Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

  • Alžběta Havlová

    Od roku 2001 pracuje v Českém rozhlase. Postupem let se na Radiožurnálu začala věnovat moderním technologiím. Momentálně je také editorkou rozhlasového Centra zpravodajství.

    Novinář

    Český rozhlas

  • Petr Koubský

    Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

    stálý spolupracovník

    TUESDAY Business Network

  • Matěj Novák

    Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

    ředitel

    CPEx

  • Ján Simkanič

    Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování (např. vyhlášení ankety Křišťálová Lupa) a publicistice (blog Simindr.cz). V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

  • Michal Zolman

    Michal vystudoval VŠMVV obor diplomacie a public relations. Dříve působil v mediální agentuře MediaCom jako nákupčí printové a ambientní reklamy. Od roku 2010 pracuje ve společnosti Internet Info, nejprve jako Key Account Manager, od roku 2012 působí na pozici Programového ředitele. Michal zajišťuje program konferencí a setkání v rámci TUESDAY Business Network a komunikaci s partnery. Zajímá se o technologie, internetový marketing, nová média a inovace v podnikání.

    Programový ředitel

    Internet Info

Přednášející

  • Tomáš Baránek

    Tomáš Baránek (nar. 1972) je český publicista a nakladatel. Vystudoval matematickou informatiku na Masarykově univerzitě v Brně, zakládal vydavatelství Computer Press (kde působil jako první šéfredaktor časopisu Computer). Od roku 2004 se věnuje především volné literární tvorbě, od roku 2007 opět vydavatelské činnosti (Jan Melvil Publishing). Napsal sbírku erotické poezie Bez uzdičky (Host), „praktickou příručku technologie lovu“ Jak sbalit ženu a Jak sbalit ženu 2.0 (Jan Melvil Publishing). Je také autorem stejnojmenné divadelní hry, která se od roku 2009 hraje na prknech brněnského divadla BURANTEATR. Ve spolupráci s tímto divadlem provozuje i interaktivní výukové kurzy předvztahové komunikace a na toto téma příležitostně přednáší i jinde. Vychovává dvě děti. Píše prózu. Žije v Brně.

  • Petr Bažant

    Začínal v polovině 90. let v mediálním oddělení MARK/BBDO. Poté byl ředitelem mediálního plánování v agentuře MediaCom a ředitelem nákupu v Universal McCann. V roce 2001 přišel na pozici mediálního ředitele OMD, kde se o dva roky později stal výkonným ředitelem. Zároveň vedl nákupní uskupení mediálních agentur Omnicomu Opera a byl obchodním ředitelem v regionu CEE. Od dubna roku 2010 je CEO Omnicom Media Group.

  • Tomáš Bella

    Do SME nastúpil v roku 2000 ako redaktor prílohy Počítače, do roku 2008 bol jej vedúcim redaktorom. Venoval sa najmä najmä dopadom nových technológií na spoločnosť. Od februára 2007 do júna 2009 bol šéfredaktorom SME.sk, neskôr zástupcom riaditeľa SME.sk. V rokoch 2010 - 2013 bol riaditeľom spoločnosti Piano Media, od októbra 2013 je zástupcom šéfredaktora SME.

    Odcházející zástupce šéfredaktora

    SME.sk

  • Olga Zbranek Biernátová

    Olga vystudovala v Brně Informační studia a knihovnictví a již během studií působila v oblasti online marketingu v rámci skupiny Guerrilla Readers a realizovala řadu projektů na podporu čtenářství. Přes 4 roky působila v Knihovně UTB jako marketingový specialista, lektor informačního vzdělávání a projektový manažer. Mimo svou knihovnickou práci podnikala v oblasti social media marketingu se zaměřením zejména na knižní trh (dlouhodobá spolupráce např. s nakladatelství Kniha Zlín). Aktuálně se stará o online marketing knihkupecké sítě Neoluxor a učí na univerzitě v Brně a ve Zlíně.

    knihovník a social media specialist

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Josef Bouška

    Původní profesí novinář, později pracoval v digitální a komunikační sféře. Působil také ve výkonné radě Asociace PR agentur a ve Sdružení pro internetový rozvoj, kde měl na starosti public affairs. Roku 2016 byl nominován na European Journalist Awards on Diversity. V současnosti žije na Mauriciu, kde založil a vede firmu Blue M zaměřenou na vývoj webů a mobilních aplikací.

