Přednášející

  • Tamás Ács

    Tamás Ács absolvoval obor ekonomie na Szolnok College, studia dokončil v roce 2005. Ve stejném roce začal pracovat pro společnost Gemius Hungary, která na maďarském trhu poskytuje oficiální výzkum měření návštěvnosti internetu gemius/Ipsos Audience a nejpoužívanější nástroj pro správu a monitorování online reklamních kampaní gemiusDirectEffect. Tamás dokázal vybudovat z Gemius Hungary největší společnost v oboru online výzkumu v Maďarsku a je považován za jednoho z nejuznávanějších odborníků v této oblasti na maďarském trhu. Od dubna 2011 má, jako Brand Evangelist, na starosti rozvoj a management produktu gemiusDirectEffect v celé Gemius Group. Od ledna 2012 je zodpovědný za všechny služby společnosti Gemius zaměřené na oblast mediálních agentur.

    International agency segment manager

    Gemius

  • David Antoš

    David Antoš je bývalým redaktorem Lupa.cz, nyní pracuje jako konzultant v BCG. Vystudoval ekonomii a právo. V rámci skupiny Český Flattr se věnuje evangelizaci a rozvoji této služby v Česku.

  • Olga Zbranek Biernátová

    Olga vystudovala v Brně Informační studia a knihovnictví a již během studií působila v oblasti online marketingu v rámci skupiny Guerrilla Readers a realizovala řadu projektů na podporu čtenářství. Přes 4 roky působila v Knihovně UTB jako marketingový specialista, lektor informačního vzdělávání a projektový manažer. Mimo svou knihovnickou práci podnikala v oblasti social media marketingu se zaměřením zejména na knižní trh (dlouhodobá spolupráce např. s nakladatelství Kniha Zlín). Aktuálně se stará o online marketing knihkupecké sítě Neoluxor a učí na univerzitě v Brně a ve Zlíně.

    Knihovník a social media specialist

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Jan Boček

    Jan Boček je novinář na volné noze, aktuálně objevuje datovou žurnalistiku na webu IHNED.cz a edituje články v časopisu Computer. Vystudoval informatiku, žurnalistiku a politologii na Masarykově univerzitě v Brně. Spoluzakládal sevrer Žít Brno.

    Datový novinář

    Economia

  • Miloš Čermák

    Miloš Čermák (1968), komentátor a mediální expert. Působil jako reportér v časopise Reflex (1991 - 2003) a šéfkomentátor v Lidových novinách (2003 - 2005). Spolupracoval mimo jiné s Českou televizí (pořady Zavináč, Bez obalu), Hospodářskými novinami a dalšími médii. Je autorem více než deseti knih či publikací. Přednáší na katedře žurnalistiky FSV UK. Vystudoval biokybernetiku na FEL ČVUT.

    Šéfredaktor iHNed.cz

    Economia

  • Hana Friedlaenderová

    Hana vystudovala Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy. V roce 1994 nastoupila do společnosti MEDIAN, kde měla na starosti MEDIA PROJEKT, největší mediální výzkum v těchto letech. Od roku 1996 pracovala jako vedoucí oddělení Mediálních výzkumů. Spolu s doc. Milanem Tučkem CSc. vydala několik publikací z oblasti životního stylu české populace: Češi na  prahu nového tisíciletí (Slon, 2000), Evropa na prahu sjednocení (MEDIAN, KMR 2001), Jak se máte Slováci, ako sa máťe Česi? (Praha, MEDIAN 2003). V roce 2006 nastoupila do společnosti tehdy MEDIARESEARCH (nyní Nielsen Admosphere). V současné době pracuje v sekci obchodní, jako Research and Insights Manager.

    Senior Research Manager

    Nielsen Admosphere

  • František Fuka

    František Fuka se od raného mládí zabývá publicistikou, programováním, internetem, hrami, hudbou a dalšími zábavnými věcmi. Nemá firmu, nikdy nepodnikal, několik měsíců byl zaměstnán, ale nerad by o tom mluvil.

  • Michal Heisig

    Michal v Seznamu realizuje rozvoj prodeje reklamy ve velkém. Na veřejnosti se ukazuje většinou v listopadu..

    Obchodní ředitel

    Seznam.cz

  • Pavel Holý

    Pavel Holý vystudoval inženýrskou informatiku na ČVUT. V posledních více než 5-ti letech se zabývá problematikou „Customer Intelligence“ a automatizací procesů přímého marketingu. Ve společnosti IBM pracuje jako konzultant pro „Enterprise Marketing Solutions“.

