Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

17:00 - 17:05

Úvodní slovo

Petr Kleiner Petr Kleiner

Idea maker & Strategist

Petr Kleiner

Petr je ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný, jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže. Petr je předsedou poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 pro rok 2021.

17:05 - 17:30

Unikátní online konfigurátor MyMoser

Když se sklářská tradice setká s virtuální realitou aneb jak si zákazníci Moseru mohou nakonfigurovat 200 000 variant luxusních produktů online.

Petr Luňáček Petr Luňáček

Key Account Manager

FG Forrest

Petr Luňáček

Z pozice Key Account Managera se starám o rozvoj podnikání našich klíčových klientů. Nejčastěji jde o přenos offline businessu na internet nebo posunutí již běžícího online projektu na vyšší úroveň. Se zákazníky nejčastěji řeším rozsáhlé e-commerce projekty se zaměřením na B2C/B2B.

17:30 - 17:55

KAMArádský eshop

Paradoxně největší výzvou u vývoje eshopu je nepřestat se na dívat jako zákazník aneb jak se ubránit rozmarům svým i klientským.

Jan Života Jan Života

Giant interactive

Jan Života

Honza se pohybuje v digitálu více jak 5 let na pozici projektového manažer. Od roku 2019 působí v agentuře Giant interactive. Za tu dobu mu prošlo pod rukama nespočet projektů, díky čemuž nabral zkušenosti z různých oblastí nejen online světa. Dříve řídil webovou tvorbu pro klienty jako Raiffeisen stavební spořitelna a Zetor. V současnosti se soustředí na velké projekty pro Magistrát města Pardubic, KPMG Česká republika, hotelovou síť CPI Hotels a také rozvoj e-commerce řešení KAMA. Vždy se snaží najít nejvhodnější řešení pro uživatele-klienta-agenturu (win-win-win).

17:55 - 18:30

Coffee break

18:30 - 18:55

Příprava je klíčem úspěchu projektu

V dnešní době většina lidí souhlasí, že při tvorbě webu je potřeba začít s přípravou. Nicméně už se liší názory na to, jak by tato příprava měla vypadat a co by měla obsahovat. Mnohé dokonce překvapí, že web se dělá pro jejich (potenciální) zákazníky a tedy bylo by skvělé s nimi v průběhu přípravy mluvit. V mé přednášce ukážu konkrétní postup přípravy tvorby webu pro Českou Zbrojovku vč. historky, co jsme se dozvěděli po 2 dnech strávených na jejich podnikové prodejně se zákazníky.

Daniel Musil Daniel Musil

Account Director

AITOM Digital

Daniel Musil

Daniel vystudoval Unicorn College. Už od dob studií se zajímal o nejrůznější formy marketingu a fungování podnikání. V minulosti vedl marketing slevového portálu Zapakatel.cz. Zkušenosti má také z projektového řízení. Momentálně pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Jeho motto je: „Mým cílem je nejdříve pochopit potřeby klienta, až poté navrhovat řešení.“

18:55 - 19:30

Panelová diskuze

19:30 - 20:30

Networking