Program

17:00 - 17:05

Úvodní slovo

Petr Kleiner Petr Kleiner

Idea maker & Strategist

Petr Kleiner

Petr je ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný, jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže. Petr je předsedou poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 pro rok 2021.

17:05 - 17:30

Cycology.cz - když doba hraje do karet

Eshopu s cyklistickými potřebami jsme realokovali rozpočty, obměnili skladbu marketingových kanálů v digitálu a zároveň vytvořili novou kreativu. V přednášce vás seznámím s konkrétním postupem a ukážu, co tyto změny přinesly za výsledky.

Dominik Kohel Dominik Kohel

Chief Sales Officer

Effectix.com

Dominik Kohel

Online marketingu se věnuji od svých 19 let, kdy jsem založil postupně 3 eshopy, které jsem v roce 2018 prodal. V Effectixu mám nyní na starosti obchodní tým, navrhuji marketingové strategie a zároveň se stále starám o některé klíčové klienty.

17:30 - 17:55

Až 16x vyšší open rate díky e-mailingu s personalizovanými videi

Personalizovaný e-mailing, jak ho nejspíš ještě neznáte. V přednášce se dozvíte, jaké výhody má personalizace oproti klasickým kampaním a jak můžete využít velmi nestandardní video personalizaci v e-mailingu. Díky integraci SmartEmailingu s aplikací Motionlab, kterou si ukážeme, můžete i vy posunout komunikaci vaší značky na úplně nový level. V přednášce zjistíte, co je pro video personalizaci v e-mailingu potřeba a jak to celé funguje.

Lukáš Buchta Lukáš Buchta

Key Account Manager

SmartEmailing

Lukáš Buchta

Lukáš působí ve SmartEmailingu na pozici Key account managera a řeší každodenní potřeby významných klientů. Zkušenosti nasbíral v PwC Česká republika, ve kterém působil jako konzultant kybernetické bezpečnosti a nebo v ESETu, kde poprvé objevil vztah k e-mail marketingu.

17:55 - 18:30

Coffee break

18:30 - 18:55

Case study: Uvedení značky na trh skrze digitál? Proč ne!

Značky si často nedokáží představit dosažení velkého podílu na trhu bez TV reklamy. Ale jde to. Pustili jsme se do kampaně na launch značky Supradyn (doplněk stravy) na Slovensku, která zahrnovala čistě propojení digitálu a sales aktivit. Výsledek? 10 procent podílu na trhu a pozice dvojky za 3 měsíce!

Vojtěch Lambert Vojtěch Lambert

Executive director

LCG New Media

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

18:55 - 19:30

Panelová diskuse

Lukáš Buchta Lukáš Buchta

Key Account Manager

SmartEmailing

Lukáš Buchta

Lukáš působí ve SmartEmailingu na pozici Key account managera a řeší každodenní potřeby významných klientů. Zkušenosti nasbíral v PwC Česká republika, ve kterém působil jako konzultant kybernetické bezpečnosti a nebo v ESETu, kde poprvé objevil vztah k e-mail marketingu.

Petr Kleiner Petr Kleiner

Idea maker & Strategist

Petr Kleiner

Petr je ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný, jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže. Petr je předsedou poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 pro rok 2021.

Dominik Kohel Dominik Kohel

Chief Sales Officer

Effectix.com

Dominik Kohel

Online marketingu se věnuji od svých 19 let, kdy jsem založil postupně 3 eshopy, které jsem v roce 2018 prodal. V Effectixu mám nyní na starosti obchodní tým, navrhuji marketingové strategie a zároveň se stále starám o některé klíčové klienty.

Vojtěch Lambert Vojtěch Lambert

Executive director

LCG New Media

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

19:30 - 20:30

Networking