Přednášející

Moderátoři

  • Matěj Novák

    Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

    Ředitel

    CPEx

  • Jakub Svoboda

    Zakladatel serveru Tyinternety.cz, spoluzakladatel agentury Brandz Friendz, organizátor konferencí Social Summit a Startup Summit a nadšenec do virálů a memů všeho druhu.

Přednášející

  • Jorij Abraham

    Jorij Abraham je součástí e-commerce komunity od roku 1997. Působí jako ředitel E-commerce luxusního obchodního řetězce Bijenkorf, největší evropské cestovní organizace TUI, online vydavatelství Sanoma Media - spadající pod největší mediální společnost v Beneluxu a také je ředitelem Consulting as Unic. Souběžně s těmito činnostmi založil další dvě společnosti eVentures Europe a vZine. Od roku 2013 je ředitelem výzkumu v Thuiswinkel.org (což je holandská asociace pro elektronickou komerci) a E-Commmerce Europe (Evropské sdružení pro elektornickou komerci, reprezentující 25000+ společností v 16 zemích Evropy.

    Director Research

    Ecommerce Europe

  • Olga Zbranek Biernátová

    Olga vystudovala v Brně Informační studia a knihovnictví a již během studií působila v oblasti online marketingu v rámci skupiny Guerrilla Readers a realizovala řadu projektů na podporu čtenářství. Přes 4 roky působila v Knihovně UTB jako marketingový specialista, lektor informačního vzdělávání a projektový manažer. Mimo svou knihovnickou práci podnikala v oblasti social media marketingu se zaměřením zejména na knižní trh (dlouhodobá spolupráce např. s nakladatelství Kniha Zlín). Aktuálně se stará o online marketing knihkupecké sítě Neoluxor a učí na univerzitě v Brně a ve Zlíně.

    Knihovník a social media specialist

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Tomáš Braverman

    Tomáš zastává pozici ředitele Heureky pro Českou republiku a Slovensko od roku 2013. Stará se o hladký chod celé firmy a jeho cílem je Heureku strategicky rozvíjet a posilovat její pozici jedničky na trhu. Před svým nástupem do Heureky působil a sbíral zkušenosti v oblasti e-commerce ve společnosti Internet Retail, která provozuje internetový obchod Kasa.cz a Hej.sk, kde zastával místo výkonného ředitele pro Slovensko a Polsko. Ve volném čase se věnuje rodině, velmi rád vaří a sportuje.

    CEO Heureka.cz a Heureka.sk

    Heureka

  • Tomáš Čupr

    Tomáš Čupr je zakladatelem několika významných českých projektů. V roce 2010 založil společnost Slevomat, v roce 2012 DámeJídlo.cz a v roce 2014 Rohlik.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Působí jako partner v investiční skupině Enern či investor ve společnosti Twisto.cz.

  • Zuzana Duračinská

    Zuzana Duračinská absolvovala v CZ.NIC v roce 2012 odbornou stáž, která se v lednu 2013 změnila v práci na plný úvazek. Během stáže se mimo jiné věnovala také evropským projektům podporujícím zavádění IPv6 protokolu ve veřejné správě Evropské unie. Po ukončení studia politologie v květnu 2013 doplnila Zuzana v červenci týmy CZ.NIC-CSIRT a CSIRT.CZ. Jejími hlavními úkoly jsou podpora činností obou bezpečnostních týmů, především řešení bezpečnostních incidentů a jejich prevence. Ve svém volném čase se Zuzana ráda věnuje sportu, sleduje filmy a čte.

    Bezpečnostní analytička

    CZ.NIC

  • Vít Endler

    Vít Endler ex generální ředitel MALL.cz, dnes - podnikatel, small size investor a business konzultant.