  • Jiří Budinský

    Vystudoval univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně. Věnuje se strategickému rozvoji a plánování v oblasti mobilních platforem, uživatelskému designu a mobilnímu marketingu v oblasti e-commerce. Podílel se na rozvoji mobilních platforem, mobilních kampaní a vývoji aplikací pro české e-commerce subjekty – např. Aukro, Heureka, Hotel.cz apod. Je spoluzakladatelem projektu Allegro App Pool, který podporuje české vývojáře a přináší jim příležitosti vytvářet produkty pro mobilní platformy.

    Mobile Product Expert

    Allegro Group CZ

  • Robert Čásenský

    Robert vystudoval sociologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Během studia začal v roce 1993 pracovat nejprve na částečný a pak na plný úvazek jako redaktor Českého deníku. V roce 1994 pracoval jako vedoucí domácího zpravodajství v Denním Telegrafu. Později působil jako společník a jednatel v soukromé poradenské agentuře. Roku 1998 byl jmenován zástupcem šéfredaktora Lidových novin, kde tuto funkci zastával do konce roku 2000. 1. ledna 2001 se stal zástupcem šéfredaktora deníku MF DNES a 6. února 2006 byl jmenován jeho šéfredaktorem, odkud se rozhodl odejít v roce 2013 po změně majitele vydavatelství. Od září 2014 vydává a vede měsíčník Reportér.

  • Senol Efendi

    Senol has lived in several countries, such as Germany, Turkey,Bulgaria, Greece, Slovakia and Hungary. He sees himself as citizen of the world and enjoys the benefits of speaking several languages.

    He strongly believes in the power of e-mail marketing, and this is more than noticeable in his presentations. Listen to him and get inspired by the possibilities with email marketing – a field that is constantly evolving.

    Senol moved to Sweden three years ago thrilled by the challenge to work with e-mail marketing at Apsis. He works as international sales manager, leading a team of sales proffesionals helping companies with email marketing solutions. Prior to Apsis he has taken operational and sales positions within IBM.

    Manager, International Sales

    APSIS

  • Michal Feix

    Michal Feix je od ledna 2012 výkonným ředitelem společnosti Seznam.cz. Je pravou rukou Pavla Zimy, generálního ředitele společnosti, a stará se o chod všech složek firmy, vyjma produktové části, kterou si napřímo řídí Pavel Zima. Před pozicí výkonného ředitele ve společnosti Seznam.cz působil jako provozní ředitel. Před příchodem do společnosti Seznam.cz v roce 2004 působil na technických pozicích u obou českých konkurenčních portálů. Je absolventem ČVUT FEL a MBA.

    Výkonný ředitel

    Seznam.cz

  • Hana Friedlaenderová

    Hana vystudovala Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy. V roce 1994 nastoupila do společnosti MEDIAN, kde měla na starosti MEDIA PROJEKT, největší mediální výzkum v těchto letech. Od roku 1996 pracovala jako vedoucí oddělení Mediálních výzkumů. Spolu s doc. Milanem Tučkem CSc. vydala několik publikací z oblasti životního stylu české populace: Češi na  prahu nového tisíciletí (Slon, 2000), Evropa na prahu sjednocení (MEDIAN, KMR 2001), Jak se máte Slováci, ako sa máťe Česi? (Praha, MEDIAN 2003). V roce 2006 nastoupila do společnosti tehdy MEDIARESEARCH (nyní Nielsen Admosphere). V současné době pracuje v sekci obchodní, jako Research and Insights Manager.

    Senior Research Manager

    Nielsen Admosphere

  • Daniel Grunt

    Absolvoval provozně ekonomickou fakultu ČZU a MBA na UNYP. V minulosti pracoval mimo jiné jako produktový a marketingový ředitel portálu Centrum.cz, Multimedia business manager ve společnosti Nokia a na pozici ředitele Internetu v TV Nova. Před příchodem do FTV Prima působil v Sanoma Media Praha jako ředitel Nových médií. Na postu ředitele PRIMA ON-LINE má na starosti veškeré aktivity v oblasti nových médií, jako je např. tvorba online strategie, budování a rozvoj webových stránek, mobilních aktivit apod.

