Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

18:00 - 18:15

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Chief Digital Officer

Blue Style

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

18:15 - 18:30

Rozhovor

18:30 - 19:30

Jak se z textu stane copy

Proč některé texty fungují jako blesk… a o jiné nikdo ani nezavadí? Jak se dá vytvořit sugestivní prodejní text plný emocí? Existuje tajemství skvělého copywritingu? A co když to není vůbec tajemství, ale jasný prověřený recept dostupný komukoli?

Otto Bohuš Otto Bohuš

Autor, učitel, textař

ottobohus.cz

Otto Bohuš

Copywriter z povolání. Píše strategické prodejní texty, vytváří slogany a názvy, vede školení o tom, jak napsat prodejní text. Před pěti lety publikoval trilogii zdarma „Pište jako copywriter“, kterou si stáhlo přes 12 tisíc čtenářů. Loni vydal ilustrovanou knihu Orbis Tweetus, na rok 2019 chystá titul „Pište jako pornomagnát“. Žije dobře a v Brně. Má sklony k pozitivnímu stoicismu.

19:30 - 20:00

Diskuze

Zeptejte se na všechno, co vás zajímá. V tomto čase máte možnost diskutovat nejen s lektorem, ale i s ostatními účastníky. Myšlenky a poznatky tak pěkně utřídíte. 

20:00 - 21:00

Networking