Moderátorka
Na CNN Prima News a v televizi Prima moderuje Hlavní zprávy, dříve provázela ranním zpravodajským blokem Nový den. V mediích se pohybuje přes 15 let. Blízko má k digitální sféře a online trendům, na veřejnoprávní stanici ČT24 připravovala a uváděla pořad @online, který tato témata popularizoval. Profesně zamířila i do Televize Seznam jako moderátorka hlavní večerní zpravodajské relace a rozhovorů.
Do tvorby i konzumace mediálních obsahů čím dál více vstupuje umělá inteligence. Jsou na to Češi připraveni? A pustili už AI do svých životů? O tom si budeme povídat na základě nejčerstvějších dat z výzkumu. Představíme také aktuální postoje online populace k označování zpravodajského obsahu tvořeného AI, jeho důvěryhodnosti a případným hrozbám.
Ad Intel Business Director
Tomáš vede výzkumnou agenturu ResSOLUTION Group, která se specializuje zejména na marketingové a mediální výzkumy. Předtím působil řadu let ve společnosti Nielsen, kde vedle řízení výzkumného oddělení spoluzakládal a následně vedl obchodní sekci monitoringu reklamy. V současnosti je též jednatelem společností NADA Research (výzkum/data) a European National Panels (online panel respondentů). V oboru výzkumu trhu působí přes 15 let.
Jednatelka Admosphere Time
Tereza se ve výzkumném oboru pohybuje přes 25 let. Spoluzaložila a přes 22 let řídila výzkumnou agenturu Nielsen Admosphere (původně Mediaresearch), nyní 100% dceřinou společnost Nielsen. S kolegy připravila a provozovala projekty měření sledovanosti TV nebo monitoringu reklamy. Aktuálně je také jednatelkou Admosphere Time.
MÉDIA A TVORBA OBSAHU S PŘÍCHODEM AI
Inovace, nové technologie, nezbytné změny v přístupu firem i lidí. Co vše je třeba k vybudování silného mediálního domu v nové éře umělé inteligence? Jak restartovat strategii příjmů – posilovat digitál nebo diverzifikovat zdroje? Jak získat pozornost diváků, posluchačů či čtenářů a přesto všechno si udržet kvalitní a relevantní obsah?
O tom všem budou debatovat šéfové českých mediálních domů. Moderovat bude Filip Rožánek z Digizone.cz.
Generální ředitelka
Lenka Černá je předsedkyní představenstva a generální ředitelkou mediálního domu Economia. Jako manažerka působila řadu let ve vedení společností specializujících se na procesní management, řízení kvality a certifikaci. Sedm let stála v čele vydavatelství Annonce působícího na trhu inzertních titulů, řídila proces jeho digitalizace, prodej vydavatelství a následné integrace do mediálního domu Vltava Labe Média. Je spoluzakladatelkou a předsedkyní správní rady Ústavu nezávislé žurnalistiky. Lenka je i členkou správní rady české pobočky mezinárodní organizace Transparency International.
Generální ředitel
Daniel Grunt je generálním ředitelem televizní skupiny TV Nova, největší komerční televizní společnosti v České republice. Současně také zastává pozici Chief Digital Officer v CME, kde je zodpovědný za digitalizaci společnosti CME a rozvoj streamovací platformy Voyo ve všech zemích CME. Od roku 2021, kdy nastoupil do CME, se Voyo posunulo ze spící platformy na nejsilnější lokální streamovací službu v České republice. Před svým působením v CME zastával klíčové řídící pozice ve významných mediálních společnostech, včetně FTV Prima, Sanoma, Nokia a Centrum.cz.
Generální ředitel
Od ledna 2016 René Zavoral zastává funkci Generálního ředitele Českého rozhlasu. V Českém rozhlase pracoval už v roce 2001, kdy zastával pozici marketingového a PR manažera. Vroce 2005 odešel do Komerční banky, kde do září 2006 působil v korporátní komunikaci. V říjnu 2006 se vrátil do Českého rozhlasu, kde byl jmenován ředitelem marketingu a PR. Od dubna 2010 byl ředitelem Odboru komunikace a vnějších vztahů. V listopadu 2011 byl jmenován náměstkem generálního ředitele pro strategický rozvoj a v dubnu 2013 pak náměstkem generálního ředitele pro program a vysílání. V roce 2000 absolvoval Fakultu sociálních věd Univerzity Karlovy, obor politologie. Během vysokoškolských studií působil jako asistent senátorky, od roku 1999 pak jako poradce předsedkyně Senátu Parlamentu ČR.
