Cíle konference:
– účastníkům poskytnout přehled o stavu elektronického obchodu v roce 2009
– co se děje nového, co ovlivní elektronický obchod v nejbližších měsících
– představit řešení právních poblémů elektronických obchodů
– umožnit navázání nových kontaktů a potkat známé
– sdílet zkušenosti
Konference je určena internetovým obchodníkům, dodavatelům služeb pro obchody, managerům internetových společností, marketingovým specialistům, právníkům, konzultantům a dalším..
Registrace na konferenci je závazná, při odhlášení do 22. září 2009 jsme nuceni fakturovat storno poplatek ve výši 50 % účastnického poplatku, po tomto datu je storno poplatek roven 100 % účastnického poplatku. Do dvou dnů před konáním konference je však možné převést Vaši registraci na některého z Vašich kolegů, ve výjimečných případech i na jinou firmu. O případné změně nás prosím informujte na info@tuesday.cz