David Slížek
Šéfredaktor
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Tvorba i konzumace mediálních obsahů prošly za dvě dekády obrovským vývojem. Pro média je internet úžasným nástrojem, jak šířit obsah. A zároveň pastí, ve které se ztrácí obsah, peníze i pozornost.
Filip Rožánek
Editor DigiZone.cz
Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.
Za posledních 20 let prošla česká média dramatickou proměnou – od nástupu digitálních redakcí přes ztrátu dominance tisku, vzestup sociálních sítí, boom on-line videí až po nové obchodní modely.
Do hry vstupují nové on-line platformy, algoritmy i umělá inteligence, mění se způsob tvorby i konzumace obsahu. V debatě s šéfy předních mediálních domů se ohlédneme za klíčovými milníky i zamyslíme nad výzvami, které média čekají v příštích letech. Jak uspět v době roztříštěné pozornosti, klesající důvěry a nepřetržité technologické revoluce? A kdo dnes skutečně ovládá distribuci obsahu a má publikum na své straně?
Debatu bude moderovat Filip Rožánek, editor serveru DigiZone.cz.
Daniel Grunt
Generální ředitel
Daniel Grunt je generálním ředitelem Skupiny Nova, největší komerční televizní společnosti v České republice. Současně také zastává pozici Chief Digital Officer v CME, kde je zodpovědný za digitalizaci společnosti CME a rozvoj streamovací platformy Voyo ve všech zemích CME. Od roku 2021, kdy nastoupil do CME, se Voyo posunulo ze spící platformy na nejsilnější lokální streamovací službu v České republice, v březnu tohoto roku se v České republice po propojení s O2 TV přeměnilo na službu Oneplay. Před svým působením v CME zastával klíčové řídící pozice ve významných mediálních společnostech, včetně FTV Prima, Sanoma, Nokia a Centrum.cz.
Matěj Hušek
Člen představenstva
Než se posunul do pozice člena představenstva, pracoval v Seznamu tři roky jako ředitel divize HP & Obsahových služeb. Před tím působil sedm let jako ředitel digitálu v Czech News Center, kde zodpovídal za strategický rozvoj online portfolia vydavatelství. Před nástupem do CNC řídil mimo jiné multimediální studio NewsLab, které se specializovalo na vývoj mobilních aplikací a interaktivní grafiku.
Vít Nantl
Generální ředitel
Je generální ředitel a předseda představenstva VLTAVA LABE MEDIA. V čele mediální skupiny VLM stojí od roku 2018. Předtím působil v Penta Investments a skupině PPF. Pod jeho vedením se firma proměnila z tradičního vydavatelství v moderní multimediální společnost, která rozvíjí digitální platformy, pracuje s daty a posiluje roli regionálního zpravodajství. Zaměřuje se na dlouhodobý rozvoj VLM jako stabilního a inovativního hráče v českých médiích. Podporuje otevřené vedení, spolupráci napříč týmy a propojení tradičních hodnot s moderním přístupem k obsahu a technologiím.
Libuše Šmuclerová
Předsedkyně dozorčí rady
Libuše Šmuclerová je předsedkyní dozorčí rady mediálního domu Czech News Center (CNC), kde se od začátku roku 2021 věnuje strategii vývoje vydavatelství. V letech 2007 až 2020 stála v jeho čele jako generální ředitelka. V předchozích letech působila v oblasti televizního byznysu, nejprve v České televizi a poté v letech 1993 – 2004 v TV Nova, kde byla od roku 1998 programovou ředitelkou. Vystudovala Fakultu žurnalistiky na Univerzitě Karlově v Praze. Od roku 2010 je zvolenou členkou Boardu Světové asociace novin a vydavatelů WAN-IFRA.
CTV zažívá v posledním roce velký rozmach a stává se nedílnou součástí mediálního plánovaní. Ukážeme si, jak zefektivnit zásah lineárních TV kampaní pomocí omnichannel strategie.
Josef Čapek
Sales Director CZ/SK
Josef Čapek je Sales Director zodpovědný za CZ/SK trh ve společnosti Teads, která patří mezi největší hráče v oblastí digitální reklamy na světě. Josef přes 19 let působí v oblasti obchodu, médií a digitální reklamy. Vedl například obchodní týmy ve společnostech Vltava Labe Media a Mladá fronta a má zkušenosti i z mediální agentury Magnas.
