Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

  • Robert Čásenský

    Robert vystudoval sociologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Během studia začal v roce 1993 pracovat nejprve na částečný a pak na plný úvazek jako redaktor Českého deníku. V roce 1994 pracoval jako vedoucí domácího zpravodajství v Denním Telegrafu. Později působil jako společník a jednatel v soukromé poradenské agentuře. Roku 1998 byl jmenován zástupcem šéfredaktora Lidových novin, kde tuto funkci zastával do konce roku 2000. 1. ledna 2001 se stal zástupcem šéfredaktora deníku MF DNES a 6. února 2006 byl jmenován jeho šéfredaktorem, odkud se rozhodl odejít v roce 2013 po změně majitele vydavatelství. Od září 2014 vydává a vede měsíčník Reportér.

  • Filip Horký

    S přivyděláváním novinařinou Filip začal už v šestnácti letech. To každý víkend seděl u fotbalových zápasů a reportoval pro server Eurofotbal. Před OH v roce 2010 nastoupil do redakce sportu ČT, kde působil 3 roky a pokračoval hlavně ve fotbalových tématech. Pak následoval přesun na ČT24, kde si nesmírně užíval informování o aktuálním dění, událostech ve Sněmovně nebo se podílel na povodňovém zpravodajství. Od roku 2015 se v DVTV učil po boku dvou nejlepším profesionálů, jak dělat rozhovory. Na podzim roku 2017 se připojil k týmu Seznam Zprávy, kde se podílí hlavně na vytváření pořadu Obzor Filipa Horkého. A krom toho, po celou dobu, zuřivě používá Twitter.

    Vedoucího televizního zpravodajství

    Seznam.cz

  • Vladimír Rejlek

    Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

    Interactive Director

    Wunderman

  • Ján Simkanič

    Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V tuto chvíli připravuje spuštění nového deníku ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.

  • David Slížek

    David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

    Šéfredaktor Lupa.cz

    Lupa.cz

Přednášející

  • Kateřina (Lustigová) Saint Germain

    Kateřina (Lustigová) Saint Germain vystudovala sociální a mediální komunikaci a od roku 2014 píše food blog My Cooking Diary. Sdílí na Instagramu, Facebooku a blogu svoje recepty, zážitky z cest a různé životní okamžiky. Ze začátku byl blog jenom koníček, dělala ho k práci pro zábavu a hlavně pro svoje kamarády. Postupem času přišly ale první spolupráce a z hobby se stala práce na plný úvazek. Momentálně dokončuje svoji první tištěnou kuchařku a do budoucna chystá blog obohatit o další zajímavé rubriky.

    Zakladatelka a blogerka

    My Cooking Diary

  • Marek Bačo

    Marek Bačo vede českou pobočku Mediacom Beyond Advertising, která je obsahovou divizí mezinárodní mediální agentury Mediacom. Marek má v MBA na starosti vedení týmu, přípravu a realizaci obsahových strategií a kampaní pro lokální i mezinárodní klienty agentury. Marek vystudoval obor marketingové komunikace na VŠFS a digitálnímu a obsahovému marketing se věnuje od roku 2002. Má za sebou bohaté zkušenosti především s internetovými kampaněmi, výkonnostním a obsahovým marketingem, které získal jak na straně dodavatelů obsahu (Xchat či ARBOineractive), tak i na straně zadavatelů a agentur (neo@Ogilvy či H1.cz).

    Head of MBA

    MediaCom Praha s.r.o.

  • Josef Bouška

    Původní profesí novinář, později pracoval v digitální a komunikační sféře. Působil také ve výkonné radě Asociace PR agentur a ve Sdružení pro internetový rozvoj, kde měl na starosti public affairs. Roku 2016 byl nominován na European Journalist Awards on Diversity. V současnosti žije na Mauriciu, kde založil a vede firmu Blue M zaměřenou na vývoj webů a mobilních aplikací.

