Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

David Bahenský

David Bahenský začínal jako projekťák ve společnosti Retail Info. Potom působil jako account manager v agentuře H1.cz. Prošel si společnostmi CreditOn a Globus aby nakonec skončil jako freelance consultant na vlastní noze. Aktuálně spolupracuje s teamem Tesco Mobile jako produktový manager.

David Bahenský

David Bahenský začínal jako projekťák ve společnosti Retail Info. Potom působil jako account manager v agentuře H1.cz. Prošel si společnostmi CreditOn a Globus aby nakonec skončil jako freelance consultant na vlastní noze. Aktuálně spolupracuje s teamem Tesco Mobile jako produktový manager.

Andrea Hurychová

Andrea je přední českou expertkou na influencer marketing a videoreklamu. Začínala v marketingu v českém Googlu, kde se věnovala sociální síti Google + a především YouTube. Odtud ostatně pramení její láska k videu. Posléze byla ředitelkou prvního ročníku festivalu Utubering, což chápe jako důležitý mezikrok k založení její agentury WeDigital, která se věnuje tvorbě kreativních digitálních strategií. Andrea je garantkou kategorie Videoreklama.

Andrea Hurychová

Andrea je přední českou expertkou na influencer marketing a videoreklamu. Začínala v marketingu v českém Googlu, kde se věnovala sociální síti Google + a především YouTube. Odtud ostatně pramení její láska k videu. Posléze byla ředitelkou prvního ročníku festivalu Utubering, což chápe jako důležitý mezikrok k založení její agentury WeDigital, která se věnuje tvorbě kreativních digitálních strategií. Andrea je garantkou kategorie Videoreklama.

Michal Najman

Michal je 12 let obchodník s deštěm v Meteopressu. 10 let řídil obchod této zavedené firmy a před dvěma lety převzal její řízení. Z mediální firmy, kde Počasíčko nebyl jen hloupý nápad, ale opravdový produkt, se snaží vybudovat datovou firmu. Buduje největší síť meteorologických radarů v Evropě a tyto radary si sám vyrábí. Jak je těžké switchnout mindset firmy z těžkopádné mediální v lehkou, datovou, postavenou na Lean Startup principech? Jak důležité je zkoušet mnoho zdánlivých hloupostí, jako je vypouštění meteorologických balónů? Důležité, ale je to zábava.

Michal Najman

Michal je 12 let obchodník s deštěm v Meteopressu. 10 let řídil obchod této zavedené firmy a před dvěma lety převzal její řízení. Z mediální firmy, kde Počasíčko nebyl jen hloupý nápad, ale opravdový produkt, se snaží vybudovat datovou firmu. Buduje největší síť meteorologických radarů v Evropě a tyto radary si sám vyrábí. Jak je těžké switchnout mindset firmy z těžkopádné mediální v lehkou, datovou, postavenou na Lean Startup principech? Jak důležité je zkoušet mnoho zdánlivých hloupostí, jako je vypouštění meteorologických balónů? Důležité, ale je to zábava.

Matěj Novák

Matěj působí v rámci DataSentics jako CEO AdPickeru. AdPicker staví machine learning modely pro cílení reklamy na míru svým zákazníkům převážně z řad médií. V minulosti vedl Matěj Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy v ČR. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole (nejraději se svou ženou) a čte knihy.

Matěj Novák

Matěj působí v rámci DataSentics jako CEO AdPickeru. AdPicker staví machine learning modely pro cílení reklamy na míru svým zákazníkům převážně z řad médií. V minulosti vedl Matěj Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy v ČR. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole (nejraději se svou ženou) a čte knihy.

Lubomír Prokeš

Luboš pracuje na pozici Project and Product Director ve společnosti Wittytrade, která je (mimo jiné) oficiálním distributorem značky Xiaomi v ČR. Je zodpovědný za výkon portfolia od přípravy a spuštění prodejů až po konec životního cyklu produktů. K jeho největším zadáním patří vytvoření a správa projektové dokumentace a řízení procesů plánování souvisejících s portfoliem. Této výzvě předcházely 4 roky vedení LAMAX Electronics od úplného zrodu značky až po pozici významného hráče na trzích střední Evropy. O velkou porci jeho volného času ho připravuje jeho velká vášeň a zároveň životabudič – káva, hodně kávy. Zbylý volný čas, především na cestách za dalším skvělým šálkem výběrové arabiky, tráví se svou ženou a 2 dětmi.

Lubomír Prokeš

Luboš pracuje na pozici Project and Product Director ve společnosti Wittytrade, která je (mimo jiné) oficiálním distributorem značky Xiaomi v ČR. Je zodpovědný za výkon portfolia od přípravy a spuštění prodejů až po konec životního cyklu produktů. K jeho největším zadáním patří vytvoření a správa projektové dokumentace a řízení procesů plánování souvisejících s portfoliem. Této výzvě předcházely 4 roky vedení LAMAX Electronics od úplného zrodu značky až po pozici významného hráče na trzích střední Evropy. O velkou porci jeho volného času ho připravuje jeho velká vášeň a zároveň životabudič – káva, hodně kávy. Zbylý volný čas, především na cestách za dalším skvělým šálkem výběrové arabiky, tráví se svou ženou a 2 dětmi.