Vyhrát Survivor se českým influencerům nepoštěstí mockrát za rok. Dokonce ani mockrát za život. A pronajmout a virtuálně vyprodat prázdnou O2 arénu už vůbec ne. Mikýř a jeho tým mají za sebou perné jaro, během kterého se ale celá republika náramně bavila. Co si z toho odnesli? Kolik peněz? A co s nimi udělali? Unikátní case study jedné velké crossmediální kampaně!
Co-founder
Tak trochu švýcarský nožík marketingu. V začátcích se věnoval PPC reklamám a díky zkušenostem s natáčením, střihem a grafikou přišel do nově vzniklé MALL.TV jako posila social týmu a posléze se stal jejím marketingovým manažerem. Podílel se na vzniku pořadu Mikýřova úžasná pouť internetem. Pomáhal Českému olympijskému týmu při komunikaci her v Tokiu, Pekingu a Paříži. Byl součástí digitálního týmu v kampani Danuše Nerudové a v současné době s Vilémem Fraňkem tvoří core tým kolem Martina Mikysky a jeho úžasnou poutí vším možným.
Co-founder
Při studiu Lékařské fakulty v Plzni přičuchl k marketingu skrze komunikaci nově vznikající univerzitní hokejové ligy. Následně začal poznávat digitální svět v internetové televizi Stream.cz a po několika letech skončil až prací na digitální komunikaci NHL. Při tom stál u zrodu internetové televize MALL.TV (dnes fameplay.tv), ve které zastával roli marketingového ředitele. Podílel se také na vzniku pořadu Mikýřova úžasná pouť internetem nebo magazínu pro Generaci Z heyfomo.cz. Řídil digitální tým v prezidentské kampani Danuše Nerudové. V současné době tvoří společně s Honzou Cónem základ týmu kolem Martina Mikysky a jeho úžasné pouti českým showbusinessem.
V dnešním digitálním světě jsou skutečně průlomové inovace vzácné. OTT platforma SWEET.TV je však přesně tím produktem, který mění zavedené představy o televizi a reklamě. CEO Mykhailo Khyzhniak hovoří o nových reklamních technologiích v OTT, nakupování přímo na obrazovkách chytrých televizorů a strategickém partnerství se společností Samsung.
CEO
Výkonný manažer se silnými zkušenostmi v oblasti streamování (OTT/IPTV). Více než 10 let aktivního rozvoje na rostoucích i zavedených trzích, podpora růstu SWEET.TV a úspěšná implementace obchodních strategií, díky kterým se stala jednou z předních streamovacích platforem v regionu CEE. Orientace na výsledky jak z pohledu helikoptéry jako stratég při rozvoji SWEET.TV, tak při každodenním řešení úkolů jako taktický hráč. Významné zkušenosti v oblasti pozicování značky, propagace produktů a digitálního marketingu.
Videa, primárně ta krátká, jsou všude a zaplavují sociální sítě. TikTok započal obří trend, který se dnes valí Metou jako Reels nebo skrze YouTube jako Shorts. Kolik dneska tvoří obsahu sítí, jak fungují ve srovnání s ostatními formáty a horizontálními videi? Mrkneme se na data globální i z České republiky a ukážeme si na case studies z kampaní, co a proč funguje.
CEO
Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.
Salesforce Data Cloud umožňuje shromažďovat a analyzovat data o zákaznících v reálném čase. Ukážeme si, jak tato data mohou být využívána k vytváření vysoce personalizovaných mediálních kampaní. Diskutovat budeme také o tom, jak firmy pomocí Data Cloud zlepšují cílení reklam, optimalizují obsah a zvyšují návratnost investic do médií. Ukážeme si konkrétní příklady a praktické ukázky efektivního využití tohoto nástroje v digitálním marketingu.
Kristýna působí jako Engagement Lead ve společnosti FLO CX, kde se specializuje na zákaznickou zkušenost, digitální transformace a implementaci Salesforce i ostatnich marketingovych technologií. Má bohaté zkušenosti s vedením marketingových a CRM projektů pro prestižní značky, jako jsou Daimler, Stellantis, Pfizer, Novartis, ale i pro další významné značky. Během své 11leté kariéry v zahraničí, konkrétně v Austrálii a Anglii, vedla obchodní oddělení pro vzdělávací sektor v Austrálii a pracovala na významných projektech, včetně projektu pro British American Tobacco ve spolupráci s PwC. Aktivně se podílí na organizaci akcí, jako je česká Salesforce konference CzechDreamin, a zároveň je spoluorganizatorkou Salesforce Marketer Group v Praze. Kristýna se zaměřuje na vytváření inovativních digitálních strategií a podporu firem při transformaci jejich vztahu se zákazníky.