  • Josef Havelka

    Josef Havelka zakládal v Česku reklamní agenturu Leo Burnett, která se pod jeho vedením stala významnou tuzemskou skupinou, v roce 2001 se stal regionálním ředitelem této firmy pro 11 trhů střední a východní Evropy. Poté, co v roce 2005 společnost Leo Burnett opustil, založil poradenskou firmu Zeitgeist. V letech 2008–2009 zastával v agentuře Ogilvy funkci regionálního ředitele strategického plánování. V roce 2009 se stal zakládajícím partnerem firmy Zoot.cz – nákupní on-line platformy. Následně působil jako generální ředitel společnosti Sanoma Media Praha, poté vedl konzultantskou divizi Omnicom Media Group. Od 2013 do 2016 byl marketingovým ředitelem České spořitelny. Je nositelem prestižního ocenění Adman, které se uděluje významným osobnostem za celoživotní přínos české reklamě.

  • Josef Holý

    Josef Holý má zkušenosti jak z korporátního, tak startupového prostředí. Začínal kdysi jako programátor, poté pracoval několik let v Sun Microsystems (dnes Oracle) jako Social Network Designer a nakonec spoluzaložil vlastní mobile commerce startup proactify.com. Od května 2014 je v MSD, kde založil UX oddělení, a kde je nyní zodpovědný za nové platformy pro umělou inteligenci a správu znalostí (Emerging Platforms). Ve volném čase se snaží psát o vztahu User Experience a Umělé inteligence na paralelnihyperbola.cz .

  • Ivan Hruška

    Považuje se za člověka, který spojuje kreativitu a analytické schopnosti. Zkušenosti nabral jak v korporacích typu SAP a O2, tak v úspěšných start-upech typu Socialbakers atd. Od začátku roku 2017 vede marketing společnosti ROI Hunter (jediný Ads Facebook Marketing Partner v regioně CEE).

    Head of Marketing

    ROI Hunter

  • Jan Janča

    Jan se již drahně let věnuje projektům na rozhraní datové integrace, strojového učení a digitálního marketingu, a to ve společnosti Gauss Algorithmic, kterou pro nedostatek vhodných kádrů rovněž vede. Kromě toho vnáší chaos i do dalších společností sdružených v technologickém hubu MindForge, především do digitální agentury Cognito.cz a MBTRTB systému Colpirio.

  • Radek Kedroň

    V minulosti pracoval v reportérském oddělení Hospodářských novin a MF DNES, dva roky vedl domácí zpravodajství časopisu Týden. Specializoval se především na bezpečnostní problematiku. Odtajnil například jména agentů StB pracujících v Hradní stráži Václava Havla, detailně zmapoval tuneláž státního Fondu dětí a mládeže, publikoval sérii textů o dodávce českých zbraní do válčící části Afriky, v níž se angažovali i vrcholoví politici. Podílel se na projektu Konta X, který prověřoval majetek politiků, nebo přinutil Poslaneckou sněmovnu, aby zveřejňovala jména takzvaných létajících politiků. Od roku 2012 do roku 2016 vedl zpravodajský server Lidovky.cz, kde se mimo jiné věnoval kauze exposlance David Ratha. O zákulisí vyšetřování toho sledovaného případu napsal knihu Operace Rath.

    Šéfredaktor

    Český rozhlas

  • David Matoušek

    David Matoušek se stará o strategii pro největší klienty společnosti Criteo v CEE regionu, který kromě Česka a Slovenska zahrnuje další zajímavé on-line trhy, jako jsou například Rumunsko, Bulharsko, Řecko, či Maďarsko. David působil v minulosti ve společnosti Google a vystudoval MBA na National Sun Yat-sen University na Tchajwanu.

    Account and Sales Manager CEE

    Criteo

  • Peter Mižík

    Pracuji jako mediální stratég v české pobočce agentury Zaraguza. Baví mě přemýšlet nad tím, jak využívat data k tvorbě lepšího obsahu. V roku 2016 jsem úspěšně absolvoval YouTube Brand Partner Program specializovaný na obsahovou strategii.

    Media strategist

    Zaraguza

  • Petr Nešpůrek

    Petr se 16 let aktivně věnoval rozvoji digitalu, ať už na straně agentur či publisherů nebo také ve Výkonné radě SPIRu. Společně s dalšími matadory se zasazoval o vznik nových reklamních i obchodních příležitostí a napomáhal jejich následné standardizaci. Získané zkušenosti nyní vytěžuje na pozici generálního ředitele mediální agentury OMD Czech, která se soustředí na inovace, kreativitu a vývoj vlastních produktů a služeb svým klientům.