Jaké jsou současné trendy CTV v Evropě? Diskuze se zaměří na SWEET.TV jako na novou éru digitální reklamy, která nabízí inzerentům prémiový CTV inventář a FAST kanály. Představené budou i hlavní výhody CTV oproti klasické reklamě v lineární televizi včetně personalizace, měřitelnosti a efektivnějšího oslovování cílového publika.
Tatiana Lisá
Head of Business Strategy for CZ & SK
Tatiana Lisá spolupracovala s poprednými značkami v oblasti nápojového priemyslu (Coca-Cola, Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s.) a FMCG, so zameraním na rozvoj obchodu a marketingu. Podieľala sa na komplexných reštrukturalizáciách a fúziách viacerých spoločností. Postupne sa jej ťažisko presunulo k budovaniu úspešných obchodno-marketingových stratégii. V médiách pôsobí od roku 2014.
Jak konzumujeme obsah na sociálních sítích v roce 2025? Jaká je skladba formátů a co jsou hlavní změny a trendy ve světě i v ČR? Podíváme se společně na nejnovější čísla, meziroční vývoj a co funguje v komunikaci.
Vojtěch Lambert
CEO
Vojtěch Lambert před 13 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí a propojování s offline strategiemi. Společnost LCG New Media získala za poslední 4 roky 17 ocenění v prestižních soutěžích jako jsou WebTop100, IEA a Deloitte Fast50. Jeho devízou jsou komplexní brand a performance strategie a kampaně v rámci uvádění značek na trh nebo škálování firem v ČR i Evropě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Michelin, Pandora, Hedepy, Jim Beam, Blancheporte, HONOR, STOCK, HradyCZ, NovoNordisk, Perrigo, CinemaCity, DinoPark a další.
Generace Z vyrůstá v informačním smogu. Žije v instantním obsahu, multitaskingu a má nulovou trpělivost. Firmy proto panikaří a přizpůsobují se: chrlí krátké spoty, memy, reelsy nebo šokovou kreativitu. Jenže: jak a jestli dělat dlouhodobý brand-building? Jak dělat udržitelný marketing v době, kdy publikum „nevydrží“ déle než pár sekund?
Tomáš Pohl
CEO
Tomáš Pohl je podnikatel, zakladatel marketingové agentury Justmighty, kterou vede už 12 let, a spolumajitel pražírny kávy Motmot. Začínal jako designér, dnes se zaměřuje na obchod, exekutivní vedení firmy, finance a strategický rozvoj značek. Spolu se svým 20 členným týmem pomohl klientům jako Škoda Auto, Kofola, Heureka, Notino nebo Kiwi. Je také autorem marketingového podcastu 69 dní po splatnosti a lifestylového podcastu Talk for Walk.
Digitální revoluce mění žurnalistiku od základů – tradiční redakce ztrácejí výsadní postavení, do popředí se dostává obsah na sociálních sítích a stále důležitější je mít jako novinář „silnou značku“. Co dnes znamená být novinářem? Jak se liší práce pod hlavičkou velkého mediálního domu od tvorby vlastních projektů? A kde se láme hranice mezi novinářem a influencerem?
V rozhovoru Davida Slížka se dvěma zkušenými novináři se zaměříme na proměnu role médií v digitálním věku, na trend angažované žurnalistiky a na to, jak se dnes buduje důvěra, publikum a autorita. Řeč bude i o podcastové scéně, placeném obsahu a nevynecháme ani rizika nové doby – rozmach dezinformační scény, nástup AI, deepfake technologií a s tím spojenou krizi důvěry v nezávislou žurnalistiku.
Čestmír Strakatý
Novinář
Novinář, dramaturg, producent. V médiích pracuje 15 let. Byl u dramatického růstu DVTV, budoval úspěšné rozhovorové pořady pro mediální dům Czech News Center, autorsky vedl 5 let Prostor X. Moderátorsky rostl právě tam, později přidal Press klub Frekvence 1. Nyní se zaměřuje na vlastní podcast na Herohero s placeným obsahem, který se stal jedním z nejúspěšnějších v Česku. Rád o své práci mluví, a ještě radši o ní přemýšlí. Žije hudbou a hlavu si čistí (ne vždy úspěšně) cvičením.
