Program

HR & InComms (R)Evoluce 2026

HR stage

Zahájení akce

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

CEO jako Chief Storyteller: jak mohou lídři formovat firemní kulturu

V roli CEO už dnes nejde jen o řízení firmy, ale i o schopnost vyprávět příběh, který strhne ostatní. Iva bude mluvit o tom, proč je lídr zároveň hlavním vypravěčem značky, jak příběhy formují firemní kulturu a jak mohou pomáhat v době změn. Podělí se o konkrétní zkušenosti z agentury VML, která prošla několika fúzemi, a kde otevřená a srozumitelná komunikace pomáhá udržet společný směr i dobrou atmosféru v týmu.

Iva Welker Iva Welker

CEO

VML Czechia s.r.o.

Iva Welker

Iva Welker je CEO VML Czechia, největší komunikační agentury v České republice. Pod jejím vedením VML pomáhá značkám nejen dobře vypadat, ale i efektivně fungovat. Zaměřuje se na rozvoj expertizy v oblasti Brand Experience - celkového dojmu, který značka zanechává, a propojuje promyšlenou strategii s excelentní kreativou.

Úspěšné kampaně podtrhují řadu prestižních ocenění, které agentura získala pod jejím vedením. Nechybí mezi nimi lvi z Cannes, ceny Effie, Clio nebo Golden Drum. Letos se VML Czechia zapsala do historie české reklamy, když získala vůbec první Grand Prix v Cannes Lions pro klienta KitKat.

Iva věří v nápady, které mají smysl a dopad. Dokáže proměňovat kreativní koncepty v odvážná a transformační řešení. Zároveň je aktivní mentorkou a inspirací pro mnoho lidí v oboru. V červnu 2025 byla zvolena do Prezidia AKA, kde se podílí na směřování celého odvětví. A zároveň je členkou Advisory Boardu vzdělávací platformy pro marketér(k)y #Holkyzmarketingu.

Jak využívat sociální sítě pro nábor a interní komunikaci: Buďte aktivní a hlavně uvěřitelní.

Sociální sítě dnes nejsou jen marketingový nástroj. Stávají se jedním z nejúčinnějších kanálů pro nábor nových kolegů i pro budování silné interní kultury. V přednášce si ukážeme, jak je využívat strategicky, autenticky a dlouhodobě:
- jaké typy obsahu nejlépe fungují pro různé cílové skupiny (kandidáti, zaměstnanci)

– jak vytvořit firemní profil, který přitahuje pozornost a buduje důvěru

– jak pracovat s příběhy zaměstnanců a ukázkami firemní kultury

– jak propojit sociální sítě s náborovým procesem a HR marketingem

Jana Jáčová Jana Jáčová

Ředitelka, majitelka

UOL

Jana Jáčová

Pocházím z Ústí nad Labem, ale první zaměstnání mne přivedlo do Prahy. Při škole jsem pracovala ve firmě, ve kterém jsem zůstala téměř 10 let. V roce 2004 jsem založila účetní firmu s vizí, že povedeme účetnictví on-line. V roce 2016 jsme měli v Praze 850 klientů a rozhodla jsem se budovat pobočkovou síť v CZ a SK. Aktuálně máme 85 poboček a staráme se o téměř 6000 klientů a plánujeme jich v roce 2028 mít 15000.

Jak proměnit neznámou značku v atraktivního zaměstnavatele

O talentované lidi bude čím dál větší boj – a employer branding už dávno není jen úkol pro HR, ale součást značky. Přesto 9 z 10 Čechů nezná ani ty nejsilnější brandy jako zaměstnavatele. Všechno začíná u čísel: z dat výzkumu uncover ukážeme, co lidé opravdu chtějí od práce a jak tyto insighty promění vaše kampaně.

Michaela Raková Michaela Raková

Founder

52pages

Michaela Raková

Michaela je zakladatelka data-driven studia 52pages a výzkumu uncover. Po letech v médiích nastavovala značku zaměstnavatele a firemní média v KPMG a dnes pomáhá firmám budovat funkční strategie v employer brandingu a brand contentu. Její práce získaly dvě desítky profesních ocenění Zlatý středník, Fénix nebo Effie.

HR marketing jako nástroj růstu: Jak z firmy udělat značku, do které se lidé zamilují

Jak HR marketing překročil rámec náboru a stal se strategickým prvkem růstu firmy? Jana ukáže konkrétní příklady, jak lze budovat autentický employer brand, který rezonuje s cílovou skupinou kandidátů, a jak pomocí obsahu, sociálních sítí i interní komunikace vytvářet silnou a uvěřitelnou značku zaměstnavatele. Dozvíte se, proč se vyplatí, aby HR a marketing hrály společnou hru.
Přednáška zároveň ukáže, jak může HR marketing reálně ovlivnit růst firmy – přitáhnout talenty, posílit firemní kulturu a budovat důvěryhodnou značku zaměstnavatele. Účastníci si odnesou praktické tipy, inspiraci a chuť dělat HR marketing jinak – a lépe.