Salesforce Digital Director
Tereza Vavroušková je Regionální Digital Director pro společnost Salesforce. Má za sebou práci z consultingu, enterprise sales i customer success v oblastech customer experience a technologií i ve společnostech Oracle a Microsoft. Zároveň má za sebou zkušenosti z redakcí z hudební žurnalistiky a mediálního prostředí. Ve společnosti Salesforce se stará o řešení zaměřená na data, marketingovou automatizaci či loyalty programy a pomáhá rozvíjet digitalizaci českého trhu.
Umělá inteligence je běžnou součástí práce redakcí i celých vydavatelských domů. Po dvou letech prudké exploze přichází čas se podívat na její dopady a také si zkusit zavěštit, jak budou vypadat další dva roky.
Sémiotik, vedoucí Studií nových médií
MediaRating a Mapa médií Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (NFNZ)
Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.
Podle posledních dat společnosti Google sleduje dlouhá a krátká videa na YouTube 65 % přihlášených uživatelů, což přináší na jednu stranu velkou komplexitu a na druhou obrovskou příležitost. Díky využití AI platforma nabízí konkrétnímu divákovi vhodný obsah ve vhodný moment. Stejně tak dokáže vytěžit maximum možného ze všech dostupných video formátů a propojit je s marketingovými a obchodními cíli inzerentů. Další využití AI jde směrem ke tvůrcům obsahu. V rámci přednášky si ukážeme ty nejzásadnější z nich.
Head of Domestic & YouTube Sales
Petr vede v Googlu tým, který se stará o tradiční inzerenty a zastřešuje platformu YouTube. Spolu s jeho týmem se v poslední době intenzivně věnuje YouTube ekosystému, tématům budování značky pomocí digitálních kanálů, cross-mediálnímu plánování, měření a vyhodnocování. Dříve vedl digitální a mediální komunikaci značek Karlovarských minerálních vod kde řešil kampaně na 18 trzích. Pracoval také v marketingu společnosti Vodafone a v mediální agentuře Mindshare. Petr je držitelem mnoha českých i mezinárodních digitálních ocenění.
Evropa nám posílá paragrafové zdravice. A platformy na ně reagují. Někdy více, někdy méně poctivě. Co přinesl tento rok? Jak se bude chovat AI obsah na sociálních sítích? Jak ho budou moct používat média? Musí být nějak specificky označený? Co nás čeká při souboji s deepfakes a fakenews? Mrkneme na to na příkladech, které vám chytnou oko, srdce i bránici.
Advokátka
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
Ministatus o realizovatelném využití a souhrn čerstvých konkrétních zkušeností s AI a její implementací v kreativní agentuře a komerční komunikaci.
Media & Channels Strategist
Jan, dříve v malé komunitě digitální reklamy známá postavička zejména z večírků (to když měly tenkrát mediální domy ještě nějaké peníze na párty pro klienty), se nyní již jen snaží předstírat, že drží krok se všemi těmi novými a mladými nadějemi, hashtag filter Tiktok. Honza se nějak potřeboval dostat na konferenci, ale nedostal na to rozpočet, tak jsme se slitovali, pozvali ho na pódium a teď se jenom modlíme, co tam zase vyvede.
Nová doba je tady, zase. Možností, jak plánovat média a oslovit správného zákazníka, je nespočet.
ML a AI ale všechno (tak trochu) mění, otevírají se nové cesty a příležitosti, jak to dělat jinak, možná více chytře, možná ušetřit nějaký ten čas, možná taky peníze a snad zvýšit i prodeje.
Protože, o co jiného, na konci dne jde, že?
Managing Director
Paľo vede českou pobočku agentury TRKKN (hovorově Traken), která působí již ve 24 zemích a jako technologický partner pro cloud, analytiku a marketing je prémiovým partnerem Google. Jako komunikační stratég věří nejen v sílu budování brandu, ale také ve správné aktivaci dat v celé šíři zákaznické cesty. Má za sebou 7 let na straně publishera (Seznam.cz) a aktuálně působí 5 rokem na straně médií, přičemž svou šprochu zkušeností předává i jako lektor nadějným talentům kreativního a reklamního průmyslu.