    Managing Director

    OMD Czech

  • Šárka Pálková

    V současnosti pracuje jako editorka zpravodajství na portálu iDNES.cz. V médiích se pohybuje už devátým rokem. Začínala na serveru Týden.cz, poté pět let působila jako redaktorka domácího zpravodajství serveru Lidovky.cz, kde se věnovala hlavně korupčním tématům a problémům ve státní správě. Odtud odešla do České televize, kde se stala redaktorkou Událostí. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze.

  • David Pavlík

    Davidova oblíbená sázka je, že do deseti let bude na hodně místech na zemi zakázáno lidem řidit dopravní prostředky, protože software bude bezpečnější. K tomu je však potřeba vyvinout nové technologie, vytvořit vhodné legislativní prostředí a zejména na to připravit lidi. Rád se pohybuje v prostředí společností, které mění svět, objevují nepoznané a kde neexistují limity toho, co je možné. Po letech v čistě softwarových společnostech jako je Amazon nebo Netflix zakotvil ve SpaceX, kde pomáhá zpřístupnit vesmír a jednou dostat lidstvo na Mars.

    Dragon Software Program Manager ve SpaceX

  • Piotr Prajsnar

    Piotr Prajsnar je zakladatelem a výkonným ředitelem Cloud Technologies S.A., největšího skladu Big Data v Evropě, který se specializuje na datovou analýzu a monetizaci. Je jedním z předních odborníků na Big Data v Polsku. Jeho společnost je největším provozovatelem Google DoubleClick a AdForm ve střední a východní Evropě. Je finalistou prestižních marketingových soutěží, jako je Podnikatel roku pořádaný společností EY. Jeho společnost se umístila šestá v žebříčku Deloitte Technology Fast 50 střední a východní Evropy v kategorii stoupajicí hvězdy.

  • Michal Půr

    S novinařinou začínal v roce 2003 v ČTK jako regionální zpravodaj. Postupně se vypracoval na pozici bruselského zpravodaje, kde strávil pět let (2006 až 2011). Ve stejné době působil externě i jako komentátor největšího slovenského ekonomického týdeníku Trend. Po návratu do Česka se stal postupně šéfem zahraniční, ekonomické i domácí redakce ČTK. V roce 2013 ovšem opustil veřejnoprávní médium a zakotvil v týdeníku Euro, kde byl postupně zástupcem šéfredaktora, šéfredaktorem a nakonec ředitelem ekonomický titulů. Na podzim 2016 odešel budovat nový zpravodajský portál INFO.CZ.

    Šéfredaktor

    CZECH NEWS CENTER

  • Jan Rozkošný

    Jan je spoluautorem projektu DVTV.cz. V letech 2007-2014 působil jako editor zpravodajství ČT (Události komentáře, 168hodin, RETRO a speciální projekty). Dále pracoval jako redaktor a editor v české redakci BBC. Vystudoval žurnalistiku na FSV UK v Praze a veřejnou politiku na Hertie School of Governance v Berlíně

    Editor/Jednatel

    Online Partners

  • Tomáš Skřivánek

    Tomáš Skřivánek (43). Novinář, mediální manažer. Od podzimu 2016 pracuje ve vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA jako šéfredaktor Deníku, nejčtenějšího zpravodajského listu v ČR se 71 redakcemi v každém okrese. V roce 2007 založil a do roku 2016 ve vydavatelství Mladá fronta vedl z pozice člena představenstva a šéfredaktora deník E15. Dále řídil týdeník Euro a měsíčník Profit. V roce 2000 spoluzaložil a tři roky vedl server Peníze.cz. Během vysokoškolského studia pracoval jako ekonomický redaktor v denících MF Dnes a Lidové noviny a v časopise Týden. Byl též spolupracovníkem zpravodajství České televize. Vystudoval národní hospodářství a ekonomickou žurnalistiku na VŠE v Praze, titul MBA získal na LIGS University.

    Šéfredaktor centrální redakce

    VLTAVA LABE MEDIA a.s.

