BUSINESS TUESDAY bude speciální verzí zahajovací přednášky z konference DOTS 2017 se Satya Nadellou (Microsoft CEO), v rámci které se podíváme na téma digitalizace a inovací na zcela konkrétních příkladech a z hlediska inovačního frameworku “1234 Innovations Framework”.
Inovace a digitalizace jsou buzzwordy, který hýbou světem byznysu. Některé firmy vnímají digitální transformaci jako příležitost, některé naopak jako velkou neznámou, ze které mají strach a obavy. Často se o inovacích ale pouze mluví, ať už ve firemních prezentacích nebo v médiích a marketingových aktivitách:
Vidíme to všude kolem sebe. Firmy ale často přícházejí pouze s marginálními inovacemi pro zákazníky. Vlastní zaměstnanci jsou přitom stále zaveleni zbytečnou prací a papírováním, nemají prostor a důvěru k realizaci vlastních nápadů a do toho situaci komplikuje firemní IT…
Na BUSINESS TUESDAY - Inovační edici si výše uvedené ukážeme ve světle reálného byznysu. Ukážeme si směr, kterým se vydat pro úspěšnou digitální transformaci, rozebereme desítky příkladů úspěšných inovací, technologických trendů a inovačních nástrojů pro firmy všech velikostí, stejně jako zkušenosti s inovačními aktivitami, které jsme realizovali pro firmy jako Škoda Auto, AXA, O2, Microsoft nebo Total.
Přímé zkušenosti zazní pak od našich zákazníků, se kterými otevřeme citlivá témata, která rezonují světem digtitálních inovací.
Máte zájem o zaslání programu?
Jakmile bude aktualizován na stránkách akce, rádi vám jej zašleme e-mailem.
Pomáhám firmám s budováním digitálních dovedností, inovacemi a změnou digitální kultury. Mezi zákazníky našeho projektu Digiskills.cz patří úspěšné české i mezinárodní společnosti jako Škoda Auto, ČSOB, innogy, Generali, HomeCredit, T-Mobile, Sodexo, Microsoft či GlaxoSmithKline.
Jsem autorem knihy HOT: Jak uspět v digitálním světě (Jan Melvil Publishing, 2020) a mnoha dalších inovací, které dnes slouží jako základ rozvojových programů ve významných českých firmách.
Věřím, že digitální transformace už dávno není o technologiích, ale o lidech, jejich dovednostech a schopnosti vést firmu v digitální době.
Původem matfyzák, který přešel od architektury systémů, inovačního pankáče, social media managera, šefa mobilních aplikací až po volnonožce budujícího globální inovativní produkty. Jako korporátní pankáč prošel mnoha transformacemi firemních zkostnatělých mastodontů zejména v bankovnictví a také zakusil různé formy "opravdové" agility na vlastní kůži v několika menších i větších startupech. Nyní pracuje jako šéf produktu v nové car trading platformě Carvago.
Před deseti lety jsem začínal jako product manager v Newton Media, kde jsem měl na starosti polovinu služeb, zejména databázi MediaSearch. Poté jsem si dal pauzu a odjel studovat magisterský program Innovation Management na Manchester Business School v Anglii. Pak jsem v analytické firmě IDC rozjížděl tři mezinárodní produkty v týmu, který byl částečně v Praze, USA a Asii. Následně jsem byl přes dva roky v Jihomoravském inovačním centru jako konzultant, krátce pobyl v inovační agentuře Direct People a rok a půl jsem se pak staral o re-design a rozvoj portálu Jobs.cz v LMC. Od konce roku 2015 pro LMC hledám nové příležitosti v oblasti svobodnější práce, konkrétně vedu projekty Easytask.cz a Profinaut.com.