Marketing & Innovation Director
Edenred CZ s.r.o.
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style a v současnosti vede tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED.
Chcete vědět, jak se vyhnout nejčastějším chybám v influencer marketingu? Nebo možná vaše předchozí spolupráce s influencery neproběhla podle očekávání a chcete vědět, kde jste udělali chybu? V přednášce se dozvíte praktické rady na konkrétních ukázkách. Podíváme se například na to, co si pohlídat u oslovování influencerů, jak nastavit cíle a podmínky spolupráce, jak si vyhodnotit výsledky spolupráce nebo proč a jak správně spolupráce označovat.
Influencer Marketing Freelancer
Přes 8 let pomáhám klientům uchopit influencer marketing za správný konec a vytěžit z něho maximum. Vymyslím pro vás efektivní strategii, najdu správné influencery a zajistím s nimi efektivní spolupráci. Měl jsem tu čest podílet se na kampaních s influencery pro značky jako ŠKODA Auto, Česká spořitelna, Komerční banka, Milka, Oreo, Mattoni, Zalando nebo Akademie věd ČR. Podílel jsem na vzniku etického kodexu Férový Influencer.
Proč jsme se v Alza.cz rozhodli využívat influencer marketing a jak zapadají influenceři do našeho full marketingového mixu? Podle jakého klíče jsme ambasadory vybírali? Jaká máme od vytvořeného obsahu očekávání a jak naši dosavadní spolupráci hodnotíme? Ukázky kampaní a poučení z jejich realizace.
Marketing Communications Director
Monika Jančová je ředitelkou marketingové komunikace v Alza.cz. Dříve vedla SVOD službu Voyo.cz a položila základy vlastní digitální produkci v TV Nova, kde také řídila inovační projekty a analytické oddělení celé skupiny.
Na jaké důsledky myslet před výběrem influencera? Co si sjednat ve smlouvě před zahájením spolupráce? Jak zajistit, aby klient dostal všechny výstupy a spolupráce proběhla hladce? A co když prezentujete produkt, na který platí přísná regulace reklamy? Kromě marketingové oblasti je potřeba nepodcenit ani tu právní.
Advokátka
Andrea Voříšková (dříve Pavelcová) je advokátkou v AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů. Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.
Podíváme se na to, jakým způsobem na TikToku oslovovat a vyhledávat influencery. Projdeme si celkový proces kampaně od počátečního briefu až po zveřejnění videa a následnou propagaci skrze placenou reklamu. Nasdílíme tipy a triky, ukážeme praktické ukázky a případové studie.
CEO
Vít Janda je spoluzakladatel agentury ShortPRO (dříve TikTokuj.cz). V rámci agentury pomáhají firmám a podnikatelům oslovit mladou generaci a vytěžit nové obchodní možnosti v digitálním světě skrze formát krátkých videí. Svou působnost dnes rozšiřují i na další sociální sítě (Instagram Reels, YouTube Shorts, Snapchat apod.). Mezi klienty patří Superzoo, Záchranná služba Hl. m. Praha, Red Bull, NUTREND, L'Oréal, O2, DJI, Čedok, Brit, Bambule, Ukliďme Česko, Xbox, NVIDIA, Health Factory, Amenity Resorts, Andaz, Vasky, Liberecký kraj, Ogilvy, VŠE, Ochutnej ořech, Hedepy, Avéne.
Kdo jsou to content creators a proč jsou tak populární? V přednášce se budeme věnovat tomuto na západě panujícímu trendu, kdy značky začínají využívat obličeje ze sociálních sítích i na své platformy pro vznik nativního obsahu a budování svého vlastního profilu. Dozvíte se, jak s nimi pracovat, jaké jsou výhody a kam tento trend směřuje.
Digital content & influencer manager
Jan Vohralík se stará o digitální obsah a influencerské kampaně v agentuře WeDigital s tím, že jeho hlavním zaměření je TikTok a jeho budoucnost, kterému se sám věnuje jako content creator na této síti. Kromě tvorby obsahu na TikToku a jejímu školení se věnuje hlavně influencer marketingu na klientech jako je L'Oréal, Dáme jídlo, Google, Unilever, Mattoni a Procter & Gamble.
Propojení influencerů, jejich publik a uživatelského testování pomáhá značkám s WOM i autentickým obsahem. Konkrétní ukázky kampaní a výsledků.
Partner
Rostislav Starý se v Konektoru zaměřuje na integraci aktivit v PR, digital a influencer marketingu. Je regionálním leaderem mezinárodní sítě nezávislých agentur Eurocom Worldwide.