Program

Program

Na programu pracujeme.

Úvodní slovo

Dalibor Z. Chvátal Dalibor Z. Chvátal

Šéfredaktor serveru Měšec.cz

Internet Info

Dalibor Z. Chvátal

Dalibor Z. Chvátal se po ukončení strojírenského studia postupně začal věnovat oblasti osobních financí a bankovnictví. Působil v dopravě, pojišťovnictví a v majetkoprávních oblastech. Od poloviny roku 2005 vedl finanční server FinExpert a jako zástupce šéfredaktora zároveň časopis Osobní finance. Je autorem řady článků a publikací o platebních kartách a osobních financích. Od roku 2007 je šéfredaktorem serveru Měšec.cz.

ZOOT Transformace

Velký třesk v ZOOTu – od pádu na dno, přes insolvenci a ztráty důvěry partnerů i zákazníků přes budování nové strategie a nového týmu až po odolávání konkurenčnímu prostředí.

Lukáš Uhl Lukáš Uhl

CEO

ZOOT

Lukáš Uhl

Aktuálně CEO a krizový manažer ZOOTu, který se snaží firmu dostat zpět nejen do čela popularity módních eshopů v ČR, ale zejména do černých čísel. V minulosti stál v čele rozvážkové služby Dáme jídlo, kterou přivedl k prodeji nadnárodní skupiny Delivery Hero. Než přišla příležitost v ZOOTu, pomáhal transformovat Pietro Filipi.

Platební metody v e-commerce prostředí

Dnes už pravděpodobně nikoho nepřekvapí informace, že se mobilní zařízení stávají klíčovou platformou v e-commerce odvětví. Ne každý si však uvědomuje, že spolu s preferovaným zařízením se mění i zákaznické chování. Nakoupit prostřednictvím mobilního zařízení se totiž rozhodne o 50 % méně návštěvníků než na počítači. Čím dál více lidí využívá k prohlížení e-shopů mobilní telefon, ale malá konverzní míra z tohoto zařízení přináší ušlý zisk. Jaké jsou současné trendy a jak se na platby na internetu dívá Google se dozvíte na přednášce.

Tomáš Böhm Tomáš Böhm

Product Marketing Manager

Google

Tomáš Böhm

Své dlouholeté zkušenosti sbíral Tomáš jako generální ředitel v More Rewards, kde byl zodpovědný za zavedení věrnostní program MasterCard Priceless Specials. Dále působil jako strategický marketingový ředitel ve firmě Up Česká Republika, která mu umožňovala spravovat nové produkty v oblasti zaměstnaneckých benefitů, a to od prvotního výzkumu až po uvedení finálního produktu na trh. V současné době pracuje Tomáš pro společnost Google jako produktový marketingový manažer. Konkrétně se zabývá vytvářením prostředí pro úspěšné zavedení nové platební metody na trzích střední a východní Evropy.