  • Ken Hughes

    Přední evropský odborník v oblasti zvyklostí spotřebitelů a nakupujících, Ken Hughes, spojuje své rozsáhlé odborné znalosti v oborech jako spotřebitelská psychologie, socioantropologie, behaviorální ekonomie a neuromarketing, aby zodpověděl otázku, které se věnuje po většinu své odborné kariéry: Proč nakupující nakupují a jak je přimět, aby nakupovali více? Tak tomu je, ať je nakupující online, offline či kdekoliv mezi tím. Ken je jedním z nejuznávanějších špičkových myslitelů v oblastech jako Omnichannel (vícekanálový) prodej, digitální strategie, spotřebitelé generace Y (Millennials) a retailová futurologie. Působí na částečný úvazek jako profesor v oblasti chování spotřebitelů, je členem představenstev a strategickým poradcem mnoha organizací zabývajících se budoucností konzumerismu a trendů v oblasti digitálních nakupujících. Ačkoliv jeho původní firma zabývající se zvyklostmi zákazníků obchodů s módním zbožím, Glacier Consulting, vznikla jako agentura působící v oblasti průzkumu trhu, Ken brzy zjistil, že hlavní oblastí jeho zájmu jsou lidé, nikoliv trhy. Nyní se soustředí výhradně na to, jak lidé vyjadřují své touhy a očekávání tím jak a co nakupují, takže jeho agentura poskytuje poradenství globálním klientům, jako jsou například některé největší světové značky Unilever, 3M, IKEA, Coca-Cola, AXA a Heineken. Stejně tak i věří, že DIGITAL by nikdy neměl zapomenout, na čem nejvíce záleží – a to je uživatel. Zapomeňte na triky technologií, budoucí úspěch je o pochopení digitální DNA nového nakupujícího. Na konferenci Ecommerce Summit 2015 v Barceloně byl zvolen nejlepším přednášejícím, je proslulý svými zásadními projevy s revolučním a inspirativním obsahem přednášenými poutavým a velmi energetickým způsobem se štědrou dávkou irského humoru.

    Odborník v oblasti zvyklostí spotřebitelů a nakupujících a výkonný ředitel Glacier Consulting

    Ken Hughes

  • Lukáš Hurych

    Lukáš v 18 letech spoluzaložil abdoc.net a byl u toho, když se z webového studia stal úspěšný tvůrce nástrojů pro webové vývojáře madebysource.com. Možná znáte jejich první produkt CSS Hat. Před rokem se dal dohromady s klauny z Miton.cz (Slevomat.cz, Heuréka.cz, Bonami.cz a další) a začal pracovat na projektu Twisto.cz, kde má na starosti produkt a marketing.

    Product & Marketing Director

    Twisto Payments

  • Matez Jindra

    Matez spoluzaložil značku Bastard.cz, která už devět let patří mezi největší hráče v prodeji textilu s potiskem online. Bastard.cz je unikátní v tom, že každý týden tiskne jeden nový design od česko-slovenských grafiků, který není možné nikde jinde koupit. Má kolem sebe vybudovanou silnou komunitu grafiků i zákazníků. Kromě toho Matez spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand, která pomáhá malým a středním firmám budovat značku s důrazem na spokojené zákazníky.

  • Michal Jirek

    S podnikáním začal již v 17 letech, kdy při hodinách na školní lavici balil první zásilky pro svůj e-shop. Časem přibyl další internetový obchod, který koupil jen za účelem revitalizace, aby jej po dvou letech opět prodal. Ačkoli plánoval systémem „koupit–vylepšit–prodat“ s e-shopy pokračovat, káva ho natolik pohltila, že se v roce 2010 zbavil veškerých vedlejších činností a od té doby se plně oddává podnikání plnému vůně a chuti s e-shopem a vlastní značkou Čerstvá Káva. Ten koupil jako krachující a prodělečnou one man show v roce 2009 a dnes jej s 12 zaměstnanci a více než 50milionovým obratem hodnotí jako největší e-shop s kvalitní kávou v ČR.

  • Petr Kováčik

    Petr Kováčik je ředitelem a spolumajitelem společnosti Skrz.cz s.r.o., která provozuje vyhledávač slev Skrz.cz a affiliate platformu Rival.cz. Kromě vedení společnosti má hlavní slovo ve směřování produktu a marketingu. Do všech činností se snaží zavést jasný proces, automatizaci a škálovatelnost. Svou první společnost MELKER Media založil již během studií na Vysoké škole ekonomické v Praze, oboru informační systémy a technologie.

    Ředitel společnosti

    Skrz.cz

  • Adam Kurzok

    Adam se věnuje e-commerce již více než 10 let - jeho malá agentura pomáhá shopům jako Metalshop nebo Gamisport expandovat na zahraniční trhy a získávat tak desítky milionů Kč od zahraničních klientů. Poslední rok se intenzivně věnuje pronikání na Amazon a eBay a specifika těchto globálních tržišť. Mimo jiné stál za projekty jako Lunchtime nebo Pizzatime.