    Enterprise Marketing Management Consultant

    IBM Česká republika

  • Vít Horký

    Vít je zakladatel a CEO technologické firmy Brand Embassy, která pomáhá firmám jako Alibaba, Puma, T-Mobile, Vodafone, Samsung, ZOOT a dalším zlepšovat digitální zákaznickou péči a zvyšovat prodeje. Brand Embassy s pobočkami v Praze, Londýně, Dubai, Bostonu a San Franciscu obsluhuje zákazníky ve více než 30 zemích světa na 5 kontinentech. Vítek v minulosti založil a úspěšně prodal jednu firmu a se stylem zavřel druhou. Vystudoval britskou Teesside University, žije mezi Prahou a Kalifornii a třetím rokem se učí trefit do golfového míčku.

    Co-founder & CEO

    Brand Embassy Ltd.

  • Martin Jaroš

    Martin je podepsán pod reklamami s Chuckem Norrisem i čivavou a Petrem Čtvrtníčkem. Je také autorem bestselleru o korporátních krysách Černý Petr - Jak udělat kariéru. Od roku 2001 působil u Oskara a českého Vodafonu, později řídil komunikaci Vodafonu v Turecku a Maďarsku. V létě 2010 se vrátil domů jako ředitel marketingové komunikace v T-Mobile Czech Republic. Je absolventem pražské VŠE. Vše podstatné o něm najdete na www.martinjaros.cz.

  • Péter Tibor Juhász

    V regionálním vedení společnosti Procter & Gamble pro střední Evropu zastával 2 roky pozici Demand Forecastera a další 3 roky Junior Brand Managera. Od roku 2008 pracoval jako vedoucí týmu Communications Plannerů a od července 2011 působí na pozici Online Leadera pro region střední Evropy. Mezi jeho hlavní úkoly patří příprava online strategie a vedení projektů na úrovni celé společnosti.

    Online leader

    Procter & Gamble

  • Jakub Kabourek

    Jakub Kabourek před příchodem do PROZETY působil na pozici CEO v nangu.TV, dodavateli IPTV platformy například pro O2TV. Svoji profesní kariéru začínal v Českém Telecomu, kde se podílel na úspěšném rozjezdu video služeb. V roce 2004 odešel do společnosti Visual Connection, kde stál u projektů jako například digitalizace Langweilova modelu, i-legálně, iVysílání, Voyo.cz, Topfun, Odhalení a v roce 2006 u zrodu první české CDN NaCeVi. V roce 2011 po oddělení KIT digital Czech od mateřské firmy, řídil opět z pozice CEO rebranding společnosti na Visual Unity. Kariéru rozhodčího ledního hokeje postupně vyměnil za rekreační cyklistiku, tenis a šachy.

    Sales Director

    PROZETA

  • Rostislav Kocman

    Rostislav Kocman je profesionál s dlouholetými zkušenostmi v oboru komunikace, public relations a sociálních médií. Public relations se věnuje od roku 2004; měl možnost podílet se na komunikaci pro Český Telecom, Microsoft nebo TV Óčko. Naposledy pracoval jako PR manažer a tiskový mluvčí Air Bank. V posledních letech se věnuje hledání propojení starých dobrých principů a pravidel pro komunikaci v novém světě sociálních médií.

    PR Profesionál

    mBank

  • Petr Kočí

    Spolupracuje na projektech datové žurnalistiky pro Český rozhlas. Před tím se věnoval datové žurnalistice v Hospodářských novinách. O médiích a technologiích psal např. na server Lupa.cz, do časopisů Respekt či Strategie. V letech 1997 - 2004 redaktor a editor v Lidových novinách, 2004 - 2006 v Nedělním světě, 2006 - 2009 reportér v Týdnu. Vystudoval žurnalistiku a mediální studia na FSV UK.

    Datový novinář

    Samizdat

  • Petr Koubský

    Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

    N media a.s

  • Peter Lelovič

    Mgr. Peter Lelovič je magistrem psychologie masových komunikací a reklamy. Svou kariéru začal těsně po revoluci v reklamním průmyslu. Prošel všemi stupni tvorby reklamy – od textaře až po řízení mezinárodní agentury. Začal klasickými médii, ale již v druhé polovině devadesátých let se začal profesně zabývat internetem. Posledních 8 let působí jako konzultant v marketingu a v oblasti User Experience.

