Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Jak udělat z obchodníků sehranou posádku

Kapacita naplněna
Téma
Jak udělat z obchodníků sehranou posádku

Podíváme se na nástroje pro sledování a vyhodnocování obchodních příležitostí, na informace, které je užitečné chtít po obchodnících, aby jsme si byli jisti, že jejich aktivity směřují správným směrem, tedy k obratu/zisku. Použité metodiky budou SPIN Selling, Target On Account Selling a Solution Selling.

PostCAMP navazuje na letní BOOTCAMP pro podnikatele „Nakupujte u odborníků“ (absolvování BOOTCAMPU však není však nutnou podmínkou pro účast na PostCAMPu).

Při PostCAMPu Vás povedou
:

Tomáš Bušek (Towers Consulting)

Tomáš ve svém profesním životě působil v managerských pozicích nadnárodních IT/IS společností. Jeho zaměření jsou obchodní postupy netriviálních prodejů, metodiky prodeje řešení a komunikačně – obchodní platformy. Dále se zaměřuje na definici obchodních procesů a jejich provázanost mezi jednotlivými odděleními. Ve společnosti Towers Consulting zastává roli managera, konzultanta a trenéra.

Eduard Míka

Svou profesionální kariéru zahájil po ukončení studia na Vysoké škole ekonomické v Podniku výpočetní techniky v roce 1982, kde se podílel na návrhu a realizaci první rozsáhlé počítačové sítě v tehdejším Československu. V roce 1990 z PVT se třemi kolegy odešel, založil společnost APP Group, jež se stala jedním z největších poskytovatelů IT služeb v České republice, působil v ní a v roce 1997 pro ni získal finanční investici od americké společnosti Warburg Pincus. V červnu 2002 prodal svůj akciový podíl, ze společnosti odešel a v současné době působí jako soukromý investor a konzultant v oblasti IT/Internet a development specifických rezidenčních projektů. V roce 2002 vstoupil jako partner a investor do společnosti Internet Mall, a.s., jež je v současnosti největším internetovým prodejcem v České republice.