Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

17:00 - 17:10

Úvodní slovo

Matěj Novák Matěj Novák

CEO, AdPicker

DataSentics

Matěj Novák

Matěj působí v rámci DataSentics jako CEO AdPickeru. AdPicker staví machine learning modely pro cílení reklamy na míru svým zákazníkům převážně z řad médií. V minulosti vedl Matěj Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy v ČR. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole (nejraději se svou ženou) a čte knihy.

17:10 - 17:40

SEO jako multiobor

„SEO nebude sedět v koutě!“ Přemýšlet o SEO jen jako o izolovaném oboru v samostatném světě vyhledávačů je minulost. Společně se podíváme na to, jak jej lze propojit s ostatními obory digitálního marketingu a posunout tak SEO na úroveň plnohodnotné složky digitálního mixu.
Milan Zeman Milan Zeman

Senior SEO Specialist

Sherpas

Milan Zeman

Milan má zkušenosti z různých oblastí digitálního marketingu od sociálních sítí, přes e-mailing, analytiku, PPC až po SEO a Content marketing. Nyní vede v agentuře Sherpas tým SEO, v rámci nějž klientům pomáhá s optimalizací pro relevantní dohledatelnost, linkbuildingem a také s návrhem a aplikací obsahových strategií.

17:40 - 18:10

Odkazy vždy něco stojí, nemusíte je ale nakupovat

Jaké taktiky fungují, abyste nemuseli platit prodejcům odkazů a dostali se tam, kam s odkazy nemůže každý? Ukážu vám konkrétní příklady a výsledky, abyste už zítra posunuli SEO na vyšší úroveň.
Zdeněk Dvořák Zdeněk Dvořák

SEO specialista

LINKI

Zdeněk Dvořák

Link builder na volné noze. Na webu publikuji od roku 2001, SEO se věnuji od 2010. Pracoval jsem jak s malými firmami, tak i těmi největšími. Kromě exekutivy tvořím odkazové strategie na zakázku a školím, jak získávat odkazy. Aktuálně Head of SEO v Biano.

18:10 - 18:40

Coffee break

18:40 - 19:10

Best practices z pohledu SEO při redesignu webu

Divili byste se, jak moc se dá zničit výkon webu při snaze o jeho zlepšení. Na co myslet, s kým komunikovat nebo koho si najmout před redesignem vašeho webu, v jeho průběhu, ale po spuštění nové verze? Na praktických příkladech si ukážeme dobré i špatné scénáře.

Miroslav Rojek Miroslav Rojek

Founder & SEO Specialist

Expertia Digital

Miroslav Rojek

Po 10 letech v agenturním prostředí založil vlastní agenturu Expertia Digital a pracuje tak pro zákazníky napřímo. 

5 let vedl SEO oddělení ve společnosti Ataxo, později i H1, kde byl zodpovědný za celou škálu projektů projektů, od menších po velké, především z finančního sektoru. Působil také na pozici produktového manažera v Centrum Holdings (později Economia), kde měl postupně na starosti datovou analytiku, online produkty a ecommerce projekty. 

19:10 - 19:40

SEO ve světě mobilů

Je poměrně známým faktem, že desktop je oproti mobilním zařízením neustále na ústupu, procento jeho uživatelské vytíženosti klesá a existuje mnoho webů, které svou návštěvnost získávají primárně z mobilů. Vyhledávače v čele s Googlem na tento trend samozřejmě reagují například v podobě AMP či mobilního indexu. Jak v mobilním světě stále získávat body ve vyhledávačích? Co to vlastně znamená "mobilní SEO"? To vám prozradí jeden z nejznámějších tuzemských SEO specialistů, Pavel Ungr.

Pavel Ungr Pavel Ungr

CEO & SEO

pavelungr.cz

Pavel Ungr

Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.

19:40 - 20:00

Panelová diskuze

Matěj Novák Matěj Novák

CEO, AdPicker

DataSentics

Matěj Novák

Matěj působí v rámci DataSentics jako CEO AdPickeru. AdPicker staví machine learning modely pro cílení reklamy na míru svým zákazníkům převážně z řad médií. V minulosti vedl Matěj Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy v ČR. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole (nejraději se svou ženou) a čte knihy.

Miroslav Rojek Miroslav Rojek

Founder & SEO Specialist

Expertia Digital

Miroslav Rojek

Po 10 letech v agenturním prostředí založil vlastní agenturu Expertia Digital a pracuje tak pro zákazníky napřímo. 

5 let vedl SEO oddělení ve společnosti Ataxo, později i H1, kde byl zodpovědný za celou škálu projektů projektů, od menších po velké, především z finančního sektoru. Působil také na pozici produktového manažera v Centrum Holdings (později Economia), kde měl postupně na starosti datovou analytiku, online produkty a ecommerce projekty. 

Pavel Ungr Pavel Ungr

CEO & SEO

pavelungr.cz

Pavel Ungr

Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.

Milan Zeman Milan Zeman

Senior SEO Specialist

Sherpas

Milan Zeman

Milan má zkušenosti z různých oblastí digitálního marketingu od sociálních sítí, přes e-mailing, analytiku, PPC až po SEO a Content marketing. Nyní vede v agentuře Sherpas tým SEO, v rámci nějž klientům pomáhá s optimalizací pro relevantní dohledatelnost, linkbuildingem a také s návrhem a aplikací obsahových strategií.

20:00 - 21:00

Networking