Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

Magdaléna Chvalinová

Absolventka Filosofické fakulty UK, obor Filologie a lingvistika a Školy mezinárodních a veřejných vztahů Praha obor Public Relations. Interní komunikaci se věnuje již 18 let. Na pozici specialisty či manažera interní komunikace působila v řadě korporací (Český Telecom, České aerolinie, ČEZ, Philip Morris). Zároveň externě přednášela komunikaci ve Škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha a stále přednáší pro Top Vision. Má zkušenosti s velkými projekty interní komunikace jako byl projekt Optimalizace v Českém Telecomu, interní image kampaň v Českých aeroliniích nebo interní komunikace akvizice Ahold/Spar, jejíž strategie získala stříbro v evropské soutěži FEIEA. Bohatou praxi v komunikaci také získala v content marketingové agentuře Boomerang Communication a ve společnosti INSIDERS, která se specializovala na poradenství v oblasti interní komunikace. Aktuálně se věnuje rozvoji interní komunikace v nové plynárenské společnosti GasNet.

Magdaléna Chvalinová

Absolventka Filosofické fakulty UK, obor Filologie a lingvistika a Školy mezinárodních a veřejných vztahů Praha obor Public Relations. Interní komunikaci se věnuje již 18 let. Na pozici specialisty či manažera interní komunikace působila v řadě korporací (Český Telecom, České aerolinie, ČEZ, Philip Morris). Zároveň externě přednášela komunikaci ve Škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha a stále přednáší pro Top Vision. Má zkušenosti s velkými projekty interní komunikace jako byl projekt Optimalizace v Českém Telecomu, interní image kampaň v Českých aeroliniích nebo interní komunikace akvizice Ahold/Spar, jejíž strategie získala stříbro v evropské soutěži FEIEA. Bohatou praxi v komunikaci také získala v content marketingové agentuře Boomerang Communication a ve společnosti INSIDERS, která se specializovala na poradenství v oblasti interní komunikace. Aktuálně se věnuje rozvoji interní komunikace v nové plynárenské společnosti GasNet.

Přednášející

Lucie Ehrlichová

V oboru interní komunikace pracuje 16 let. Před nástupem do Skupiny ČEZ, která zaměstnává víc jak 20 000 lidí, pracovala v O2. Zkušenosti má ale i z menších firem o stovkách lidí, či z mezinárodní společnosti. Firmám pomáhá zvládnout komunikačně náročné období propouštění, reorganizací, transformací, či změnu vlastníka. Ráda pracuje i v obdobích, kdy se zaměstnancům za úspěchy v práci může opravdu dopřávat. Krom interní komunikace má zkušenosti s PR a CSR, posledních šest let se intenzivně věnuje budování employer brandu, pro ČEZ vybudovala značku ČEZ. Kde jinde, která zastřešuje náborové aktivity.

Magdaléna Chvalinová

Absolventka Filosofické fakulty UK, obor Filologie a lingvistika a Školy mezinárodních a veřejných vztahů Praha obor Public Relations. Interní komunikaci se věnuje již 18 let. Na pozici specialisty či manažera interní komunikace působila v řadě korporací (Český Telecom, České aerolinie, ČEZ, Philip Morris). Zároveň externě přednášela komunikaci ve Škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha a stále přednáší pro Top Vision. Má zkušenosti s velkými projekty interní komunikace jako byl projekt Optimalizace v Českém Telecomu, interní image kampaň v Českých aeroliniích nebo interní komunikace akvizice Ahold/Spar, jejíž strategie získala stříbro v evropské soutěži FEIEA. Bohatou praxi v komunikaci také získala v content marketingové agentuře Boomerang Communication a ve společnosti INSIDERS, která se specializovala na poradenství v oblasti interní komunikace. Aktuálně se věnuje rozvoji interní komunikace v nové plynárenské společnosti GasNet.

Magdaléna Chvalinová

Absolventka Filosofické fakulty UK, obor Filologie a lingvistika a Školy mezinárodních a veřejných vztahů Praha obor Public Relations. Interní komunikaci se věnuje již 18 let. Na pozici specialisty či manažera interní komunikace působila v řadě korporací (Český Telecom, České aerolinie, ČEZ, Philip Morris). Zároveň externě přednášela komunikaci ve Škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha a stále přednáší pro Top Vision. Má zkušenosti s velkými projekty interní komunikace jako byl projekt Optimalizace v Českém Telecomu, interní image kampaň v Českých aeroliniích nebo interní komunikace akvizice Ahold/Spar, jejíž strategie získala stříbro v evropské soutěži FEIEA. Bohatou praxi v komunikaci také získala v content marketingové agentuře Boomerang Communication a ve společnosti INSIDERS, která se specializovala na poradenství v oblasti interní komunikace. Aktuálně se věnuje rozvoji interní komunikace v nové plynárenské společnosti GasNet.

Veronika Jílková

Veronika pracuje v digitální agentuře 2FRESH, která ctí principy human-centered designu. Její roli vystihuje pozice definovaná jako Reporter - bez příkras reportuje o tom, co lidé v 2FRESH dělají a především jak to dělají. Prostřednictvím svojí práce se snaží přispět k naplnění vize agentury učit lidi naslouchat lidem. A protože nestačí naslouchat jen lidem zvenčí, ale hlavně těm uvnitř, podílí se také na interní komunikaci 2FRESH.

