Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

Přednášející

Radim Bureš

Radim od ledna 2018 posílil tým forenzních služeb a podpory integrity EY, zaměřuje se na veřejný sektor. Zabývá se otázkami prevence korupce, compliance, ochranou oznamovatelů protiprávního jednání a posilování firemní kultury a integrity. V letech 2016 a 2017 působil v Probační a mediační službě, jako náměstek pro řízení úseku odborných aktivit. Dříve pracoval například jako programový ředitel Transparency International ČR.

Petr Dolejš

Petr Dolejš v minulosti působil na vedoucích marketingových pozicích zdravotnické skupiny Innova Healthcare nebo československého zastoupení italského výrobce komfortní techniky Ariston a Immergas. V Aristonu také řídil projekt e-commerce v regionu CEE. Je také spoluzakladatelem českého start-upu 3DK Technologies, který se věnuje inovacím v oblasti nano technologií a 3D tisku, a s kterým se minulý rok dostal do akcelerátoru Start It @ČSOB. Svůj volný čas tráví jako pilot ve vzduchu, kde relaxuje při pohledu na naši krajinu.

Agata Hauerová

Agata Hauerová se interní komunikaci věnuje od roku 2013. Začínala v České pojišťovně, pak pracovala v Direct pojišťovně a od roku 2018 byla zodpovědná za interní komunikaci v E.ONu. Se svým týmem získala v minulém roce dva Zlaté Lemury a zlatého a stříbrného Fénixe. Od prosince 2021 působí v Air Bank. Je fanynkou facility témat, videoobsahu a autentických lídrů. Vystudovala bohemistiku na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Má ráda tetování, jezevčíky, středníky a bramboráky.

Lukáš Havránek

Lukáš je konzultant a lektor vzdělávacího institutu GrowJOB od roku 2009. V rámci jeho interim působení se v organizacích zabývá tím, jak vytvářet pracovní prostředí, do kterého se lidé rádi vracejí. Věnuje se tématům jako firemní vize a kultura ve světle fenoménu humanizace - zlidšťování pracovního prostředí. Pracoval na více než 20 projektech ve společnostech různých typů, velikostí a zaměření, při kterých strávil stovky hodin jak s jejich řadovými zaměstnanci, tak s managementem a vlastníky. Věnuje se také HR rozvoji a inovacím v rámci týmu lektorů GrowJOBu.

Magdaléna Chvalinová

Interní komunikaci se věnuji už skoro 20 let. Zkušenosti jsem nasbírala v několika korporacích (Český Telecom, ČSA, ČEZ, Philip Morris). Nejvíc jsem se naučila v roli konzultanta, kdy mi myslí i rukama prošlo několik desítek firem, kterým jsem pomáhala posunout jejich interní komunikaci dál. Nyní přes rok pracuji v plynárenské společnosti GasNet, kde kromě interní komunikace také dohlížím na naši novou značku.

Jan Kopecký

Jan Kopecký se komunikaci věnuje 17 let. Velkou část své dosavadní kariéry strávil ve společnosti Siemens, kde působil nejprve v externí komunikaci, později vedl interní komunikaci a nakonec oddělení marketingové komunikace. Od roku 2017 vede interní komunikaci v našem největším mobilním operátorovi a kromě českého T-Mobilu zodpovídá za interku i v sesterské společnosti Slovak Telekom. Věří v kvalitní obsah, customer centricity a měření. A také že to není žádná věda.

Ondřej Láník

Ondřej Láník pracuje v Komunikaci společnosti ŠKODA AUTO od roku 2012. Podílel se zejména na plánování, strategickém směřování a analýzách celosvětové komunikace nejvýznamnější české automobilky. Od ledna 2021 vede interní komunikaci jako koordinátor a je současně tiskovým mluvčím za oblast Sponsoring & Classic. Po absolvování Fakulty strojního inženýrství VUT v Brně a Fakulty podnikohospodářské VŠE v Praze působil 9 let v online portálu www.auto.cz jako novinář a v letech 2007 až 2012 také jako šéfredaktor.

Kateřina Pavlíková

Kateřina Pavlíková je od října 2021 tiskovou mluvčí cestovní kanceláře Čedok, ve které řídí komunikaci společnosti, odpovídá za strategii externí, interní i krizové komunikace a vytváří mediální obraz jedné z největších cestovních kanceláří v ČR. Předtím působila čtyři a půl roku v oddělení komunikace Letiště Praha a byla tiskovou mluvčí dceřiných společností Czech Airlines Handling a Czech Airlines Technics. Předchozí zkušenosti má také ze Svazu průmyslu a dopravy ČR nebo zahraničního zastoupení agentury CzechTourism ve Velké Británii. Vystudovala obor Podniková ekonomika se zaměřením na mezinárodní obchod na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Liberci. Je členkou Výkonného výboru profesní organizace PR Klub.

Helen Phamová

Helen Phamová se podílí na interní komunikaci v Unileveru od roku 2020. Do firmy původně nastoupila jako exekutivní asistentka generální ředitelky, podílela se na přenastavení strategie interní komunikace a postupně se stala její manažerkou. V komunikaci využívá své zkušenosti z práce s top managementem, a také zkušenosti ze světa eventů.