    Ředitel nových médií

    FTV Prima

  • Zbyněk Hraše

    Na českém IT trhu se pohybuje již 13 let. Od roku 2007 pracuje ve společnosti Etnetera, kde se zaměřuje na vedení projektů pro významné klienty (např. Fortuna, Datart). Aktuálně je šéfem produktové divize se specializací na personalizaci a zátěžové testování. Je ženatý, má dvě dcery, aktivně sportuje (maratonec a ironman).

    team leader vývoje Soyky

    Etnetera

  • Richard Hunt

    Richard je zkušený vyhledavač talentů a osobností v oboru marketingu. Pravidelně a originálně komentuje českou mediální a politickou scénu. Jestli má někdo inspirace na rozdávání, pak právě on.

  • David Hurta

    Od roku 2011 je generálním ředitelem vydavatelství Mladá fronta a. s. Ve vydavatelství působí již od roku 2008, kdy zastával pozici ředitele divize Časopisy. V mediích pracuje více než 10 let. Vystudoval ekonomii na VŠB Ostrava – Ekonomická fakulta.

    Generální ředitel

    Mladá fronta

  • Jakub Chour

    Jakub  spravuje účty velkým klientům - zejména internetovým obchodům v systémech pro placenou reklamu. Věnuje se vytěžování jejich stávajících zákazníků a efektivnímu využívání zákaznických databází. Tato specializace Jakuba přivedla také k MailChimpu a emailovému marketingu.

    Jakubovu pracovní náplň tvoří také správa reklamy na mobilních telefonech. V H1.cz vede interní semináře mobilní reklamy a konzultuje mobilní kampaně klientů.

    Vystudoval teoretickou sociologii na FSV UK a kromě online marketingu ho zajímá i svět mobilních aplikací, použitelnosti webových stránek, zážitkového učení a také použití rozšířené reality skrze mobilní telefony.

    Performance Advertising Consultant

    H1.cz

  • Martin Ježek

    Martin spoluzaložil a vede Inspiro, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. S agenturou se specializuje na propojování tří klíčových disciplín současné marketingové komunikace: socialu, PR a digitálu. Mezi klienty Inspira patří značky jako Huawei, Makro/Metro, Moneta, Plzeňský Prazdroj, O2 nebo Penny Market. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.

    Managing Director

    Inspiro Solutions

  • Václav Kadlec

    Václav vystudoval Fakultu aplikovaných věd ZČU v Plzni a Brno International Business School v Brně. V knižním byznysu se pohybuje od roku 2000, kdy začínal jako autor knihy o programování a webových technologiích. Ty vycházely v nakladatelství Computer Press, do kterého v roce 2005 nastoupil na pozici redaktora počítačové literatury. Postupně se propracoval na pozici ředitele společnosti, po její akvizici společností Albatros Media v roce 2011 se přesouvá do managementu nástupnické společnosti a v roce 2012 se stává jejím generálním ředitelem.

    Albatros Media, CEO

    Albatros Media

  • Petr Král

    Petr si momentálně užívá statusu „na volné noze“ a toho, že na vizitce nemá žádnou funkci. V mentální koncidi se udržuje pomocí projektu Těžká váha.cz. V online prostředí se pohybuje od roku 1997, byl u zrodu ecommerce v Čechách. Posledních šest let působil v nákupní galerii Mall.cz. Začínal jako produktový manažer obchodu BileZbozi a v únoru tohoto roku z firmy odcházel z pozice šéfa marketingu celého holdingu.

    Konzultant

    Těžkáváha.cz

  • Roman Latuske

    Vystudoval na IHK Wiesbaden bankovnictví se specializací na obor financování nemovitostí. Od roku 1998 pracuje v médiích. V mediální skupině MAFRA se podílel na vybudování zpravodajského portálu iDNES.cz a byl členem představenstva zodpovědný za divizi MAFRA DIGITAL. Od roku 2014 je CEO Economia, a.s. a zodpovědný za finální integraci Centrum Holdings a transformaci vydavatelství do digitálního mediálního domu.

    CEO a předseda představenstva

    Economia

  • Peter Lelovič

    Mgr. Peter Lelovič je magistrem psychologie masových komunikací a reklamy. Svou kariéru začal těsně po revoluci v reklamním průmyslu. Prošel všemi stupni tvorby reklamy – od textaře až po řízení mezinárodní agentury. Začal klasickými médii, ale již v druhé polovině devadesátých let se začal profesně zabývat internetem. Posledních 8 let působí jako konzultant v marketingu a v oblasti User Experience.

