Tato akce již proběhla. Další akce Jak na vymazlený copywriting se koná 18. 9. 2025.

Přednášející

Jak se stát úspěšným copywriterem

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

Přednášející

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

Bára Hlavicová

Bára je copywriterka, která píše božské texty. A když je nepíše, učí ostatní, jak je psát. Věří, že čtivě můžete psát o čemkoliv: od barefoot bot po účetnictví. Když zrovna nepíše, vymýšlí jazykové hříčky a humory pro svou komunitu na LinkedIn.

Lucie Hrdinová

Lucka vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Karlově univerzitě, nicméně poměrně záhy zběhla ze světa tiskových center, agentur a uzávěrek na „druhou stranu“, do kreativnějšího a barevnějšího světa online marketingu. A v něm se neustále učí něco nového už od roku 2008.

Začínala jako copywriter, od roku 2015 vedla tým copywriterů v H1.cz. Později si pod křídla vzala i SEO tým. Po krátkém „baby sabbaticalu“ v roce 2023 se vrátila na pozici Content Strategist a aktuálně kope za skvělý obsah a jeho propojování napříč kanály v dresu GroupM Nexus.

Radka Legerská

Radka Legerska je strategická obsahová marketérka, lektorka a specialistka na budování osobního brandu na LinkedIn. Pomáhá lídrům, zakladatelům firem a odborníkům tvořit obsah, který rezonuje s jejich cílovou skupinou a přináší reálné výsledky. Má téměř 20 let zkušeností s marketingem – prošla agenturním i firemním prostředím, spolupracovala s tradičními značkami i startupy. Specializuje se na B2B segment. Školí ve firmách a své zkušenosti předává také v rámci otevřených workshopů. Umí účastníky školení nadchnout pro psaní na sociálních sítích. Její školení jsou poslední rok AI powered - ukazuje lidem, jak používat AI tak, aby se z obsahu nevytratila lidskost a autenticita. Několik let přednáší na Ekf VŠB-TU předmět Copywriting. Na LinkedIn vede vlastní úspěšný profil i početnou networkingovou komunitu.

Tomáš Novotný

Tomáš začínal jako copywriter v roce 2006 a ve velkých reklamních agenturách působí od roku 2008. Prošel agenturami Mark BBDO a DDB a dnes je na pozici Executive Creative Director ve VMLY&R, kde odpovídá hlavně za kreativu České spořitelny. V minulosti pracoval na značkách McDonald’s, Heineken, Nike, Mercedes-Benz, Pepsi, Volkswagen, ČSOB, Generali, Makro, Billa a mnoho dalších. Na kontě má celou řadu ocenění z lokálních i mezinárodních festivalů. Jeho práce byly uveřejněny v prestižním zahraničním magazínu Lürzer’s Archive nebo si vysloužily Creative Excellence Award za celosvětově nejlepší kampaň roku značky McDonald’s.

Pavel Šenkapoun

Pavel Šenkapoun je kreativec, copywriter a písničkář. Své texty a písně publikuje pod pseudonymem Leo Pank Ševelpuna. Blog o copywritingu, češtině a ontologii píše pod názvem Nejlepší copywriter. A malou kreativní agenturu vede pod značkou Logos.agency. V nakladatelství Zoner Press vydal dvě knížky o copywritingu, přičemž „Webcopywriting pro samouky” bývá označován za copywriterskou bibli. Jeho školeními prošly stovky účastníků z řad freelancerů, neziskových organizací i nadnárodních korporací. Aktuálně chystá k vydání debutové album Český folk.