Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Jan Ambrož

Jan Ambrož je vedoucím týmu, který zajišťuje UX konzultace klientům agentury Wunderman. V oblasti UX, obsahových strategií a online copywritingu se pohybuje na volné noze i v agenturách přes 13 let. Dříve psal pro Lupa.cz a provozoval regionální online média. Školí pro Dobrý web a je jedním z garantů vzdělávacího projektu DigiAka, Akademie digitálního marketingu.

Josef Aujezdský


Absolvoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy a je spolutvůrcem systému eAdvokacie umožňujícího poskytování právních služeb prostřednictvím internetu. Je zapsán v seznamu advokátů České advokátní komory a patří mezi zakládající partnery advokátní kanceláře Mašek, Kočí, Aujezdský. Ve své praxi se věnuje zejména právní úpravě nehmotných statků (se zaměřením na autorské právo, ochranné známky, doménová jména a ochranu databází), obchodním závazkovým vztahům (včetně nekalé soutěže) a právním aspektům podnikání v prostředí internetu, a to i v případech, kdy tyto vztahy obsahují mezinárodní prvek či souvisí s aplikací komunitárního práva. K těmto otázkám se pravidelně vyjadřuje také v mediích.

Ondřej Bartoš

Ondřej se již přes 16 let pohybuje kolem začínajících firem a startupů, nejprve jako podnikatel, později jako konzultant a poslednich 10 let jako investor. Je zakládajícím partnerem středoevropské venture kapitálové společnosti Credo Ventures. Dále je mimo jiné spoluzakladatelem vzdělávací iCollege, členem předsstavenstva Startup Yardu a angel investorem v několika společnostech. Byl spoluzakladatelem TUESDAY Business Network a dlouhá léta sdružení vedl. Jeho vášní jsou startupy a podnikatelé, kteří chtějí změnit svět.

Tomáš Čermák

Spoluzakladatel společnosti eMan. Vystudoval obor ekonomika a management na Vysoké škole ekonomické v Praze. Více než deset let se zabývá marketingovou komunikací a komerčním využitím mobilních technologií. Rád vymýšlí nové aplikace a služby. Mezi jeho každodenní radosti a povinnosti patří zejména to, aby svět věděl o eManu a jeho produktech.

Jakub Ditrich

Narozen 1973 jako býk. Vystudoval FAMU, vybudoval internetovou firmu Globe Internet (nyní Active 24). 2008 založil spol. ekolo.cz - propagátora elektrokol a výrobce značky AGOGS electric bikes - nejprodávanější elektrokola v ČR a SR. Elektromobilista a nepřítel zbytečného přemísťování.

Hana Friedlaenderová

Odbornice na výzkumy z oblasti médií, nových technologií a životního stylu (nejen) dětí a mládeže. Je spoluautorkou několika knih na tato témata, jako Češi na prahu nového tisíciletí, České děti a mládež jako čtenáři 2017 nebo Marketingový výzkum.

Jan Hommer

Honza vyvíjí on-line produkty Lagardère Active ČR. O web se začal zajímat před 10 lety. Své zkušenosti získal jako freelancer a také jako řádný Forrest. Podílel se řešeních pro Skupinu ČEZ, GTS Czech Repulic, Komerční banku, McDonald's a spousty menších klientů.

Eliška Hutníková

Eliška působí v týmu Social Insider, nástroje pro monitoring sociálních sítí v Ataxu Interactive. Stará se o to, aby data z monitoringu přinášela klientům užitečné informace, zabývá se vyhodnocováním a zlepšováním efektivity aktivit nebo analýzou fanouškovské základny. Dřív působila jako social media specialistka v agentuře H1.cz. Absolvovala studia nových médií na Filozofické fakultě UK. 

Martin Ježek

Martin spoluzaložil a vede Inspiro, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. S agenturou se specializuje na propojování tří klíčových disciplín současné marketingové komunikace: socialu, PR a digitálu. Mezi klienty Inspira patří značky jako Huawei, Makro/Metro, Moneta, Plzeňský Prazdroj, O2 nebo Penny Market. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.