    Konzultant marketingových komunikací

    CONCEPT 42

  • Michal Mládek

    Michal je obchodním a marketingovým ředitelem Dobrého webu s více než desetiletou zkušeností z oblasti digitálního marketingu, kterou získával na obchodních a manažerských pozicích v předních českých online agenturách. Je zodpovědný za plynulost obchodních procesů, udržování vysoké laťky spokojenosti našich zákazníků a v neposlední řadě za celkovou komunikaci Dobrého webu.

    Michal se dlouhodobě zajímá o taje mezilidské komunikace a vliv emocí na rozhodovací cyklus člověka, což je téma, na které v minulosti vedl několik desítek úspěšných školení.

    K jeho koníčkům patří zejména fotografování, songwriting, či vaření.

    Obchodní a marketingový ředitel

    Sherpas

  • Miroslav Motejlek

    Miroslav Motejlek je zakladatelem a majoritním vlastníkem společnosti motejlek.com, kterou tvoří z části zpoplatněný nezávislý zpravodajský server motejlek.com a internetová televize motejlek TV. Vystudoval ekonomii na Filosofické fakultě University Karlovy.
    Pracoval v Lidových novinách a v Týdnu, v obou jako vedoucí ekonomické rubriky. Řídil redakci reportérů Českého rozhlasu pro stanice Radiožurnál a Rádio Česko.

    Autor

    motejlek.com

  • Jakub Mráček

    Jakub Mráček prosazuje pod Nadací Open Society Fund Praha otevřená data. Inicioval vznik platformy NášStát.cz, konzultačně spolupracuje s vládou na realizaci Open Government Partnership v České republice a koordinuje spolupráci několika veřejně prospěšných webových projektů. Vystudoval makromolekulární chemii, mj. pracuje jako gymnaziální učitel chemie a informatiky.

    Open Data Advocacy

    Nadace Open Society Fund Praha

  • Matěj Novák

    Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole a čte knihy.

    Ředitel

    CPEx

  • Linus Olsson

    A 30-something, Swedish internet guy. Designer of web, print, clothes. Creator of ideas. Photographer. Coder of web. Webshop merchant. Gamer. Was a DJ. Demoscener. Educated as media producer. Lives to better himself. Listens to electronic music. Dislikes copyright. Talks - a lot.

    Ceo & Cofounder

    Flattr.com

  • Frantisek Peterka

    Během své profesní kariéry prošel celou řadou pozic v oblasti internetu. Ve společnosti Actebis Computer zodpovídal za kompletní e-marketingovou podporu vznikajícího internetového obchodu. V roce 2005 jako obchodní a marketingový ředitel v Active 24 s.r.o. vedl integraci nově vzniklých poboček v Polsku, Německu a Rakousku do společnosti včetně implementace globální marketingové strategie a razantního snížení provozních nákladů souvisejícím s přenesením části aktivit firmy do levnějších regionů Evropy. Od roku 2007 se nejprve v Telefónice O2, později v AdMarketu plně věnuje přípravě nových reklamních produktů a obchodu v oblasti mobilní a internetové reklamy. AdMarket je od srpna 2011 součástí Allegro Group CZ.

    Sales Director

    Allegro Group CZ

  • Jan Řehák

    Jan Řehák je ředitelem OMD Czech a má na starosti její další rozvoj v ČR. Dříve působil jako obchodní ředitel a též COO společnosti Cet21 (TV Nova). Na trhu médií v ČR s přesahem do zahraničí působí od roku 1996 především v oblasti poradenství v oblasti mediálních investic reklamním zadavatelům různých velikostí a zaměření.

    Managing Director

    OMD Czech

  • Ján Simkanič

    Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V tuto chvíli připravuje spuštění nového deníku ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.

  • Jiří Staněk

    Jiří Staněk je ředitelem marketingu a komunikace společnosti IBM v České republice, Maďarsku a na Slovensku. Začínal kariéru v devadesátých letech ve společnosti Autodesk. Do IBM přišel v roce 2000 a věnoval se direct marketingu a posléze databázovému marketingu pro oblast regionu Střední a východní Evropy. Později přešel do divize Market Insights, kde působil na seniorních analytických pozicích s odpovědností za Střední a východní Evropu, Blízký východ a Afriku. Je držitelem titulu MBA z University of Warwick a inženýrského titulu z ČVUT.

