T-Mobile je největší mobilní operátor v České republice. Poskytuje široké portfolio služeb a výrazně investuje do rozvoje fixních i mobilních sítí. Zároveň ale operátor velmi dobře ví, jak je důležité být MeziSvými – ať už právě prostřednictvím mobilní sítě, nebo jeho nejsilnější optické sítě T-Fiber. Být vždy ve spojení s těmi, na kterých vám záleží a s nimiž se cítíte bezpečně. Zákazníkům proto přináší nejen kvalitní síť, ale také zpřístupňuje nové technologie a inovace. Díky Magenta AI si mohou vyzkoušet svět umělé inteligence zcela zdarma.
Crazy Tomato je 'the mobile company'. Jsme specialisté na mobilní marketing, mobilní reklamu a mobilní zábavu. Mobilní marketing nabízí ideální kombinaci osobního kontaktu a interaktivní komunikace. Děláme komplexní kampaně zaměřené na reklamní plochu budoucnosti - displej mobilního telefonu.
- posíláme přes 3 000 000 SMS zpráv měsíčně
- připravili jsme přes 200 bannerových kampaní
- vyvinuli jsme přes 30 mobilních prezentací a přes 20 mobilních aplikací
- vytvořili jsme mobilní marketingová řešení pro více než 100 klientů z různých oborů
Již 25 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.
Na Euro.cz přinášíme nepřetržitý informační a dokumentační servis profesionálům v ekonomice, politice, státní správě i samosprávě. Zakládáme si na hlubším vhledu do událostí, které ostatní média zachycují jen velmi zběžně. Věnujeme se těmto tématům: byznys, ekonomika, automotive, letectví, technologie, zdraví, architektura, design, věda s přesahem do byznysu a technologií.
Strategie, měsíčník o reklamě, médiích a marketingové komunikaci, vychází od ledna 1993 jako první časopis tohoto druhu na českém trhu. Podle mínění respondentů má tradici, vliv, kvalitu a vlastní odborné renomé. Je to titul, který ve svém oboru udává směr, standard a přináší analytický pohled. Všeobecně mají čtenáři ke Strategii dlouholetou důvěru. Jde o komplexní titul, který poskytuje orientaci a vzdělání v oboru a je pro lidi z branže nepostradatelný.
TUESDAY Business Network je nezávislá členská síť poskytující platformu pro setkávání a výměnu zkušeností technologických podnikatelů, investorů, IT profesionálů (konzultanti, média, IT firmy, inovátoři, dodavatelé a uživatelé, ...) a pro získávání aktuálních informací a trendů zejména v oblasti moderních technologií a inovací. TUESDAY spojuje Talent (podnikatelé, manažeři, inovátoři, živnostníci), Znalosti (odborníci), Kapitál (investoři, velké firmy). Umožňuje další rozvoj know-how mezi členy sdílením kontaktů, informací, zkušeností, rozvíjením dalšího businessu. Hlavním cílem TUESDAY Business Network je podporovat vznik a rozvoj malých a středních podniků, inovací a technologií v České republice a poskytovat prostor pro navazování nových obchodních příležitostí. TUESDAY Business Network vzniklo v roce 2004 a navázalo na aktivity celosvětové sítě First Tuesday - www.firsttuesday.com
Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 4 miliony lidí měsíčně.
Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.