Martin Kasa

Spolumajitel skupiny Pilulka, která provozuje desítky kamenných lékáren v ČR a SR, ale zejména internetové projekty Pilulka.cz, Pilulka.sk a Pilulka.ro. Na trhu e-ecommerce se pohybuje bezmála 20 let, kde své jméno spojoval přes deset let s eshopy Kasa.cz a Hej.sk, které spoluvlastnil a řídil. Má zkušenosti s exity ale i s investicemi do startupů, kde stál u zrodu například Startup Yardu. Martin je předsedou předsednictva APEK.

Ondřej Klega

Ondřej je zkušeným konzultantem v oblasti strategického plánování. Ve společnosti ACOMWARE vede tým odborných konzultantů, kteří se zabývají business poradenstvím pro e-commerce. Ondra, který před lety začínal jako elév online marketingu v e-shopu, je dnes komplexním specialistou s osobní zkušeností s chodem e-shopových řešení. V současnosti řídí konzultace o plánech, cílech a koncepcích největších českých internetových obchodů napříč různými komoditami. V současné chvíli také externě přednáší na Vysoké škole ekonomické.

Matt Komorowski

Matt is a sales expert currently responsible for developing PayPal’s business in Central and Eastern Europe. He started his career in Canada providing marketing solutions to small and medium sized businesses, then moved to Poland where he worked as a consultant for the Boston Consulting Group on projects in Poland, Norway, and Switzerland. Next at Avon Cosmetics he contributed to the improved effectiveness and motivation of the sales organization. Heading the sales team at Groupon Poland he drove the companies quick growth moving it from a startup to become the local leader in daily deals. His goal is to repeat this success with PayPal, both in Poland and all the other countries he is responsible for. Matt graduated from the University of Toronto Rotman School of Commerce.

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učí na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Marek Liška

Marek Liška vystudoval Vysokou školu ekonomickou, obor Hospodářská politika, psychologie a sociologie řízení. Svoji profesní kariéru zahájil Marek Liška jako projektový manažer v rodinné firmě zabývající se obnovou památkově chráněných objektů. Do MALL.CZ nastoupil v roce 2004 jako produktový manažer a stál u zrodu nových specializovaných obchodů.. V průběhu let zastával pozici obchodního a později provozního ředitele. V současné době působí v MALL.CZ jako generální ředitel.

Václav Lorenc

Václav je Managing partnerem v konzultantské společnosti Pricewise, která od roku 2010 pomáhá chytrým firmám zvyšovat výnosy a zákaznickou spokojenost pomocí zjednodušování marketingu - produktů, ceny, prodejních procesů a komunikace. Za sebou má 15 let zkušeností práce ve finančních korporací a consultingu. Jako hlavní kritérium úspěchu firmy uznává pouze ZÁKAZNICKOU SPOKOJENOST, Na svém blogu pod přezdívkou Pricing idiot, mixuje marketing, obrázky a pravopisné chyby. Kolegové a přátelé ho popisují jako usměvavého, vždy nespokojeného pána, který vnáší do řešení problémů STRUKTURU, INOVACI a svými OBRÁZKY zjednodušuje komunikaci. V současné době prožívá intenzivní krizi středního věku a přemýšlí jak změnit svět…

Václav Lorenc

Václav je Managing partnerem v konzultantské společnosti Pricewise, která od roku 2010 pomáhá chytrým firmám zvyšovat výnosy a zákaznickou spokojenost pomocí zjednodušování marketingu - produktů, ceny, prodejních procesů a komunikace. Za sebou má 15 let zkušeností práce ve finančních korporací a consultingu. Jako hlavní kritérium úspěchu firmy uznává pouze ZÁKAZNICKOU SPOKOJENOST, Na svém blogu pod přezdívkou Pricing idiot, mixuje marketing, obrázky a pravopisné chyby. Kolegové a přátelé ho popisují jako usměvavého, vždy nespokojeného pána, který vnáší do řešení problémů STRUKTURU, INOVACI a svými OBRÁZKY zjednodušuje komunikaci. V současné době prožívá intenzivní krizi středního věku a přemýšlí jak změnit svět…

Viktor Mastník

Viktor působil přes 10 let v reklamní agentuře McCann-Erickson, kde zastával pozice v klientském servisu a kde v posledních letech založil a vedl digitální divizi agentury. Před dvěma roky se rozhodl začít realizovat vlastní nápady v oblasti designových doplňků a online projektů. V červnu 2012 vstupuje společně s Martinem Kasou do vstupenkového byznysu pod názvem TICKETON.cz . Vystudoval marketing a management na fakultě podnikohospodářské VŠE, mezi jeho zájmy patří horolezectví a beach volejbal.

