Cíle konference: – účastníkům poskytnout přehled o stavu elektronického obchodu v roce 2009 – co se děje nového, co ovlivní elektronický obchod v nejbližších měsících – představit řešení právních poblémů elektronických obchodů – umožnit navázání nových kontaktů a potkat známé – sdílet zkušenosti 
 

Konference je určena internetovým obchodníkům, dodavatelům služeb pro obchody, managerům internetových společností, marketingovým specialistům, právníkům, konzultantům a dalším..
 

Registrace na konferenci je závazná, při odhlášení do 22. září 2009 jsme nuceni fakturovat storno poplatek ve výši 50 % účastnického poplatku, po tomto datu je storno poplatek roven 100 % účastnického poplatku. Do dvou dnů před konáním konference je však možné převést Vaši registraci na některého z Vašich kolegů, ve výjimečných případech i na jinou firmu. O případné změně nás prosím informujte na info@tuesday.cz