Přednášející

Monika Jančová

Monika Jančová je ředitelkou marketingové komunikace v Alza.cz. Dříve vedla SVOD službu Voyo.cz a položila základy vlastní digitální produkci v TV Nova, kde také řídila inovační projekty a analytické oddělení celé skupiny.

Vít Janda

Vít Janda je spoluzakladatel agentury TikTokuj.cz. V rámci agentury pomáhají firmám a podnikatelům oslovit mladou generaci a vytěžit nové obchodní možnosti v digitálním světě skrze formát krátkých videí. Svou působnost dnes rozšiřují i na další sociální sítě (Instagram Reels, YouTube Shorts, Snapchat apod.). Mezi TikTokuj.cz referencemi najdeme firmy jako Super zoo, O2, Hedepy, Ukliďme Česko, Worldee, Dáme Jídlo a mnoho dalších.

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style a v současnosti vede tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED.

Rostislav Starý

Rostislav Starý se v Konektoru zaměřuje na integraci aktivit v PR, digital a influencer marketingu. Je regionálním leaderem mezinárodní sítě nezávislých agentur Eurocom Worldwide.

Ivo Veselý

Přes 7 let pomáhám klientům uchopit influencer marketing za správný konec a vytěžit z něho maximum. Vymyslím pro vás efektivní strategii, najdu správné influencery a zajistím s nimi výhodnou spolupráci. Měl jsem tu čest podílet se na kampaních s influencery pro značky jako Škoda Auto, Česká spořitelna, Komerční banka, Milka, Oreo, Mattoni, Zalando, Akademie věd ČR a další.

Jan Vohralík

Jan Vohralík se stará o digitální obsah a influencerské kampaně v agentuře WeDigital s tím, že jeho hlavním zaměření je TikTok a jeho budoucnost, kterému se sám věnuje jako content creator na této síti. Kromě tvorby obsahu na TikToku a jejímu školení se věnuje hlavně influencer marketingu na klientech jako je L'Oréal, Dáme jídlo, Google, Unilever, Mattoni a Procter & Gamble.

Andrea Voříšková

Andrea Voříšková (dříve Pavelcová) je advokátkou v AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů. Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.