Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

Přednášející

David Bárta

David Bárta je zkušený expert na sociální média, content a PR. Od letošního roku vede tým social media konzultantů skupiny Publicis Groupe, se kterým se věnuje přípravě komunikačních strategií pro sociální média a jejich integraci do komplexních kampaní. Předtím pracoval 6 let v agentuře McCann Prague, kde zastřešoval aktivity v oblasti sociálních médií a podílel se na kampaních pro klienty Vodafone, Mastercard, Komerční banku nebo projektu 13 minut pro Českou asociaci pojišťoven.

Fabián Berka

Téměř 8 let se pohybuji v divokých vodách marketingového světa. Primárně se zaměřením na sociální sítě, grafiku a reklamu. V agentuře Fragile jsem se staral o klienty Jameson, LISTERINE, UGO, KIKA, Aquapalace Praha, Emco a další. Aktuálně vedu část social media týmu, řeším strategie a analýzu dat pro Facebook a Instagram. Těším se, že část svých znalostí předám zase dál.

Pavla Hladečková

Cestovní ruch je taková moje pracovní láska. V současnosti působím jako hlavní markeťák pro Vysočina Tourism. V minulosti jsem vedla kampaně pro oblastní i krajské destinace cestovního ruchu nebo jsem měla na starost výkonnostní kampaně na obsazení hotelů. Začínala jsem v marketingové agentuře, která mi dala obrovské množství znalostí, které jsem mohla zužitkovat například i v pozici Online marketing managera Aquapalace Praha.

Milan Mahovský

Milan po kariéře personálního manažera v O2 založil dvě personální agentury, které vyrostly do velikosti o 40 konzultantech, a to především díky inovacím a využívání IT. Po úspěšném pilotu využití umělé inteligence s Datasenticsem založil dream.jobs, jehož cílem je usnadnit kandidátům hledání práce, zrychlit a zlevnit recruitment. Milan tvrdí, že není nedostatek lidí, jen je neumíme efektivně propojit s jejich vysněným zaměstnáním „DREAM JOBEM“

Tereza Sibřinová

V content marketingu se pohybuji téměř 6 let. Aktuálně se na pozici Digital Content Specialist starám o digitální klienty, strategie a jejich dennodenní naplňování. Procházím s nimi celou cestu "bytí" na sociálních sítích, od konceptů a plánování až po vyhodnocování.

Jiří Simonides

V marketingu a médiích 22 let. Z copíka a fotografa jsem se přesunul přes sociální sítě, leadgen, data a analytiku ke strategickému marketingu. Moje témata: obsah, marketing mix, fáze budování značky, influenceři, e-com. Mám za sebou mega i mini klienty v agentuře i mimo ni. 5 marketingových ocenění s kampaní Najdi svůj typ Listerine.

Štěpán Trnka

Štěpán se strategiím v oblasti digitálního marketingu a sociálních médií věnuje už více než 10 let. Aktuálně působí na pozici Head of Social Media Planning v agentuře Ogilvy, která má nejvíce oceňovaný social tým na českém trhu z hlediska cen za reklamní efektivitu Effie. Protože je social media marketing dodnes opředený řadou mýtů a pověr, rád se věnuje předávání svých zkušeností v rámci osvěty, jak nedělat social blbě.