CDO
Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.
Proč některé texty fungují jako blesk… a o jiné nikdo ani nezavadí? Jak se dá vytvořit sugestivní prodejní text plný emocí? Existuje tajemství skvělého copywritingu? A co když to není vůbec tajemství, ale jasný prověřený recept dostupný komukoli?
Autor, učitel, textař
Copywriter z povolání. Píše strategické prodejní texty, vytváří slogany a názvy, vede školení o tom, jak napsat prodejní text. Před pěti lety publikoval trilogii zdarma „Pište jako copywriter“, kterou si stáhlo přes 12 tisíc čtenářů. Loni vydal ilustrovanou knihu Orbis Tweetus, na rok 2019 chystá titul „Pište jako pornomagnát“. Žije dobře a v Brně. Má sklony k pozitivnímu stoicismu.
Zeptejte se na všechno, co vás zajímá. V tomto čase máte možnost diskutovat nejen s lektorem, ale i s ostatními účastníky. Myšlenky a poznatky tak pěkně utřídíte.