Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

17:00 - 17:10

Úvodní slovo

Matěj Novák Matěj Novák

Ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

17:10 - 17:40

SEO jako multiobor

„SEO nebude sedět v koutě!“ Přemýšlet o SEO jen jako o izolovaném oboru v samostatném světě vyhledávačů je minulost. Společně se podíváme na to, jak jej lze propojit s ostatními obory digitálního marketingu a posunout tak SEO na úroveň plnohodnotné složky digitálního mixu.
Milan Zeman Milan Zeman

Senior SEO Specialist

Sherpas

Milan Zeman

Milan má zkušenosti z různých oblastí digitálního marketingu od sociálních sítí, přes e-mailing, analytiku, PPC až po SEO a Content marketing. Nyní vede v agentuře Sherpas tým SEO, v rámci nějž klientům pomáhá s optimalizací pro relevantní dohledatelnost, linkbuildingem a také s návrhem a aplikací obsahových strategií.

17:40 - 18:10

Odkazy vždy něco stojí, nemusíte je ale nakupovat

Jaké taktiky fungují, abyste nemuseli platit prodejcům odkazů a dostali se tam, kam s odkazy nemůže každý? Ukážu vám konkrétní příklady a výsledky, abyste už zítra posunuli SEO na vyšší úroveň.
Zdeněk Dvořák Zdeněk Dvořák

Owner & Freelance Link Builder

LINKI

Zdeněk Dvořák

Začínal jsem jako bloger v roce 2001, odkazům se věnuji od roku 2010. Pomohl jsem malým i velkým k větší návštěvnosti z neplaceného vyhledávání. O zkušenosti se dělím online, na školeních a přednáškách. Vše o mě a link buildingu najdete na linki.cz.

18:10 - 18:40

Coffee break

18:40 - 19:10

Best practices z pohledu SEO při redesignu webu

Divili byste se, jak moc se dá zničit výkon webu při snaze o jeho zlepšení. Na co myslet, s kým komunikovat nebo koho si najmout před redesignem vašeho webu, v jeho průběhu, ale po spuštění nové verze? Na praktických příkladech si ukážeme dobré i špatné scénáře.

Miroslav Rojek Miroslav Rojek

Founder & SEO Specialist

Expertia Digital

Miroslav Rojek

Po 10 letech v agenturním prostředí založil vlastní agenturu Expertia Digital a pracuje tak pro zákazníky napřímo. 

5 let vedl SEO oddělení ve společnosti Ataxo, později i H1, kde byl zodpovědný za celou škálu projektů projektů, od menších po velké, především z finančního sektoru. Působil také na pozici produktového manažera v Centrum Holdings (později Economia), kde měl postupně na starosti datovou analytiku, online produkty a ecommerce projekty. 

19:10 - 19:40

SEO ve světě mobilů

Je poměrně známým faktem, že desktop je oproti mobilním zařízením neustále na ústupu, procento jeho uživatelské vytíženosti klesá a existuje mnoho webů, které svou návštěvnost získávají primárně z mobilů. Vyhledávače v čele s Googlem na tento trend samozřejmě reagují například v podobě AMP či mobilního indexu. Jak v mobilním světě stále získávat body ve vyhledávačích? Co to vlastně znamená "mobilní SEO"? To vám prozradí jeden z nejznámějších tuzemských SEO specialistů, Pavel Ungr.

Pavel Ungr Pavel Ungr

SEO konzultant

Pavel Ungr

Pavel Ungr

Pavel Ungr se aktivně SEO a internetu obecně věnuje již od roku 2004. Z Et netery v roce 2009 nastoupil přímo do společnosti Ataxo a následně i H1.cz, kde pracoval jako SEO konzultant. Od roku 2014 pomáhá svým klientům jako nezávislý konzultant. Baví ho experimenty ve stylu práce Randyho Fishkina z Mozu a propaguje SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu.

19:40 - 20:00

Panelová diskuze

Matěj Novák Matěj Novák

Ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

Miroslav Rojek Miroslav Rojek

Founder & SEO Specialist

Expertia Digital

Miroslav Rojek

Po 10 letech v agenturním prostředí založil vlastní agenturu Expertia Digital a pracuje tak pro zákazníky napřímo. 

5 let vedl SEO oddělení ve společnosti Ataxo, později i H1, kde byl zodpovědný za celou škálu projektů projektů, od menších po velké, především z finančního sektoru. Působil také na pozici produktového manažera v Centrum Holdings (později Economia), kde měl postupně na starosti datovou analytiku, online produkty a ecommerce projekty. 

Pavel Ungr Pavel Ungr

SEO konzultant

Pavel Ungr

Pavel Ungr

Pavel Ungr se aktivně SEO a internetu obecně věnuje již od roku 2004. Z Et netery v roce 2009 nastoupil přímo do společnosti Ataxo a následně i H1.cz, kde pracoval jako SEO konzultant. Od roku 2014 pomáhá svým klientům jako nezávislý konzultant. Baví ho experimenty ve stylu práce Randyho Fishkina z Mozu a propaguje SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu.

Milan Zeman Milan Zeman

Senior SEO Specialist

Sherpas

Milan Zeman

Milan má zkušenosti z různých oblastí digitálního marketingu od sociálních sítí, přes e-mailing, analytiku, PPC až po SEO a Content marketing. Nyní vede v agentuře Sherpas tým SEO, v rámci nějž klientům pomáhá s optimalizací pro relevantní dohledatelnost, linkbuildingem a také s návrhem a aplikací obsahových strategií.

20:00 - 21:00

Networking