    Marketing and Communications Manager

    IBM Česká republika

  • Petr Šimůnek

    Petr uvedl Forbes na český trh v listopadu 2011. V českých médiích pracuje dvacet let, od roku 2005 až do roku 2011 vedl jako šéfredaktor Hospodářské noviny. Předtím pracoval jako šéf ekonomické rubriky MF DNES a jako zástupce šéfredaktora. Deset let moderoval politickou televizní diskusi Nedělní partie, tři roky rozhlasový pořad Pressclub, pracoval pro rakouskou tiskovou agenturu APA. Vystudoval VŠE, absolvoval studijní pobyt na Oxford University, Green College a roční studium na Johannes Kepler Universitat Linz. Získal cenu Guvernéra České národní banky.

    Šéfredaktor

    Forbes

  • Josef Šlerka

    Josef Šlerka je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, bývalý šéf výzkumu ve společnosti Socialbakers a nynější ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky a vedoucí Studia nových médií na Univerzitě Karlově.

  • David Špinar

    David Špinar pracuje v české pobočce Googlu jako Head of Performance. Má na starosti propagaci, rozvoj a implementaci pokročilých řešení výkonnostního marketingu pro největší české zadavatele. Do jeho portfolia patří rovněž i téma programatického nákupu reklamy. Je zodpovědný za edukaci trhu i rozvoj znalostí a zkušeností obchodního týmu Google. David Špinar se věnuje tématu digitálního marketingu od roku 2003, kdy pracoval jako ředitel online agentury Dobrý web. V roce 2005 pak založil největší online digitální mediální agenturu H1.cz, kde až do roku 2014 působil jako ředitel. Agentura je dnes součástí mediálního koncernu WPP/GroupM. Do Googlu nastoupil v létě 2014. Tématu online marketingu se věnuje i jako externí vyučující na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde od roku 2006 přednáší v rámci předmětu Marketing na internetu. David Špinar je absolventem Vysoké školy ekonomické, je ženatý a má dvě děti. Se svou rodinou bydlí na rodinné farmě, kde se věnuje chovu koní.

    Head of Performance

    Google Czech Republic

  • Julie Tebeka

    Absolventka Fakulty marketingu a mezinárodního obchodu na pařížské Sorbonně Univerzita. Po studiích Julie odešla do Prahy, kde bydlela dva roky.
    Tam působila v oddělení online komunikace a propagace společnosti Francouzsko-české obchodní komory (FČOK). Měla na starosti hlavně časopis FČOK (print a web) a propagaci francouzských regionů u českých podnikatelů.
    Po návratu do Francie pracuje ve společnostech, které se specializují na vývoz reklamních výrobků a stará se o jejich online reklamu.
    Dneska Julie Tebeka pracuje ve skupině NetAffiliation jako Business Developer pro Česku republiku. Specializovala se na výkonnostní marketing. Pomáhá českým společnostem při optimalizaci jejich online reklamy.

    Business Developer

    NetAffiliation

  • Jesper Urban

    Jesper Urban je produktový ředitel a šéf Adform DSP. Jesper získal titul Master of Science a PHD na Dánské Technické Univerzite a MIT v Spojených Státech Amerických. Jesper má vice jak 10 leté zkušenosti s vývojem produktú pro globální firmy a média.

    Product Director (DSP)

    Adform

  • Petr Zapletal

    Petr Zapletal vystudoval marketingovou komunikaci na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Pracoval v několika společnostech na pomezí mezi marketingem, obchodem a IT. V nedávné minulosti stál u zrodu několika webových projektů, z nichž je nejvýznamnější projekt digitální distribuce periodik Publero.com. Od roku 2010 se ve společnosti Publero Petr naplno věnuje marketingovým strategiím, obchodu a project managementu aplikací pro iPad/iPhone.

    Marketing

    Publero

  • Robert Záruba

    Robert Záruba vystudoval v letech 1985 až 1989 Fakultu žurnalistiky Univerzity Karlovy v Praze. Již od roku 1984 byl externím spolupracovníkem Redakce sportu České televize, od roku 1990 je jejím stálým zaměstnancem. V České televizi pracuje dosud, s dvěma krátkými přestávkami: mezi roky 1998 a 1999 byl opět externím spolupracovníkem a v roce 2000 krátce pracoval v TV Nova (zaměstnavatelem byla společnost Česká produkční 2000), po půl roce se vrátil zpět do České televize, kde je v současné době šéfkomentátorem.

    Šéfkomentátor Redakce sportu

    Česká televize