketing se věnuje od roku 2002. Má za sebou bohaté zkušenosti především s internetovými kampaněmi, výkonnostním a obsahovým marketingem, které získal jak na straně dodavatelů obsahu (Xchat či ARBOineractive), tak i na straně zadavatelů a agentur (neo@Ogilvy či H1.cz).

15:30 - 15:50

Sociální média: jeviště, nebo hlediště společenských bouří?

Od Káhiry po Londýn, revoluce, masové demonstrace, studentské protesty i obyčejné rabování jsou spojovány s využíváním sociálních sítí a médií. Je to zasloužené? Jaká je role sociálních média v bouřlivých událostech tohoto roku? Jsou jejich impulsem, nebo pouhým zrcadlem?

David Antoš David Antoš

BCG

David Antoš

David Antoš je bývalým redaktorem Lupa.cz, nyní pracuje jako konzultant v BCG. Vystudoval ekonomii a právo. V rámci skupiny Český Flattr se věnuje evangelizaci a rozvoji této služby v Česku.

15:55 - 16:15

Webová analytika bezbolestně

Rozhodování na základě dat pročistí vzduch ve firmě libovolné velikosti. Na příkladech z praxe uvidíte, které situace pozitivně či negativně ovlivnily průběh zavádění webové analytiky do online aktivit klientů.

Lukáš Zaplatílek Lukáš Zaplatílek

UX Consultant

Etnetera Activate

Lukáš Zaplatílek

Jsem absolvent magisterského studijního programu Inženýrská informatika na Fakultě aplikovaných věd Západočeské univerzity v Plzni. Při studiích jsem prošel několika menšími firmami jako externí spolupracovník a od roku 2006 působím ve společnosti ET NETERA. Postupně jsem se usadil na pozici User Experience konzultanta a nyní společně s našimi klienty navrhuji přístupná a použitelná uživatelská rozhraní pro jejich projekty. Dále se věnuji nástrojům k analýze návštěvnosti. Mohli jste mě vidět také na oborových konferencích jako je WebExpo, Invex Forum nebo na menších akcích jako Web Analytics Wednesday, WebTop100 Klub a UXCamp.

16:20 - 16:40

Neptejte se "Jak se vám líbí náš web", měřte pocity svých návštěvník

Snažili jste se někdy zjistit, jak se vašim návštěvníkům líbí váš web? Počítáte Net Promoter Score? Provádíte marketingové průzkumy? My díky nové metodě uživatelského výzkumu měříme pocity návštěvníků. Přijďte se podívat, co jsme změřili na serveru iDNES.cz.

Petr Štědrý Petr Štědrý

Sherpas

Petr Štědrý

Petr je specialista na návrh webů, webových aplikací a různých forem uživatelského výzkumu. Věří, že user experience nekončí u webové stránky, ale přesahuje i do dalších oblastí komunikace se zákazníkem. Dohlíží na to, aby weby našich klientů co nejlépe splňovaly stanovené cíle a přitom nabízely uživatelům srozumitelně a pohodlně všechny informace, které potřebují. Rád navrhne web klasický, mobilní nebo webovou aplikaci, kterou si zákazníci oblíbí a budou se k ní vracet.