CDO
Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.
Kdo pomůže brandu víc? Jarda Jágr, Eva Samková nebo Ati? Zkušenosti pěti let spolupráce s influencery na značkách Huawei a Honor: budování autentických vztahů ke značce, potenciál celebrit versus potenciál blogerů.
Managing Director
Martin spoluzaložil a vede Inspiro, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. S agenturou se specializuje na propojování tří klíčových disciplín současné marketingové komunikace: socialu, PR a digitálu. Mezi klienty Inspira patří značky jako Huawei, Makro/Metro, Moneta, Plzeňský Prazdroj, O2 nebo Penny Market. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.
Influencer by neměl být pro značky ideou. Influencer by měl být prostředkem. Proto si řekneme, jaké role mohou plnit různí influenceři v různých kampaních. A jak to dopadá, když se stanou ambasadorem tématu, značky, moderátorem nebo přímo hercem. Ať už jsou v bězném životě rappery, pornoherci nebo influencery na plný úvazek.
Copywriter
Vladimír dělá copywritera v Zaraguze, kde opečovává značky jako ŠKODA, AXE, Nestlé, OLYMPUS a další a další. Předtím vedl social media oddělení v agentuře Dark Side. A předtím nedělal vlastně nic.
Jaké influencery využívat - raději méně velkých tváří nebo více microinfluencerů? Jak mohou značku podpořit a kdy je využít? Dokáží opravdu prodat a nebo musíte influencery propojit s dalšími prodejními kanály? Nejen na tyto otázky odpoví prezentace.
Executive director
Vojtěch Lambert vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. V roce 2012 založil digitální agenturu LCG New Media. Předtím byl v rámci skupiny LCG součástí komplexních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, Edenred, HradyCZ, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.
Influencer marketing je pro mnohé agentury i zadavatele velmi těžko uchopitelný propagační nástroj. Na případech konkrétních kampaní si ukážeme, jak influencer seeding naplánovat, jakou zvolit strategii a především, jaké může mít tato aktivita reálné dopady na prodeje produktů či na rozšíření dobročinné kampaně a opět její reálné dopady.
Instagram & Influencer Specialist
www.instagram.com/akivotrubova
Aki Votrubová pracuje jako Instagram & Influencer specialistka. Má zkušenosti se správnou účtů a influencer kampaní pro zadavatele jako jsou T-Mobile, Milka, Mattoni, Sazka či Kaktus. Zároveň je vášnivá fotografka, svůj osobní instagramový účet @akivotrubova používá jako vizuální deník nejen ze svých cest. Na marketing na Instagramu tak nabízí trojí vhled - marketéra, fotografa a influencera. Instagramu se věnuje i na svém YouTube kanále a školí jej pravidelně na veřejných kurzech a workshopech pro marketéry i tvůrce.
Influencer marketing byl jedním z hlavních marketingových hypů roku 2016 - všichni to chtěli vyzkoušet, ale ne všem to vyšlo. Mnozí dnes už ví o nástrahách spolupráce s celebritami (ať už jde o ty tradiční nebo novou generaci youtuberů a instagramerů) víc, než by si přáli. Proč jsme ale přesvědčení, že nejlepší influencer není youtuber se stovkami tisíc odběratelů, ale "normální" lidé, jen o něco oblíbenější v kolektivu svých přátel, než co je běžný průměr? Protože to potvrzují čísla.
Spolumajitel
Adam Zbiejczuk se přes 10 let zabývá profesionálně on-line komunikací a sociálními sítěmi. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz - ale pořád jsou pro něj influenceři spíš novináři a experti na markup než youtubeři a experti na makeup. Pořádá setkání nadšenců do sociálních sítí Babeltalk.
Managing Director
Martin spoluzaložil a vede Inspiro, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. S agenturou se specializuje na propojování tří klíčových disciplín současné marketingové komunikace: socialu, PR a digitálu. Mezi klienty Inspira patří značky jako Huawei, Makro/Metro, Moneta, Plzeňský Prazdroj, O2 nebo Penny Market. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.
Executive director
Vojtěch Lambert vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. V roce 2012 založil digitální agenturu LCG New Media. Předtím byl v rámci skupiny LCG součástí komplexních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, Edenred, HradyCZ, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.
CDO
Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.
Instagram & Influencer Specialist
www.instagram.com/akivotrubova
Aki Votrubová pracuje jako Instagram & Influencer specialistka. Má zkušenosti se správnou účtů a influencer kampaní pro zadavatele jako jsou T-Mobile, Milka, Mattoni, Sazka či Kaktus. Zároveň je vášnivá fotografka, svůj osobní instagramový účet @akivotrubova používá jako vizuální deník nejen ze svých cest. Na marketing na Instagramu tak nabízí trojí vhled - marketéra, fotografa a influencera. Instagramu se věnuje i na svém YouTube kanále a školí jej pravidelně na veřejných kurzech a workshopech pro marketéry i tvůrce.
Spolumajitel
Adam Zbiejczuk se přes 10 let zabývá profesionálně on-line komunikací a sociálními sítěmi. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz - ale pořád jsou pro něj influenceři spíš novináři a experti na markup než youtubeři a experti na makeup. Pořádá setkání nadšenců do sociálních sítí Babeltalk.
Copywriter
Vladimír dělá copywritera v Zaraguze, kde opečovává značky jako ŠKODA, AXE, Nestlé, OLYMPUS a další a další. Předtím vedl social media oddělení v agentuře Dark Side. A předtím nedělal vlastně nic.