Většinu značek prostě registrujeme. Některé ale milujeme. Jsou součástí naší identity: tohle krmení pro psa, tenhle telefon, tahle vrtačka. Vytváříme komunity pejskařů, techno-geeků, kutilů. Jsme ochotni se jménem naší oblíbené značky hádat, velkoryse přehlížíme jejich nedostatky, propagujeme je mezi známými, aniž bychom z toho cokoli měli. Může s komunitami pracovat malá lokální značka, anebo je taková možnost otevřena jen pro giganty typu Apple? Kde mají marketéři najít své stoupence, fanoušky a propagátory? A jak s nimi pracovat? Všechny tyto otázky rozebereme tak, abyste si odnesli praktické odpovědi, použitelné v podnikání ještě téhož večera — protože opravdová láska nikdy nespí!

Partneři Komunitní marketing

  • Hlavní partner

  • Za podpory

  • Organizátor

  • Produkce

Více o partnerech akce