  • Maria Staszkiewicz

    Maria je výkonnou ředitelkou České fintech asociace, jejíž ambicí je podporovat inovace v sektoru finančních služeb a dělat je ve výsledku jednoduššími, rychlejšími a dostupnějšími. Fintechové firmy mění svět financí za využití moderních technologií, a to nejen pomocí mobilních, webových aplikací čí sociálních sítí, ale také umělé inteligence nebo technologií decentralizované účetní knihy (blockchainu). Společnost se postupně přesouvá od hotovosti k bezhotovostnímu placení. Zmizí úplně fyzické bankovky a mince?

    Výkonná ředitelka

    Česká FinTech asociace

  • Ivana Šedivá

    Ivana vede už pátým rokem marketing v Mekáči a pořád ji to baví. Doma sleduje naživo průřez generacemi, včetně těch, které ještě marketéři nestačili označit (1-30 let). Její zkušenosti zahrnují práci lokální i mezinárodní, ve FMCG, retailu a nyní v brandové restauraci. Zkušenosti sbírala tolik let, že snad ani nechce to číslo říkat. Komunitě vrací zpět také jako mentorka a občas někde něco přednese.

    Marketingová ředitelka

    McDonald's ČR

  • Bohdan Škoda

    Můžete mít několik škol, desítky praktických představ, ale život je občas náhoda. Místo holky se vám narodí kluk a někdo jiný udělá malou chybu. A vy máte přesvědčení, že máte nyní šanci. Vlastně ani nevíte, jak to vlastně dopadne. Ale nepřemýšlíte dlouho. A za tři dny vznikl Mimibazar. Ale nepřemýšlejte o té šanci dlouho, už zítra to může být jen nápad, co se nepovede :-) A jen malá rada na závěr : Když jdete nahoru, nezapomínejte na ty okolo, mužete je zase někdy potkat.

  • Josef Šlerka

    Josef je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, doktorand informační vědy, působil jako vedoucí výzkumu společnosti Socialbakers. Vede Studia nových médií na Univerzitě Karlově a od srpna i Nadační fond nezávislé žurnalistiky. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů. V současnosti se proto věnuje především strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům nejen sociálních médií.

  • Libuše Šmuclerová

    Libuše Šmuclerová je generální ředitelkou a předsedkyní představenstva mediálního domu Czech News Center v jehož čele je od roku 2007. V předchozích letech působila v oblasti TV byznysu, nejprve v České televizi a poté v letech 1993 – 2004 v TV Nova, kterou od roku 1998 vedla jako její programová ředitelka.

    Generální ředitelka

    CZECH NEWS CENTER

  • Ondřej Tomas

    Ondřej se od roku 2014 věnuje technologickým startupům ve skupině CleverMaps. Vždy se jedná o mapové aplikace, které zjednodušují rozhodování a protínají celou řadu odvětví od zemědělství až k bankingu. Ondřej dříve pracoval ve společnostech Geodis, Oracle nebo GfK. Zajímá se o technologie, analytiku, lodě, hudbu a rodinu.

  • Jakub Unger

    Novinář. Zakládal a roky řídil Aktuálně.cz. Působil ve vedení mediálních domů Centrum, Economia a Mafra. Později pomáhal rozjet nový tištěný Pražský deník či Neovlivní.cz. Od podzimu 2016 staví zpravodajství Seznamu.

    Head of News

    Seznam.cz

  • James Williams

    James Williams je doktorandem Oxfordské univerzity a vítězem nové významné výroční literární ceny Nine Dots Prize. Ve své práci se zaměřuje na etické aspekty práce s lidskou pozorností a přesvědčovací prvky technologického designu. Je také spoluzakladatelem kampaně Time Well Spent. Předtím působil více než deset let u společnosti Google, v níž obdržel nejvyšší ocenění Cenu zakladatelů. Je členem Oxfordské laboratoře pro digitální etiku a hostujícím výzkumným pracovníkem v oxfordském Uehiro centru pro praktickou etiku. Rovněž přednáší na oddělení výpočetní techniky Oxfordské univerzity a je spolupracovníkem Centra pro studium umění, sociálních a humanitních věd na univerzitě v Cambridge. James Williams často vystupuje coby přednášející, konzultant a komentátor technologických témat v médiích; v akademické sféře je pak odborníkem na produktový design a odbornou literaturu na stejné téma. Jeho prvním počítačem byl Texas Instruments TI-99/4A.

    Doctoral Researcher

    University of Oxford