Petr je ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný, jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže. Petr je předsedou poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 pro rok 2021.
Lukáš působí ve SmartEmailingu na pozici Key account managera a řeší každodenní potřeby významných klientů. Zkušenosti nasbíral v PwC Česká republika, ve kterém působil jako konzultant kybernetické bezpečnosti a nebo v ESETu, kde poprvé objevil vztah k e-mail marketingu.
Vojtěch Lambert před 13 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí a propojování s offline strategiemi. Společnost LCG New Media získala za poslední 4 roky 17 ocenění v prestižních soutěžích jako jsou WebTop100, IEA a Deloitte Fast50. Jeho devízou jsou komplexní brand a performance strategie a kampaně v rámci uvádění značek na trh nebo škálování firem v ČR i Evropě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Michelin, Pandora, Hedepy, Jim Beam, Blancheporte, HONOR, STOCK, HradyCZ, NovoNordisk, Perrigo, CinemaCity, DinoPark a další.
Aleš si k marketingu našel cestu po studiu sociologie. Konkrétně v Effectixu má na starost projektový tým a participuje na klíčových projektech. Zásadní je pro něj mediace mezi potřebami klienta a dodáním 100% práce ze strany týmu specialistů. Má za sebou dlouhodobou spolupráci se značkami jako Bauer Hockey, Kappa, L'occitane, Albixon aj.