Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style a v současnosti vede tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED.

Přednášející

Petra Dolejšová

Petra je advokátka specializující se na právo v oblasti e-commerce, PR a marketingu. Svoje know how ráda a často předává na konferencích a školeních, boří mýty o nudných právnících a složitostech práva. Školí na příkladech z praxe a vždy se snaží najít právní přístup s marketingovým přesahem. Dlouhodobě se umisťuje v žebříčkách oceňovaných právniček. Po jejích přednáškách budete mít pocit, že váš právní svět už nikdy nebude jako dřív.

Bára Hlavicová

Bára je webová copywriterka ostřílená lety v agentuře a vycepovaná studiem češtiny. Pod značkou Komuniké tvoří funkční texty bez kudrlinek a učí ostatní, jak na to. Píše o účetnictví, barefoot botách i koloběžkách – o všem se stejným zápalem.

Lucie Hrdinová

Lucka vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Karlově univerzitě, nicméně poměrně záhy zběhla ze světa tiskových center, agentur a uzávěrek na „druhou stranu“, do kreativnějšího a barevnějšího světa online marketingu. A v něm se neustále učí něco nového už od roku 2008.

Začínala jako copywriter, později pracovala jako obsahový specialista a v H1.cz aktuálně působí na pozici Content Strategist Managera. Pro klienty píše texty, připravuje kompletní obsahové strategie, pravidelně školí veřejnost. Jako Team Leader se stará o blaho copy týmu.

Volné chvilky věnuje kvalitním knížkám, dobrým filmům, badmintonu a cestování.

Radka Legerská

Radka se obsahovému marketingu věnuje 15 let. Vystudovala bohemistiku a literární vědu. Psala a pořád píše: stovky, možná tisíce marketingových textů. Kromě toho připravuje obsahově-komunikační strategie pro firmy. Specializuje se na B2B marketing, hlavně na LinkedIn. Je obsahovým stratégem a lektorkou Linked Akademie, učí klienty, jak díky strategicky plánovanému obsahu na LinkedIn dosáhnout vlivu a obchodních úspěchů. Mentoruje, školí ve firmách a přednáší předmět Copywriting na Ekonomické fakultě VŠB-TU v Ostravě.