Dušan Murčo

Dušan Murčo je Country manager Martinus.cz. Martinus je jeho srdcovka už od roku 2010, kedy prišiel do Martinus.sk a ako digital marketing manažér okrem iného spoluvytváral projekty Slovensko číta, Knihobežník alebo Deň neprečítaných kníh. Od minulého roku vedie českú pobočku Martinus.cz, kde sa stále stíha venovať aj marketingu a jeho najobľúbenejším projektom je momentálne Knižní výzva. Mimo práce behá, cestuje a zbiera časopisy.

Samuel Poloha

Pomáhám rozvíjet aktivity úspěšné globální DSP Sociomantic Labs na českém a slovenském trhu. Zkušenosti v online jsem předtím získával zejména v performance marketingu, po straně klienta např. v Parfums.cz a několika dalších českých a mezinárodních projektech.

Martin Slavík

Původně knihkupec, dlouhá léta též knihovník a projektový manažer, který se momentálně naplno věnuje rozvoji služby Zboží.cz. Vystudoval politologii a následně nová média na FF UK. Ve svém volném čase se věnuje hraní strategických her, Krav Maze či cestování. Miluje nové technologie (v současné době hlavně tablety) a rád se nechává inspirovat chytřejšími kamarády u piva.

John Vanhara

John Vanhara od roku 2002 podniká v USA, kde pomáhá pod značkou IncParadise.com jiným firmám se vstupem na americký trh. Sám podnikal v řadě různých oborů, v roce 2008 spustil službu Shipito.com, která umožňuje nakupovat zásilky v amerických internetových obchodech a stala se jednou z nejrychleji rostoucích firem v USA (podle žebříčku časopisu Inc 500). O své zkušenosti se dělí na svém blogu Podnikanivusa.com. O podnikání říká: ,,Věřím, že lze začít podnikat v jakémkoliv oboru a najít způsob, jak s minimálními náklady udělat velmi úspěšné podnikání.

Vlastimil Vávrů

Vlastimil Vávrů se na internetu pohybuje od roku 1999. Nejdříve pracoval jako PHP a java programátor, od roku 2008 spoluvlastní a řídí společnost Maternia, největšího prodejce čoček v České republice a na Slovensku. Společnost Maternia úspěšně působí také v Rakousku a Německu, aktuálně vyřizuje přes 14 000 objednávek měsíčně. Od roku 2011 je Vlastimil Vavrů také společníkem v Optiscontu, který provozuje kiosky pro samoobslužný prodej dioptrických brýlí.

Jan Vetyška

Jan je od roku 2006 výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). V minulosti působil jako projektový vedoucí konzultačního centra Dobrý web, nezávislý konzultant nebo externí projektový vedoucí Economia OnLine. Mezi jeho zájmy patří sport a to především kopaná či golf.

Eliška Vyhnánková

Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.

Maciej Wyszynski

Mac uplatňuje v úspěšném start-upu sociomantic labs své dlouholeté zkušenosti z online marketingu, international business development a budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Jeho poslední pozice byla nezávislý konzultant v oblasti vstupu zahraničních projektů na polský trh. Předtím například otevíral pobočku zanox v Polsku v roce 2008, jako její šéf a ještě dříve pracoval v eBay v Berlíně.

Patrick Zandl

Patrick Zandl v roce 1996 založil zpravodajský Mobil server, později rozjížděl internetovou televizi Stream.cz a šéfredaktoroval Lupu. Dnes je vedoucím projektu bezpečnostních routerů Turris v CZ.NIC. Zaměřuje se na mobilní komunikace a bezpečnost.