Program

Program

   9.00–9.10 Zahájení konference
                   Petr Koubský (programový ředitel, TUESDAY Business Network)

   9.10–9.20 Úvodní slovo
                  
Jan Vetyška (výkonný ředitel, APEK)

I. blok: Platby a identifikace

  9.20–9.50  MojeID – jednotná identifikace pro internetové služby
                 
Pavel Tůma (ředitel marketingu, MojeID)

Služba MojeID přichází s možností využívat jednotné identifikační údaje u různých internetových služeb.Uživatelé MojeID se nebudou muset na každých konkrétních webových stránkách registrovat, zakládat si účet a používat různá přihlašovací jména a hesla. Provozovatelům internetových služeb naopak přinese vždy aktuální údaje o uživatelích, jistotu jejich fyzické existence či širší možnosti autentizačních metod.

  9.50–10.20 PLATBA 24 – platím on-line přes Českou spořitelnu
                   David Lorenc (ředitel úseku Přímé bankovnictví, Česká spořitelna)

Služba PLATBA 24 umožňuje všem 1,1 mil. uživatelům internetového bankovnictví České spořitelny realizovat jednoduchou a bezpečnou on-line platbu při nákupu zboží a služeb na internetu.Provozovatelům internetových obchodů služba přináší garantovanou platbu v okamžiku vzniku objednávky, snížení provozních nákladů a možnost zrychlení distribuce k zákazníkovi.

10.20–10.40 SIM token – Váš univerzální elektronický klíč
                  
VladimírKajš (Product Manager SIM, Telefónica O2)

Mobilní operátoři spolupracují na společném standardu vybudování silné 2–faktorové autentizace pomocí SIM karty, kterou budou moci využívat třetí strany pro bezpečnou komunikaci se svými zákazníky. Jedním z uplatnění je implementace generátoru jednorázových hesel OTP pro přihlašování do webového portálu (typicky internet bankingu). Standard vychází z osvědčené technologie GSM bankingu, přičemž se považuje za samozřejmé jeho otevření i nebankovním subjektům.

10.40 – 11.00 Automati­zované hodnocení kredibility B2B zákazníků

                     Pavel Macek (Credit Check CZ)

11.00–11.20 Coffee break

11.20–12.00 Panelová diskuze o platebních systémech

                        Martin Svoboda (APEK)
                        Pavel Tůma (MojeID)
                        David Lorenc (Česká spořitelna)
                        Vladimír Kajš (Telefónica O2)
                        Petr Koutný (BSC Praha)
                        Pavel Macek (Credit Check)

II. blok: Logistika

12.00–12.20 Win/win – e-byznys v celém prodejním řetězci výrobce – velkoobchod-moloobchod-zákazník
                    Stanislav Skalička (ředitel, SWS)
                       
Cesty zboží z velkoobchodu do maloobchodu. Co nového mají distributoři pro elektronické obchody?

12.20–12.40 Využijte logistiku k opakovanému nákupu
                   Petr Lisý (Managing Director, ComGate Logistics)   

Dobrý marketing dovede zákazníky do vašeho e-shopu. Jednoduchost objednávky a spolehlivá distribuce zboží zajistí, že se zákazníci vrátí. Zkoumali jsme praxi českých e-shopů a ukážeme, co dělají dobře a co ne.

12.40–13.30 Oběd, networking    

II.blok: Novinky


13.30–14.00 E-shop a sociální sítě
                   Daniel Dočekal (nezávislý novinář)

Jak využít Facebook ve svůj prospěch a jak si jím naopak neublížit. Co obchodník na Facebooku smí, co by neměl a co vysloveně nesmí.

14.00-14.20 Affilliate marketing, provizní systémy
                   Vladan Hejnic (VIV NETworks)

Co může přinést českým e-shopům, jak je vybudovat? Přehled praktických zkušeností z pohledu provozovatele systému, praktické rady účastníkům a zájemcům.

14.20–14.40 Mobilní marketing
                 
   Jana Vyhlídalová (ředitelka pro informační a reklamní služby,Telefónica O2)
                      
Už nevolám, ale rovnou nakupuji! Obchod ve vaší dlani aneb jak může mobilní marketing pomoci vašemu obchodu najít zákazníky kdykoliv a kdekoliv.

14.40–14.55 Coffee break

IV.blok: Zákazník


14.55–15.25  Výzkum trhu a zákaznické spokojenosti: E-COMMERCE CR 2010
                     Alena Ivánková (Research Project Manager, MEDIARESEARCH)

 Na internetu již nakupuje valná většina české internetové populace. Informace o tom, za co Češi utrácejí a jakým způsobem nakupují, pomáhají předvídat trendy lokálního trhu internetové komerce. Závěrem konference představíme nejzajímavější výsledky z letošních výzkumů na téma nakupování na internetu.

15.25–16.05 Panelová diskuze
                        Alena Ivánková (MEDIARESEARCH)
                        Tomáš Nielsen (ROWAN LEGAL)
                        Josef Aujezdský (Advokátní kancelář Mašek, Kočí, Aujezdský)
                        Jan Vetyška (APEK)

16.05 Závěr konference