Hynek Jordán

Hynek je dlouholetým tiskovým mluvčím a vedoucím komunikace ve státní správě. Působil na Ministerstvu pro místní rozvoj, Ministerstvu školství, Ministerstvu zemědělství a nyní pracuje pro Státní pozemkový úřad, kde vede oddělení komunikace a marketingu. Ve své pozici stál při zavádění interní komunikace na Ministerstvu zemědělství a na jeho současném působišti. Je absolventem oboru politologie na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze.

Aneta Kapuciánová

V interní komunikaci Seznamu pracuje Aneta přesně rok. Snaží se stále hledat nové a nápadité cesty, jak kolegům přinášet aktuální informace od vedení společnosti i z produktů a služeb. Do Seznamu přišla z PR agentury Bison & Rose, kde před šesti lety začínala svou kariéru. Pracovala na klientech z oblasti školství, cestovního ruchu, služeb a ICT. Je absolventkou oboru Politologie na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a ve volném čase se věnuje zpěvu a józe.

Ivo Mareček

Ivo vystudoval Ekonomicko-správní fakultu Masarykovy univerzity v Brně. Po škole se rozhodl, že si ze svého poflakování se na sociálních sítích udělá živnost (měl na starost např. rozjezd twitterového kanálu TOP 09), v roce 2012 pak převzal sociální sítě v T-Mobile. Po 5 letech a několika úspěšných projektech (podílel se mj. na vybudování jednoho z nejlepších social care týmů v ČR) se v současnosti ve firmě stará o strategii komunikace značky.

Helena Mládková

V Komerční bance pracuje od roku 2007, kdy nastoupila na HR, aby zde založila útvar Personálního marketingu a pomohla banku zviditelnit jako zaměstnavatele. Poté, co banka získala ocenění Zaměstnavatel desetiletí, dostala v roce 2012 nabídku z Marketingu vést ve Skupině KB Interní komunikaci. V průběhu času vedla současně s tím i oddělení Kvality a Společenské odpovědnosti. Nyní je zodpovědná za veškeré interní komunikační aktivity od interních novin, které vloni vyhrály cenu Fénix – content marketing, Intranetu, interních sociálních sítí až k řízení plošných komunikačních kampaní, kdy za jednu z nich (zavádění nového Intranetu) získala banka ocenění od Institutu Interní Komunikace.

Tomáš Novotný

Svou profesní kariéru zahájil roku 2005 v Ogilvy Public Relations. Roku 2009 přesedlal z externí komunikace na interní, nejprve pracoval pro finanční skupinu ING, dále Seznam.cz, šest let vedl tým interní komunikaci ve ŠKODA AUTO, nyní má na starosti strategii a rozvoj zaměstnanecké komunikace koncernu TRATON, zastřešujícího značky MAN, Scania, Volkswagen Caminhões e Ônibus a RIO. Absolvent Filosofické fakulty UK, obory švédština a sociologie, a katedry severských jazyků na Stockholmské univerzitě. Má rád cestování, elektronickou hudbu, grafický design, Švédsko a švédštinu, šikovné lidi s dobrými nápady, bábovku, jaro, léto, podzim a zimu. Od roku 2008 si zpestřuje korporátní život vysíláním na Radiu 1 a stanici Vltava.

Michael Sido

Vystudoval ekonomiku a management na univerzitách v Ústí nad Labem a v Pardubicích. Nejprve působil jako redaktor v regionálních redakcích celostátních deníků a na marketingově zaměřených projektech podporujících rozvoj samosprávy. Následně nastoupil do společnosti T-Mobile, kde začínal na pozici specialisty interní komunikace. Tam zastával pozice manažera interní komunikace, senior brand manažera či manažera pro transformaci. Zodpovídal za firemní identitu a design, firemní publikace, copywriting, interní komunikaci a merchandising. Jeho rolí bylo i posilování firemní kultury směrem k orientaci na zákazníka. V posledních dvou letech byl odpovědný za interní komunikaci v T-Mobile v České republice a ve Slovak Telekomu na Slovensku. Od července 2017 pracuje jako manažer interní komunikace pro Česko, Slovensko a Maďarsko ve společnosti Philip Morris. Poslední dva roky má také na starost marketing a komunikaci největšího technologického festivalu ve střední Evropě Future Port Prague, jehož druhý ročník proběhne 6. a 7. 9. 2018 v pražských Holešovicích.

Libor Šimon

Libor je spoluzakladatelem SYMBIA. Fascinuje ho dětská přirozenost, absence strachu z neúspěchu a potřeby porovnávat se s ostatními. Světem dětí se inspiruje i při vedení SYMBIA. Jeho ideálem je firma, kde pravidla příliš nepřekážejí tvůrčí práci a kde každý dostává pro využití svého talentu tolik prostoru, kolik chce. V takové firmě má každý zodpovědnost za svoje jednání i výsledky práce a zapojuje se do rozhodování.