Interactive Director
Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.
Kdo pomůže brandu víc? Jarda Jágr, Eva Samková nebo Ati? Zkušenosti pěti let spolupráce s influencery na značkách Huawei a Honor: budování autentických vztahů ke značce, potenciál celebrit versus potenciál blogerů.
Managing Director
Martin spoluzaložil a vede Inspiro, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. S agenturou se specializuje na propojování tří klíčových disciplín současné marketingové komunikace: socialu, PR a digitálu. Mezi klienty Inspira patří značky jako Huawei, Makro/Metro, Moneta, Plzeňský Prazdroj, O2 nebo Penny Market. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.
Influencer by neměl být pro značky ideou. Influencer by měl být prostředkem. Proto si řekneme, jaké role mohou plnit různí influenceři v různých kampaních. A jak to dopadá, když se stanou ambasadorem tématu, značky, moderátorem nebo přímo hercem. Ať už jsou v bězném životě rappery, pornoherci nebo influencery na plný úvazek.
Copywriter
Vladimír dělá copywritera v Zaraguze, kde opečovává značky jako ŠKODA, AXE, Nestlé, OLYMPUS a další a další. Předtím vedl social media oddělení v agentuře Dark Side. A předtím nedělal vlastně nic.
Jaké influencery využívat - raději méně velkých tváří nebo více microinfluencerů? Jak mohou značku podpořit a kdy je využít? Dokáží opravdu prodat a nebo musíte influencery propojit s dalšími prodejními kanály? Nejen na tyto otázky odpoví prezentace.
Executive director
Spoluzakladatel a výkonný ředitel firem LCG 360°Consulting a LCG New Media. Vojtěch Lambert vystudoval magisterský obor Business and Law in International Markets na Anglo-americké universitě v Praze. V rámci LCG360 byl součástí kompletních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Od roku 2011 se specializuje na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v on-line prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. V rámci LCG New Media pracuje nebo pracoval pro Asus, Českou pojišťovnu, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.
Influencer marketing je pro mnohé agentury i zadavatele velmi těžko uchopitelný propagační nástroj. Na případech konkrétních kampaní si ukážeme, jak influencer seeding naplánovat, jakou zvolit strategii a především, jaké může mít tato aktivita reálné dopady na prodeje produktů či na rozšíření dobročinné kampaně a opět její reálné dopady.
Instagram & Influencer Specialist
Aki Votrubová pracuje jako Instagram & Influencer specialist v agentuře Peppermint digital. Dlouhodobě se v agentuře stará o instagramové a influencer marketing projekty pro značky T-Mobile, Milka, Mattoni, Generali či Kaktus. Zároveň je vášnivá fotografka, svůj osobní instagramový účet @akivotrubova používá jako vizuální deník nejen ze svých cest. Na influencer marketing na Instagramu tak nabízí trojí vhled - marketéra, fotografa a influencera.
Influencer marketing byl jedním z hlavních marketingových hypů roku 2016 - všichni to chtěli vyzkoušet, ale ne všem to vyšlo. Mnozí dnes už ví o nástrahách spolupráce s celebritami (ať už jde o ty tradiční nebo novou generaci youtuberů a instagramerů) víc, než by si přáli. Proč jsme ale přesvědčení, že nejlepší influencer není youtuber se stovkami tisíc odběratelů, ale "normální" lidé, jen o něco oblíbenější v kolektivu svých přátel, než co je běžný průměr? Protože to potvrzují čísla.
Spolumajitel
Adam Zbiejczuk jako první bankovní bloger pomáhal rozjet značku mBank v ČR a poté působil v agenturách Ataxo a H1.cz, kde spoluvytvářel nástroj pro sledování sociálních sítí Social Insider. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz, kde pomáhá se soc. sítěmi klientům jako BMW ČR nebo Albatros, podílí se na chodu magazínu o FB marketingu Newsfeed.cz a organizuje pravidelná setkání profesionálů z branže #babeltalk a BabelCamp.
Managing Director
Martin spoluzaložil a vede Inspiro, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. S agenturou se specializuje na propojování tří klíčových disciplín současné marketingové komunikace: socialu, PR a digitálu. Mezi klienty Inspira patří značky jako Huawei, Makro/Metro, Moneta, Plzeňský Prazdroj, O2 nebo Penny Market. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.
Executive director
Spoluzakladatel a výkonný ředitel firem LCG 360°Consulting a LCG New Media. Vojtěch Lambert vystudoval magisterský obor Business and Law in International Markets na Anglo-americké universitě v Praze. V rámci LCG360 byl součástí kompletních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Od roku 2011 se specializuje na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v on-line prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. V rámci LCG New Media pracuje nebo pracoval pro Asus, Českou pojišťovnu, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.
Interactive Director
Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.
Instagram & Influencer Specialist
Aki Votrubová pracuje jako Instagram & Influencer specialist v agentuře Peppermint digital. Dlouhodobě se v agentuře stará o instagramové a influencer marketing projekty pro značky T-Mobile, Milka, Mattoni, Generali či Kaktus. Zároveň je vášnivá fotografka, svůj osobní instagramový účet @akivotrubova používá jako vizuální deník nejen ze svých cest. Na influencer marketing na Instagramu tak nabízí trojí vhled - marketéra, fotografa a influencera.
Spolumajitel
Adam Zbiejczuk jako první bankovní bloger pomáhal rozjet značku mBank v ČR a poté působil v agenturách Ataxo a H1.cz, kde spoluvytvářel nástroj pro sledování sociálních sítí Social Insider. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz, kde pomáhá se soc. sítěmi klientům jako BMW ČR nebo Albatros, podílí se na chodu magazínu o FB marketingu Newsfeed.cz a organizuje pravidelná setkání profesionálů z branže #babeltalk a BabelCamp.
Copywriter
Vladimír dělá copywritera v Zaraguze, kde opečovává značky jako ŠKODA, AXE, Nestlé, OLYMPUS a další a další. Předtím vedl social media oddělení v agentuře Dark Side. A předtím nedělal vlastně nic.