Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

9:00 - 9:30

Registrace účastníků

Přijďte včas na ranní kávu a lehké občerstvení.

9:30 - 9:35

Úvodní slovo - zahájení setkání

Jan Vetyška Jan Vetyška

Výkonný ředitel

Asociace pro elektronickou komerci (APEK)

Jan Vetyška

Jan je od roku 2006 výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). V minulosti působil jako projektový vedoucí konzultačního centra Dobrý web, nezávislý konzultant nebo externí projektový vedoucí Economia OnLine. Mezi jeho zájmy patří sport a to především kopaná či golf.

9:40 - 10:00

Jak na automatizaci emailingu, nejen o Vánocích

V prezentaci se zaměřím na to proč segmentovat, jaké jsou základní zdroje pro segmentaci zákaznické databáze a předvedu Vám ukázky automatizovaných kampaní. Také Vám poradím jak na plánování rozesílky a reaktivace - a to hlavně v nabitém vánočním období.

Petr Cikán Petr Cikán

Head of Email Marketing

ACOMWARE

Petr Cikán

Petr pracuje jako Head of Email Marketing. Řídí oddělení e-mailingu a stará se o vybrané klienty. Na své pozici využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, které získává již od roku 1999.

Petr vybudoval a 13 let provozoval úspěšný e-shop s elektronikou, kde zajišťoval všechny aktivity včetně e-mailingu. Má na starosti současné e-mailové klienty a podílí se i na obchodu a marketingu.

Je držitelem všech certifikátů IBM Marketing Cloud, včetně nejvyšší certifikace Professional.

10:05 - 10:25

Jak si poradit s náporem na logistiku, "aneb až se zima zeptá, co jste dělali na jaře.”

Úspěch u zákazníků předpokládá nejen kvalitní produkty, ale i bezchybné služby. Jak se včas připravit na sezonu s využitím postupů TQM? K čemu nás inspiruje automobilový průmysl? A co se dá ještě zachránit na poslední chvíli?

Pavel Včela Pavel Včela

Division Manager

General Logistics Systems Czech Republic

Pavel Včela

Již devátým rokem stojí v čele české pobočky společnosti GLS, jedné z největších evropských sítí pozemní balíkové přepravy. Před tím působil 15 let v managementu firem dodávajících díly pro světové automobilky. „Zajištění vysoké kvality služeb při extrémních nárůstech přepravovaných objemů jsou manažerskou výzvou srovnatelnou s boomem českého automobilového průmyslu v 90. letech a logistika e-shopů se stává vysoce sofistikovaným oborem.

10:30 - 10:50

Jak zvýšit výkon Vaší facebookové kampaně

Mnoho marketérů vnímá Facebook jako brandový doplněk nebo místo, kde musí hasit zákaznické dotazy a problémy. Facebook, říká se, není vhodný na prodej. Ale je tomu tak doopravdy? Ukážeme Vám jak využít Facebook jako kvalitní zdroj leadů v průběhu vánočních nákupů.

Jan Pátek Jan Pátek

Leader of PPC division

Business Factory

Jan Pátek

Jan Pátek pracuje v brněnské firmě Business Factory, kde vede PPC divizi a podílí se na vývoji nástroje ROI Hunter, který je určen k výkonnostnímu marketingu na Facebooku. Z klientů, kterým jeho team spravuje reklamní kampaně můžeme zmínit například Alza.cz, Tesco, Invia, Mall.cz, Author a další.

10:55 - 11:10

Coffee break

11:10 - 11:30

Ako na antistresové Vánoce?

Bublinková fólia? Hladkanie ovečeky? Poviem príbeh o tom, ako sa snažíme predávať najdarovanejšie vianočné darčeky - knihy a nemať z toho nervy.

Dušan Murčo Dušan Murčo

Country manager

Martinus.cz

Dušan Murčo

Dušan Murčo je Country manager Martinus.cz. Martinus je jeho srdcovka už od roku 2010, kedy prišiel do Martinus.sk a ako digital marketing manažér okrem iného spoluvytváral projekty Slovensko číta, Knihobežník alebo Deň neprečítaných kníh. Od minulého roku vedie českú pobočku Martinus.cz, kde sa stále stíha venovať aj marketingu a jeho najobľúbenejším projektom je momentálne Knižní výzva. Mimo práce behá, cestuje a zbiera časopisy.

11:35 - 11:55

Na Vánoce se musí chytře!

Představení úspěšných předvánočních kampaní e-shopů na Heurece. Ukázky možností, jak podpořit svůj e-shop v rámci vánočního boje o zákazníka a jak doprava zdarma ovlivňuje nákupní rozhodování.

Petr Černohouz Petr Černohouz

Projektový manažer

Heureka Shopping

Petr Černohouz

Petr působí v Heurece jako projektový manažer obchodního oddělení. Ze své pozice se věnuje především agenturnímu prodeji a mediálnímu obchodu, má na starosti klíčové značky (Miele, Philips, Bosch, Siemens nebo Groupe seb a jejich Tefal, Rowentu, Moulinex nebo Krups) a e-shopy (Parfums.cz, Eva.cz). Pro Heureku a s Heurekou úzce spolupracuje již pátým rokem, kdy se stal součástí investiční skupiny Miton a později členem obchodní divize AdMarekt. Ještě před příchodem do Mitonu Petr sbíral oborové zkušenosti ve společnosti NetCentrum (později Centrum Holdings).

12:00 - 12:45

Závěrečný networking

12:45

Předpokládaný konec setkání