Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style a v současnosti vede tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED.
David Bárta je zkušený expert na sociální média, content a PR. Od letošního roku vede tým social media konzultantů skupiny Publicis Groupe, se kterým se věnuje přípravě komunikačních strategií pro sociální média a jejich integraci do komplexních kampaní. Předtím pracoval 6 let v agentuře McCann Prague, kde zastřešoval aktivity v oblasti sociálních médií a podílel se na kampaních pro klienty Vodafone, Mastercard, Komerční banku nebo projektu 13 minut pro Českou asociaci pojišťoven.
Téměř 8 let se pohybuji v divokých vodách marketingového světa. Primárně se zaměřením na sociální sítě, grafiku a reklamu. V agentuře Fragile jsem se staral o klienty Jameson, LISTERINE, UGO, KIKA, Aquapalace Praha, Emco a další. Aktuálně vedu část social media týmu, řeším strategie a analýzu dat pro Facebook a Instagram. Těším se, že část svých znalostí předám zase dál.
Milan po kariéře personálního manažera v O2 založil dvě personální agentury, které vyrostly do velikosti o 40 konzultantech, a to především díky inovacím a využívání IT. Po úspěšném pilotu využití umělé inteligence s Datasenticsem založil dream.jobs, jehož cílem je usnadnit kandidátům hledání práce, zrychlit a zlevnit recruitment. Milan tvrdí, že není nedostatek lidí, jen je neumíme efektivně propojit s jejich vysněným zaměstnáním „DREAM JOBEM“
V content marketingu se pohybuji téměř 6 let. Aktuálně se na pozici Digital Content Specialist starám o digitální klienty, strategie a jejich dennodenní naplňování. Procházím s nimi celou cestu "bytí" na sociálních sítích, od konceptů a plánování až po vyhodnocování.
V marketingu a médiích 22 let. Z copíka a fotografa jsem se přesunul přes sociální sítě, leadgen, data a analytiku ke strategickému marketingu. Moje témata: obsah, marketing mix, fáze budování značky, influenceři, e-com. Mám za sebou mega i mini klienty v agentuře i mimo ni. 5 marketingových ocenění s kampaní Najdi svůj typ Listerine.