  • Pavlína Louženská

    Pavlína Louženská se věnuje business strategii a inovacím. V agentuře 2FRESH rozvíjí kromě klientů i studii SPINN - unikátní srovnání inovačních ekosystémů startupů a korporací (více na spinn.study). Pro Google mentoruje startupy ve střední a východní Evropě v rámci programu Launchpad. Specializuje se na fashion business a marketing, který pravidelně školí a konzultuje. Založila skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes deset tisíc aktivních členek. Je členkou správní rady Transparency International. Píše blog pavlinaspeaks.com. Na Twitteru a Instagramu ji můžete sledovat jako @pavlina_speaks.

  • Martin Lysoněk

    Ve firmě Baťa pracuje od roku 2000, stál u zrodu a rozvoje multichannel systému Bata Home. V pozdějších letech zajišťoval nasazení a rozvoj projektu v ostatních evropských zemích. Před třemi lety dostal na starosti rozvoj a vedení technické části projektu a od letošního roku se stará o běh a rozvoj multichannel v rámci Evropy.

    Head Of Multichannel Bata Europe

    BAŤA

  • Vojta Roček

    Vojta Roček pracuje s daty od roku 2007 (s výjimkou doby, kdy provozoval v Praze soukromý rumový klub). Byl prvním analytikem společnosti Keboola, BI firmou s celosvětovou působností. Poté se připojil VC fondu Rockaway Capital, kde implementoval data pro více než 20 e-commers projektů a startupů. V roce 2015 založil poradenskou společnost Trologic se zaměřením na správu dat a implementaci AI. V roce 2016 se podílel na založení startupu Stories, který řeší obchodní problémy s použitím big data a machine learning aplikací. AI vidí jako bránu k pochopení složitějších organizačních problémů, jako jsou angažovanost uživatelů nebo individuální osobní růst.

    Business Intelligence

    Stories

  • Michal Synek

    V Heurece se Michal už téměř dva roky stará o veškerou činnost spojenou s daty. Kompletní datové analýzy v rámci businessu, marketingu a vývoje včetně práce s různými BI tooly má na starosti právě on. Před svým nástupem sbíral Michal zkušenosti z e-commerce oblasti ve společnosti i-tesco, kde měl na starosti reportování a kompletní finanční analýzy.

    Heureka Data Ninja

    Heureka

  • Václav Štrupl

    Zvídavý optimista povahou a internetový budovatel profesí. Spoluzaložil a později úspěšně prodal ikonu českého internetového marketingu H1.cz. Poslední rok spolu s firmou Miton provozuje nákupní klub Bonami.cz, jehož posláním je přinášet inspiraci a nabízet krásné věci pro bydlení a život. Zajímá ho psychologie, rád se jen tak prochází a popíjí kávu ve společnosti příjemných lidí.

    CEO Bonami a partner Miton

    Bonami.cz

  • Pavel Ungr

    Pavel Ungr se aktivně SEO a internetu obecně věnuje již od roku 2004. Z Et netery v roce 2009 nastoupil přímo do společnosti Ataxo a následně i H1.cz, kde pracoval jako SEO konzultant. Od roku 2014 pomáhá svým klientům jako nezávislý konzultant. Baví ho experimenty ve stylu práce Randyho Fishkina z Mozu a propaguje SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu.

    SEO konzultant

    Pavel Ungr

  • Petr Uttendorfský

    Petr se tvorbě internetových obchodů věnuje již více než 10 let, Již během studia pracoval jako webdesignér, později jako programátor a analytik. Své první zkušenosti ze světa e-commerce sbíral u velkého ITC distributora BGS LEVI, kde byl zodpovědný za vývoj a provoz B2B portálu a stovek eshopů pro koncové zákazníky. Od roku 2008 pracuje Petr ve společnosti oXy Online, kde je technickým ředitelem. Po práci je u Petra na prvním místě rodina, rád si ale najde čas i na kvalitní knihu a sport, zejména volejbal a squash. Jeho mottem je dosáhnout úspěchu skrze spokojenost zákazníků.

    Ředitel divize eSales

    oXy Online s.r.o.