    Konzultant marketingových komunikací

    CONCEPT 42

  • David Lorenc

    David začínal jako Project Manager v digitální agentuře Mather Advertures, kde pracoval především na projektech v oblasti mobilních služeb a sociálních médií. Pracoval pro klienty jako Vodafone, Air Bank a ČEZ. Na začátku roku 2012 přešel do společnosti Seznam.cz, kde vybudoval „mobilní“ obchodní tým, který v současné době vede. Podílí se i na dlouhodobé strategii mobilních služeb a mobilní reklamy.

    Manažer Smobil

    Seznam.cz

  • Jan Majer

    Původní profesí novinář, pracoval jako zpravodaj v ČTK, vedl ekonomickou rubriku týdeníku Reflex, založil a vedl dva finanční weby, radil finančním institucím v oblasti mediální komunikace, byl jedním ze zakladatelů společnosti Partners, kde aktivně působil jako ředitel PR a komunikace. V roce 2010 prodal svůj podíl a založil společnost Mindlab, která se věnuje vzdělávání a osobnímu rozvoji a vydává online magazín Psychologie.cz.

    Psychologie.cz - šéfredaktor

    Mindlab s.r.o.

  • Jiří Malý

    Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede produktovou strategii. 

    Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako Managing Director mediální agentury Neo@Ogilvy. Startoval expanzi Alza.cz do Evropy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích. 

    Nejčastěji ho potkáte na kole.

  • Miroslav Motejlek

    Miroslav Motejlek je zakladatelem a majoritním vlastníkem společnosti motejlek.com, kterou tvoří z části zpoplatněný nezávislý zpravodajský server motejlek.com a internetová televize motejlek TV. Vystudoval ekonomii na Filosofické fakultě University Karlovy.
    Pracoval v Lidových novinách a v Týdnu, v obou jako vedoucí ekonomické rubriky. Řídil redakci reportérů Českého rozhlasu pro stanice Radiožurnál a Rádio Česko.

    Autor

    motejlek.com

  • Toms Panders

    Toms Panders - odborník v oboru online reklamy s více než 5letými zkušenostmi v oblasti řízení online výzkumu, webové analytiky a adservingových služeb. Působí ve společnosti Gemius jako International Publishers Segment Manager a je zodpovědný mimo jiné za rozvoj spolupráce agentury se segmentem vydavatelů, navrhování nových produktů či za rozvoj mezinárodní spolupráce regionálních mediálních společností. Stará se o klíčové klienty společnosti v regionu Evropy, Blízkého východu a Afriky a zaměřuje se na další expanzi společnosti v rámci trhů, na nichž společnost již působí. Díky svým mezinárodním zkušenostem Toms poskytuje klientům poradenské služby a výzkumná řešení přizpůsobené jejich potřebám. Ve společnosti Gemius působí od roku 2008.

    International Publisher Segment Manager

    Gemius

  • Martin Picek

    Dříve se pohyboval na poli marketingu, a to ve společnostech Economia a.s. a ve skupině PPF/ČP, kde působil nejprve jako marketingový manažer u První Callin agentury, a poté jako projektový manažer a manažer marketingových produktů u České pojišťovny. V Seznam.cz působil od roku 2009. Zastával pozici Senior Key Account Managera v obchodním oddělení, kde vedl tým 12 lidí. Nyní působí v GroupM na pozici digital trading directora.

    Digital Trading Director

    H1.cz

  • Vladimír Piskáček

    Od září 2013 působí ve vydavatelství Economia jako ředitel redakcí. Před tím pracoval v Lidových novinách na pozici zástupce šéfredaktora, v roce 2007 stál jako spoluautor projektu u vzniku deníku E15.

    Ředitel redakcí

    Economia

  • Regina Sehnalová

    Regina posílila od srpna letošního roku společnost Bigmedia, největší společnost působící na trhu venkovní reklamy v ČR. Před tím působila téměř čtyři roky jako Mediální manažerka pro finanční skupinu ČSOB. Do skupiny ČSOB přišla z pozice vedoucí oddělení plánování a nákupu médií společnosti Telefónica O2. Zkušenosti má také z mediální agentury MindShare, kde tři roky zastávala pozici Senior media plannera. Před tím působila také ve společnosti ARBOmedia.

    BigMedia

    BigMedia

  • Jaromír Skopalík

    V mediích se pohybuje více než 20 let, vybudoval si pozici respektovaného mediálního manažera. V pozici jednatele v různých společnostech dvakrát zakládal a úspěšně vedl pobočky na Slovensku.