Jana Rebicerová Jana Rebicerová

HR Manager

Effectix.com

Jana Rebicerová

HR Managerka digitální full servisové agentury Effectix.com V oblasti HR působí přes 10 let a v Effectixu má na starosti vše od recruitmentu, přes HR marketing, employer branding až po engagement zaměstnanců. Klade důraz na kvalitu náboru a „culture fit“ nových kolegů, zároveň se stará o to, aby se stávající tým cítil v agentuře šťastný, naplněný a motivovaný růst. Baví ji kreativní část HR marketingu – propojuje data, nápady a emoce do autentických kampaní, které ukazují firemní kulturu bez filtru. Stojí za oceňovanou kampaní „Předbíháme dobu. Poběž s námi.“, která propojila AI, humor a autenticitu a přinesla 4 ceny z Recruitment Academy Awards 2025, včetně zlata za Kariérní video roku. 

Za poslední tři HR kampaně získala přes 20 prestižních ocenění a na konferenci se podělí o to, jak HR marketing může změnit firmu zevnitř – a přitáhnout ty správné lidi zvenku.

In-Comms stage

Zahájení akce

Mariana Zacharová Mariana Zacharová

Lektorka improvizace, facilitátorka a moderátorka

Mariana Zacharová

Působí jako lektorka divadelní a aplikované improvizace, moderátorka a facilitátorka firemních workshopů zaměřených na komunikaci, spolupráci a leadership. Moderuje podcast Teorie Bulharské Konstanty na serveru Podnikatel.cz, kde se věnuje ekonomicko-politickým tématům. Je členkou divadelně improvizační skupiny Poločas nápadu a příležitostně moderuje odborné akce a konference.

Konec domněnek: Jak nastavit interní komunikaci, která šetří energii a předchází vyhoření

Kolik energie vaši lidé denně spálí tím, že luští nejasná zadání nebo se snaží zorientovat v „nepsaných pravidlech“ firmy? Často spoléháme na to, že si kolegové věci domyslí, což vytváří zbytečný stres, informační šum a podhoubí pro vyhoření. Jako CEO firmy Diversight.ai, která staví na práci neurodivergentních lidí, vidím v praxi, že lékem je přechod od intuitivního řízení k vědomé srozumitelnosti. V této přednášce se podíváme na to, jak designovat interní komunikaci, která nikoho nevylučuje. Odnesete si praktické tipy na pravidla spolupráce, která sníží úzkost v týmu a uvolní prostor pro skutečnou práci a inovace.

Irena Zatloukalová Irena Zatloukalová

Founder

Diversight.ai

Irena Zatloukalová

Irča Zatloukalová propojuje světy strategické komunikace a technologií. Má za sebou sedm let v Seznam.cz, kde nastavovala komunikaci pro stovky lidí, a dalších osm let strategických konzultací pro technologické firmy. Tuto expertizu nyní zúročila jako zakladatelka Diversight.ai. Její firma pomáhá klientům s daty pro AI a zároveň dává smysluplnou práci lidem na autistickém spektru. Irča věří, že firemní kultura postavená na jasnosti a respektu k neurodiverzitě není jen „nice-to-have“, ale je základní podmínkou pro efektivní a zdravý tým.

LinkedIn ambasadoring? V Česku zatím v plenkách

Analýza top českých firem a profilů jejich zaměstnanců na LinkedInu nám ukázala, že ani velké a známé značky na tuzemském trhu zatím moc neumí zapojit své lidi do firemní komunikace. Přicházejí tak nejen o silnější employer brand, ale taky o zajímavý zásah, větší důvěryhodnost, nové kontakty nebo kratší obchodní cyklus. Pojďme se podívat na to, jak špatné to je, kdo táhne slabé průměry nahoru i jak z toho ven.

Jakub Křenek Jakub Křenek

Creative Strategist

Adison

Jakub Křenek

Kreativní stratég v moderní PR agentuře Adison – to je Kuba. Za 15 let v branži měl možnost věnovat se copywritingu, sociálním sítím, online komunikaci i managementu. Nakonec však zakotvil u integrované komunikace, kreativy a strategií, kde se mu líbí zatím nejvíc. Má rád život, svou ženu a syna, víno a klid.

Hana Křenková Hana Křenková

COO & Account Director,

Adison

Hana Křenková

Hanka pracuje jako provozní ředitelka a account directorka agentury Adison. Věnuje se klientům z různých oblastí, aktuálně například IKEA, Air Bank, Palírna U Zeleného stromu nebo VELUX. Její guilty pleasure je oblast krizové komunikace. Ve volném čase se mimo jiné věnuje thaiboxu.

Firemní příběhy, které žijí na LinkedInu

V prostředí, kde tradiční employer branding ztrácí sílu, začíná reputaci firmy formovat to, jak o ní mluví samotní zaměstnanci. Ambasadoring na LinkedInu dokáže zpřístupnit firemní kulturu způsobem, který je transparentní, lidský a dlouhodobě důvěryhodný. Ukážu vám praktické příklady, jak z autentických příběhů zaměstnanců vytvořit strategickou výhodu v náboru i rozvoji firemní kultury.

Tereza Palátová Tereza Palátová

COO

StoryMatters.online

Tereza Palátová

Tereza pracuje ve StoryMatters.online na pozici COO. Tedy jejím hlavním úkolem je řízení projektů a vedení celého realizačního týmu. Co vnímá jako důležité je udržení LinkedInu jako profesní sítě a jeho využití pro vlivové, náborové a obchodní účely pro kohokoli, kdo se k tomu rozhodne a není mu budování firmy jedno.