Přednášející

Moderátor

  • Matěj Novák

    Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole a čte knihy.

    Moderátor

Přednášející

  • Martin Dvořák

    Martin působil 16 let na lokálních i mezinárodních pozicích ve společnosti IBM včetně řízení marketingu v centrále v USA. Nyní je zpět v Praze a vede českou pobočku společnosti Bizerba zabývající se nejenom vážícími technologiemi, ale dalšími produkty v oblasti průmyslu a retailu. Pokud Martin nepracuje, rád houbaří, běhá a věnuje se rodině. Je ženatý a má dvě malé děti.

  • Pavel Jareš

    Pavel se výrazně pohybuje v digitálním světě od roku 2013, ale s online bankovnictvím má zkušenosti již od roku 2004. Po devíti letech strávených na různých projektech v Accenture a Telefonice (O2) si vyzkoušel na vlastní kůži (i triko) vývoj mobilních aplikací a webů, aby následně zakotvil v GE Money Bank. V pozici šéfa Digitálního bankovnictví se podílí na proměně MONETA Money Bank v digitálního leadera trhu. Miluje cestování s batohem na zádech.

    Head of Digital Sales

    MONETA Money Bank

  • Tomáš Poucha

    Tomáš pomáhá lidem nalézt a potvrdit správný směr a rozhodnutí v podnikání i v životě. Je přední odborník na employer brand a interní komunikaci, ale i business modely a zákaznickou zkušenost. Baví ho řešit problémy - zpřehlednit, rozplést, nalézt řešení a nastavit správný systém ve firmách. Je zakladatelem a hlavním hybatelem Marketingového institutu, Institutu interní komunikace a experimentálního prostoru Tančící kuchyně. Rád vaří, píše, poslouchá hudbu, věnuje se chalupaření, loutkám a práci se dřevem jako takové.

  • Pavel Škařupa

    Pavel Škařupa disponuje zkušenostmi z oblasti vývoje nových produktů, marketingu a obchodu, které získal ve vedoucích pozicích jak u nás, tak v zahraničí. Působil 14 let ve společnosti Procter & Gamble např. v Japonsku a Švýcarsku, kde ve své poslední pozici řídil globální marketing vlasové kosmetiky. V roce 2010 se vrátil zpět do České republiky, aby působil jako poradce ve společnosti McKinsey & Company a následně šéfoval marketingu v české Raiffeisenbank. V roce 2014 založil poradenskou společnost Inogami zabývající se marketingem a inovacemi, a o dva roky později také českou značku inovativního prádla Treat Wear.

    Founder

    Inogami

  • Eva Štípková

    Internetu propadla v dobách Altavisty a Infoseeku. Byla u zrodu jednoho z prvních českých ISP. Prošla digitální agenturou Advertures, osm let stála za online aktivitami Vodafonu a pod hlavičkou Inmite se podílela na vzniku a realizaci mobilních strategií pro významné globální i lokální značky. V současné době řídí digitální marketing ve společnosti SAZKA.

    Manažer Front-End vývoje

    SAZKA