    Prezident Unie vydavatelů, mediální konzultant

    BAUER MEDIA

  • Ondřej Slavík

    Ondřej po studiích oboru Logistika a informatika na Technické univerzitě v Liberci pracoval jako informatik a webmaster v Krajské vědecké knihovně v Liberci. Ve své kariéře pokračoval ve společnosti Seznam.cz jako optimalizátor PPC kampaní v systému Sklik. Stávajícím působištěm se stala společnost Allegro Group CZ, kde má na starosti performance marketing (Adwords, Sklik, RTB, atd…) pro Heureka.cz a Heureka.sk. Další náplní práce je webová analytika a rozvoj spolupráce s agenturami.

    PPC performance manager

    Heureka Shopping

  • Jiří Svoboda

    Jiří se v reklamní a mediální branži pohybuje více než 20 let a v současnosti řídí největší mediální skupinu v České republice. GroupM je holdingová společnost, která sdružuje a řídí mediální investice všech mediálních agentur, vlastněných komunikační skupinou WPP - H1.cz, Maxus, MEC, MediaCom a Mindshare. Před svým nástupem do GroupM pracoval více než 15 let v mediálních agenturách WPP. V roce 2001 úspěšně absolvoval program Media Lions na London Business School a své zkušenosti dále rozvíjel na různých pozicích v rámci oddělení klientského servisu a poté i jako člen managementu a následně CEO agentury MEC.

    CEO

    GroupM

  • Jindřich Šídlo

    V médiích se pohybuje od roku 1992. 9 let byl reportérem v Respektu,  4 roky v Mladé frontě DNES a 1,5 roku vedl domácí zpravodajství v České televizi. Od roku 2010 do roku 2016 pracoval jako komentátor v Hospodářských novinách. V loňském roce pomáhal s rozjezdem Seznam zpráv, kde nyní působí jako šéfreportér. Je držitelem Peroutkovy ceny a Novinářské ceny. Ženatý otec 3 dcer.

    šéfreportér

    Seznam.cz

  • Josef Šlerka

    Josef je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, doktorand informační vědy, působil jako vedoucí výzkumu společnosti Socialbakers. Vede Studia nových médií na Univerzitě Karlově a od srpna i Nadační fond nezávislé žurnalistiky. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů. V současnosti se proto věnuje především strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům nejen sociálních médií.

  • Libuše Šmuclerová

    PhDr. Libuše Šmuclerová vystudovala Fakultu žurnalistiky Univerzity Karlovy v Praze. Svou profesní kariéru zahájila v Československé televizi, odkud v roce 1993 přešla do tehdy vzniklé TV Nova. Zde působila až do roku 2004 na pozici programové ředitelky, posléze výkonné ředitelky a jednatelky společnosti. Během následujících dvou let vybudovala ve funkci výkonné ředitelky spolu se svým manželem MUDr. Romanem Šmuclerem největší středoevropskou síť klinik estetické medicíny Asklepion. Od 1. března 2007 je PhDr. Libuše Šmuclerová generální ředitelkou a předsedkyní představenstva největšího tuzemského vydavatelství Ringier Axel Springer CZ. Souběžně se také tři roky věnovala pedagogické činnosti na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy.

    Generální ředitelka a předsedkyně představenstva

    Ringier Axel Springer

  • Michal Šrajer

    Michal odjakživa programoval - nejprve velké webové aplikace, později aplikace pro chytré mobilní telefony. Se svými dvěma kamarády založil studio Inmite, které se právě aplikacemi pro smartphony zabývalo. Michal v Inmite působil jako Chief Happiness Officer. Po akvizici se Michal společně s celým Inmite začlenil do mobilní divize antivirové společnosti Avast.

    Chief Happiness Officer

    AVAST Software

  • Daniel Šturm

    Od roku 1993 se pohybuje na mediální scéně. Začínal v RRM. Následoval vedoucí marketingu na TV Nova, obchodní ředitel vydavatelství Mona, ředitel obchodního zastoupení VLP Inzertmedia, výkonný ředitel vydavatelství Stratosfera a ředitel marketingu České spořitelny. V současné době se věnuje marketingovému poradenství a zlepšování spolupráce v rámci firem za pomoci nástrojů Google Apps.

