Efektivní e-mailing a vymazlené newslettery

Na dalším on-line setkání Efektivní e-mailing a vymazlené newslettery se ponoříme do toho, jak udělat z e-mailu silný marketingový nástroj, který baví, prodává i buduje dlouhodobé vztahy. Ukážeme si inspirativní case studies úspěšných kampaní z prostředí e-shopů, médií i B2B firem. Probereme nové trendy v e-mailingu – od AI a automatizace přes interaktivní prvky až po personalizaci obsahu. Těšit se můžete na praktické tipy, jak psát a designovat newslettery pro různé cílové skupiny, jak zapojit storytelling a jak propojit e-mail s dalšími kanály v marketingovém mixu. 

Zaměříme se také na to, co stojí za výsledky – od segmentace až po měření úspěšnosti, posilování engagementu a zvyšování doručitelnosti. Ukážeme si, jak mohou pomoci AI nástroje při generování textů či vizuálů, jak využít gamifikaci nebo videa přímo v e-mailech a neopomeneme ani právní aspekty, jako jsou GDPR a legislativa. Konference tak nabídne kompletní pohled na e-mailing – od strategie přes kreativní tvorbu až po technologii a právo.

Akce proběhne online
Call for papers

Call for papers

Hledáme ty nejlepší řečníky!

Blíží se MARKETING MEETING na téma Efektivní e-mailing a vymazlené newslettery a my hledáme přednášející, díky kterým bude ještě lepší než ten minulý. Možná potřebujeme právě vás a ještě o tom nevíme. Vítány jsou případové studie, success stories i fuckupy, konkrétní čísla a výsledky. Jako přednášející se můžete přihlásit do 15. března 2026.

Stačí vyplnit jednoduchý formulář.

Hlavní témata

  • Case studies úspěšných e-mailingových kampaní (e-shopy, média, B2B firmy)
  • Nové trendy v e-mailingu – AI, personalizace, automatizace… 
  • Specifika psaní pro různé cílové skupiny (B2B vs. B2C, mladší publikum) 
  • Storytelling v newsletterech – jak tvořit poutavé e-maily, které nejen prodávají, ale i budují vztah
  • Design newsletteru, který funguje – jednoduchost, čitelnost, responzivita... 
  • Jak na interaktivní e-mailing – zapojení gamifikace, ankety, tlačítka, videa 
  • Segmentace a personalizace – jak posílat správný obsah správným lidem 
  • Role e-mailingu v marketingovém mixu – jak ho propojit s ostatními marketingovými kanály (sociální sítě, content marketing) 
  • AI v e-mailingu – predikce, generování textů, doporučování obsahu, AI a nástroje pro tvorbu vizuálů a textů 
  • Automatizace e-mailingu – welcome série, reaktivace, opuštěný košík, lead nurturing 
  • Měření úspěšnosti newsletterů, zvýšení jejich doručitelnosti, posílení engagementu 
  • GDPR a legislativa v e-mail marketingu – co musíte vědět, abyste se vyhnuli průšvihům

Pro koho

  • marketingoví manažeři a specialisté 
  • specialisté na sociální sítě 
  • obsahoví stratégové 
  • tvůrci obsahu 
  • copywriteři 
  • kreativci
Video

Ohlédnutí za setkáním MARKETING MEETING

Ceny a vstupenky

Registrace

Základní cena

2 690 Kč cena je uvedena bez DPH
Partneři akce

Partneři akce

Více o partnerech akce

Partner

Organizátor

Produkce

Chcete se stát partnerem? Kontaktujte mě, prosím.

Lucie Vaníčková

Programová manažerka
Místo konání

Místo a kontakt

Akce proběhne online

Lenka Stejspalová

Event Manager

Proběhlé akce