Filip Titlbach
editor podcastů
Filip pracuje jako novinář Deníku N a je autorem zpravodajsko-publicistického podcastu Studio N. Napsal knihu Byli jsme tu vždycky, která mapuje queer současnost v Česku. Získal několik rozhlasových cen a nominací na Novinářskou cenu a Křišťálovou lupu. Kniha dostala doporučení poroty Magnesie Litery v kategorii Publicistika. Je držitelem nejprestižnějšího tuzemského LGBTQ ocenění bePROUD. Otevřená společnost jej ocenila v anketě Genderman za „vyvolávání potřebné diskuze“. Dříve pracoval v Českém rozhlase, MF Dnes a regionálním Deníku. Věnuje se politice, sociálním a menšinovým tématům.
Nových regulací přibývá. K čemu ale vedou? Vymáhají je úřady? Nebo se necháváme pohřbít paragrafovou smrští zbytečně? Pojďme to vzít tentokrát jinak. Nasvítíme právně hraniční kauzy, které hýbaly internetem a odhalíme jejich realitu. Bez skrupulí a bez paragrafů. Protože výroční Czech Internet Forum si to zkrátka zaslouží.
Petra Dolejšová
Advokátka
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
AI zásadně mění marketingový ekosystém – od rychlosti tvorby vizuálů, videí a kampaní až po způsob, jakým komunikujeme na sociálních sítích. Ukážeme si, jak by se měly proměnit marketingové procesy a jakou roli v nich nově hraje AI. Podíváme se, jaké dovednosti budou marketéři potřebovat, co znamená automatizace pro jejich každodenní práci a zda jsme na prahu éry, kdy AI začne marketing nejen podporovat, ale i řídit. Čeká nás doba, kdy AI marketing přeroste své lidské tvůrce?
Zdeněk Valut
CEO
CEO skupiny YDEAL Group, která sdružuje firmy od digitální marketingové agentury YDEAL až po technicko-konzultační společnost Elevaty.ai. Zaměřuje se na consulting a řízení technologických inovací na poli AI. Je členem České asociace umělé inteligence, pracovní skupiny AI HUB of European Association of Communications Agencies (EACA), expertní skupiny AI HUB pod Asociací komunikačních agentur (AKA) a produkčním ředitelem Czech International AI FIlm Festival (CIAIFF). Věnuje se vzdělávání v oblasti AI prostřednictvím neziskové organizace Czechitas, kde působí jako lektor kurzů zaměřujících se na AI transformaci.
Vyhledávače prošly za poslední roky obrovskou evolucí – od BERT přes MUM až po nejnovější generativní AI modely, které formují výsledky vyhledávaní (SGE – Search Generative Experience). Jak tyto technologie ovlivňují SEO strategii a co to znamená pro marketéry a tvůrce obsahu?
Podíváme se na to, jak vypadají dnešní výsledky vyhledávání, jaký podíl na trhu mají jednotlivé vyhledávače (Google, Bing) a proč ChatGPT zatím není skutečnou konkurencí pro Google. Zároveň si ukážeme, jak AI nástroje (ne)využívat při analýze klíčových slov – kdy mohou pomoct a kdy spíše uškodit.
Tomáš Novák
CEO
Tomáš vede SEO nástroj Marketing Miner a zároveň je SEO konzultant na volné noze. Je také spoluzakladatelem projektu Keywordino, který pomáhá odhalit klíčová slova, která vám chybí v obsahu.
Jak AI poháněné vyhledávání ničí internet a proč paywall možná zachrání média, ale zničí vyhledávání. Zamyšlení nad tím, co již dnes vím o dopadu AI ve vyhledávání na web a média.
Josef Šlerka
Sémiotik, vedoucí Studií nových médií
MediaRating a Mapa médií Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (NFNZ)
Josef Šlerka je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky, v současnosti stojí v čele jeho expertní rady a projektu Mapa médií. Působí také jako vysokoškolský pedagog na Studiích nových médií na Univerzitě Karlově. V roce 2014 získal ocenění Osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová Lupa.
Co má společného výběrčí mýta, koncipient, redaktor a SEO specialista? Pojďme spolu s nimi strávit dvacet minut oblíbenou zábavou starců, totiž debatou o tom, jak moderní technologie převrací svět, který jsme znali, úplně naruby. V hlavní roli vaše oblíbená AI!
Martin Malý
IT head & ICT transformation manager
Celý život píšu. Třeba glosy, tweety, programy, weby, maily, koncepce, knížky a blogy. To mě baví. Před psaním přemýšlím, a to mě živí. Věci mě zajímají, když vznikají, nebo když se mění. Proto pracuju v médiích.