CEO, AdPicker
Matěj působí v rámci DataSentics jako CEO AdPickeru. AdPicker staví machine learning modely pro cílení reklamy na míru svým zákazníkům převážně z řad médií. V minulosti vedl Matěj Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy v ČR. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole (nejraději se svou ženou) a čte knihy.
Senior SEO Specialist
Milan má zkušenosti z různých oblastí digitálního marketingu od sociálních sítí, přes e-mailing, analytiku, PPC až po SEO a Content marketing. Nyní vede v agentuře Sherpas tým SEO, v rámci nějž klientům pomáhá s optimalizací pro relevantní dohledatelnost, linkbuildingem a také s návrhem a aplikací obsahových strategií.
SEO specialista
Link builder na volné noze. Na webu publikuji od roku 2001, SEO se věnuji od 2010. Pracoval jsem jak s malými firmami, tak i těmi největšími. Kromě exekutivy tvořím odkazové strategie na zakázku a školím, jak získávat odkazy. Aktuálně Head of SEO v Biano.
Divili byste se, jak moc se dá zničit výkon webu při snaze o jeho zlepšení. Na co myslet, s kým komunikovat nebo koho si najmout před redesignem vašeho webu, v jeho průběhu, ale po spuštění nové verze? Na praktických příkladech si ukážeme dobré i špatné scénáře.
Founder & SEO Specialist
Po 10 letech v agenturním prostředí založil vlastní agenturu Expertia Digital a pracuje tak pro zákazníky napřímo.
5 let vedl SEO oddělení ve společnosti Ataxo, později i H1, kde byl zodpovědný za celou škálu projektů projektů, od menších po velké, především z finančního sektoru. Působil také na pozici produktového manažera v Centrum Holdings (později Economia), kde měl postupně na starosti datovou analytiku, online produkty a ecommerce projekty.
Je poměrně známým faktem, že desktop je oproti mobilním zařízením neustále na ústupu, procento jeho uživatelské vytíženosti klesá a existuje mnoho webů, které svou návštěvnost získávají primárně z mobilů. Vyhledávače v čele s Googlem na tento trend samozřejmě reagují například v podobě AMP či mobilního indexu. Jak v mobilním světě stále získávat body ve vyhledávačích? Co to vlastně znamená "mobilní SEO"? To vám prozradí jeden z nejznámějších tuzemských SEO specialistů, Pavel Ungr.
CEO & SEO
Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.
CEO, AdPicker
Matěj působí v rámci DataSentics jako CEO AdPickeru. AdPicker staví machine learning modely pro cílení reklamy na míru svým zákazníkům převážně z řad médií. V minulosti vedl Matěj Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy v ČR. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole (nejraději se svou ženou) a čte knihy.
Founder & SEO Specialist
Po 10 letech v agenturním prostředí založil vlastní agenturu Expertia Digital a pracuje tak pro zákazníky napřímo.
5 let vedl SEO oddělení ve společnosti Ataxo, později i H1, kde byl zodpovědný za celou škálu projektů projektů, od menších po velké, především z finančního sektoru. Působil také na pozici produktového manažera v Centrum Holdings (později Economia), kde měl postupně na starosti datovou analytiku, online produkty a ecommerce projekty.
CEO & SEO
Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.
Senior SEO Specialist
Milan má zkušenosti z různých oblastí digitálního marketingu od sociálních sítí, přes e-mailing, analytiku, PPC až po SEO a Content marketing. Nyní vede v agentuře Sherpas tým SEO, v rámci nějž klientům pomáhá s optimalizací pro relevantní dohledatelnost, linkbuildingem a také s návrhem a aplikací obsahových strategií.