    Interim CEO

    NetSoft

  • Lucie Tvarůžková

    V roce 1998 absolvovala Gymnázium T.G. Masaryka v Litvínově. Vystudovala Fakultu sociálních věd UK a City University, Depepartment of Journalism v Londýně. Pracovala postupně v redakci Lidových novin (1998 až 2002), ve vydavatelství Mediacop (2002 až 2006), v deníku Mladá fronta Dnes (2006 až 2007), od roku 2008 byla stálou zpravodajkou Hospodářských novin v Bruselu. 1. dubna 2009 se stala zástupkyní šéfredaktora HN. Od 1. července 2013 se stala šéfredaktorkou portálu IHNED.cz. V roce 2014 se Lucie vydala na boj proti bankovní lichvě jako CEO projektu Zonky - P2P lendingové platformy. Služba byla spuštěna v červnu 2015, úspěšně prošla pilotním obdobím a v září odstartovala naplno.

  • Saša Uhlová

    Saša vystudovala romistiku na FF UK. Učila čtyři roky v Romské střední škole sociální v Kolíně. Realizovala řadu výzkůmu v sociálně vyloučených lokalitách. Spolupracovala na tvorbě francouzských dokumentárních filmů v ČR. V současné době pracuje jako redaktorka Deníku Referendum.

    Redaktorka

    Deník Referendum

  • Roman Vaněk

    Roman je zakladatelem Pražského kulinářského institutu. Do povědomí veřejnosti se dostal především díky knižním bestselerům Poklady klasické české kuchyně, aneb, Jak to ta babička tenkrát vařila a Kouzlo kuchyně Čech a Moravy, aneb, Dědictví našich babiček. Známý je i díky svému autorskému internetovému pořadu Peklo na talíři. Pořad byl v roce 2012 oceněn na mezinárodním filmovém festivalu Life Sciences Film Festival cenou studentů. V roce 2007 zakládá Pražský kulinářský institut, kuchařskou školu pro veřejnost sídlící v Praze - Suchdole, která svoji činnost zahajuje prvním kurzem pro veřejnost 10. ledna 2008 a kde Roman Vaněk dodnes působí jako ředitel a lektor. O dva roky později spoluzakládá vydavatelství Prakul Production s.r.o. zaměřené na gastronomickou literaturu.

  • Jiří Vlček

    Jiří Vlček je spoluzakladatelem serveru Palmknihy. Elektronickým knihám se věnuje dvanáct let jako koníčku, od roku 2010 také profesionálně. Od roku 2003 do roku 2008 provozoval nakladatelství Wolf Publishing, zakládal dosud fungující Edici Pevnost. Celkem vydal 35 knižních titulů. Jiří se začal profesně zabývat IT v roce 1991 a v podstatě se tomuto oboru věnuje dosud – s přesahy zejména do ekonomického a business poradenství. 

    ředitel pro strategii a rozvoj

    Palmknihy

  • Tomáš Vyskočil

    Tomáš Vyskočil se filmy a seriály se potýká už od svého mládí, kdy založil filmový magazín FilmPub.cz, poté vybudoval seriálový web Edna.cz a dnes provozuje vyhledávač legálních filmů online Filmtoro. Jako manažer prošel firmami jako Atlas.cz, Seznam.cz nebo H1.cz. Sní o budoucnosti, kdy se filmy a seriály nebudou pirátit a budou jednoduše dostupné v chytrých televizích.

    Zakladatel

    FILMTORO

  • Patrick Zandl

    Patrick Zandl v roce 1996 založil zpravodajský Mobil server, později rozjížděl internetovou televizi Stream.cz a šéfredaktoroval Lupu. Dnes je vedoucím projektu bezpečnostních routerů Turris v CZ.NIC. Zaměřuje se na mobilní komunikace a bezpečnost.

  • Jan Zdarsa

    Se zkušenostmi s reklamou ve vyhledávání a webovou analytikou přešel z agentury Neo@Ogilvy do Google Czech Republic. Nyní zde působí již více než 2 roky, kde jako konzultant internetové reklamy radí firmám, jak využít potenciál reklamních produktů Google naplno a jak tyto aktivity co nejlépe měřit pomocí Google Analytics.

    Product consultant

    Google

  • Hana Žáková

    Vystudovala VŠE a FSV UK. Na knižním trhu se pohybuje od roku 2007. Ve společnosti Kosmas se věnovala marketingu a řídila oddělení internetového obchodu. V roce 2011 implementovala na Kosmas.cz prodej e-knih a audioknih ke stažení. V současné době pracuje jako manažerka e-contentu ve společnosti Alza.cz

    business developer

    Alza.cz