Vladimír Rejlek
Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Přesvědčím vás, že je důležité nezapomínat, že práce s daty má svou právní úpravu. Nejeden marketér už se s finančním postihem setkal.
V praxi se často setkáváme s případy, že marketéři pracují s daty, aniž by znali základy právní regulace. Cílem prezentace je poukázat na nejzávažnější prohřešky on-line marketérů na české i evropské úrovni, doporučit, jak se jich vyvarovat, a upozornit, jaké sankce za ně hrozí.
Zdeněk Kučera
Partner
Partner pražské kanceláře Dentons, působí jako vedoucí Sekce práva ICT na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a garant výuky právních předmětů na Fakultě informačních technologií ČVUT. Ve své praxi se zaměřuje zejména na řešení sporů, obchodní právo a IT právo. V rámci IT práva se specializuje zejména na strukturování komplexních projektů, akvizic IT společností, softwarové právo, otázky elektronické kontraktace, odpovědnosti na internetu, ochrany osobních údajů a právní úpravu on-line marketingu. V roce 2017 získal ocenění Právník roku v oblasti práva informačních a komunikačních technologií. Digitalizaci procesů se v advokátní praxi věnoval například pro retailové, či bankovní klienty.
Přesvědčíme vás, že i za pomoci jednoduché mechaniky lze udělat kampaň, která má nejen smysl a pomáhá, ale zároveň posouvá značku dál.
Ukážeme vám, jak jsme pomocí videa a jeho virálního potenciálu pomohli kapele The Tap Tap natankovat 3200 litrů nafty do jejich nového vozu Ford Tourneo. Ten kapele darovala společnost Ford v rámci svého programu Ford Handy. Za pouhý měsíc se o programu Ford Handy, který nabízí speciálně upravené vozy pro hendikepované, dozvědělo přes 200 000 lidí. Video se zároveň stalo druhým nejsledovanějším videem Fordu ČR všech dob.
Aleš Křivánek
Digital Account Manager
K marketingu se dostal v devatenácti letech při studiu Gymnázia Karla Čapka v Dobříši, kdy se na částečný úvazek podílel při přípravě uživatelských tipů pro majitele telefonů Nokia. Jeho tehdejší zaměstnavatel HeadMade ale v roce 2009 o Nokii jako klienta přišel, a to z důvodu globálního přechodu klienta pod agenturu Wunderman. V roce 2009 začal Aleš studovat mezinárodní hospodářství na Vyšší odborné škole ekonomické v Karlíně a zároveň se stal součástí společnosti Wunderman Praha, kde od roku 2012 působil jako Account Executive. V současné době, již na pozici Digital Account Manager, koordinuje on-line marketing pro klienty Ford, ĽOréal, Microsoft Mobile a Novartis.
Ukážu vám, jak využít změny v chování spotřebitelů.
Zaměřím se na to, jak se díky novým technologiím mění chování lidí v digitálním i v offline světě a přiblížím několik úspěšných kampaní, které toho využily. Dochází opravdu k odlivu teenegerů ze sociálních sítí? A pokud ano, kam se přesouvají? Mají youtubeři v ČR nějaký vliv a mohou Vaší značce nějak pomoci? Co nové služby pro sdílení videa v reálném čase? Jsou jen slepou uličkou? A co wearables, jak vypadá jejich nástup a které kategorie mohou v budoucnu ovlivnit? Mohou značky nějak využít multiscreening? To všechno se dozvíte na mé přednášce.
Tomáš Pflanzer
Head of Digital
Tomáš vede v Nielsen Admosphere digitální výzkum a pomáhá značkám v digitálním světě. Zkušenosti sbíral v technologických firmách a později přišel do TNS (WPP), kde sedm let spoluvytvářel první digitální studie v ČR – Češi v síti, Connected Life a celou řadu inovativních digitálních řešení. Dlouhodobě se věnuje sledování nových trendů, technologiím, reklamě, médiím, startupům a politickému marketingu. Miluje svůj iPhone, Playstation a curry. Stojí za konferencí #FashionTechcz. Na Twitteru a všech ostatních sítích ho najdete jako @gizmax.
Ukážu vám, jak uvažuje marketér, který myslí hlavně na zákazníka, ne jen na krátkodobé cíle. Odnesete si 3 minipřípadovky, které můžete hned zítra aplikovat na váš e-shop.
Spousta firem se v online marketingu zaměřuje hlavně na zvyšování efektivity akvizičních kampaní, ale bez koncepčního přístupu ke komunikaci se stávajícími zákazníky je úspěch nemožný nebo velmi pracný. Můžete se pokusit zákazníky k dalšímu nákupu nákladně nutit, ale věrní zákazníci u vás budou nakupovat dobrovolně a rádi. Na budování vztahu však musíte aktivně pracovat a vést se zákazníky dialog - po správných skupinkách, anebo dokonce s každým zvlášť.
Linda Hlaváčová
Performance and Analytics Manager
Linda po letech strávených v H1.cz a ve Slevomatu zakotvila v Zootu, kde vede tým šesti spolupracovníků, který má na starosti performance kanály a koordinaci agentur a médií. Miluje data a možnost prostřednictvím práce s nimi ovlivnit zákaznickou zkušenost.
Jak jsme chtěli zákazníkům popřát všechno nejlepší, ale neznali jsme jejich datum narození.
Jak si říct o citlivá osobní data 250.000 zákazníků, nenaštvat je u toho, ale možná spíš rozesmát? Nejlépe na Apríla. Originální e-mailingová kampaň, která měla krásné rejty a kliky všeho druhu a opravdu (téměř) nikoho nevytočila.
Milan Duda
Marketing director
Jako marketingový šéf CZC.cz se už druhým rokem snaží tomuto brandu vtisknout rozpoznatelnou image dvojky na online trhu s elektronikou. A je přesvědčený, že to eshopu svědčí. Než se zařadil mezi GEEKy, vedl marketing v Lékarně.cz nebo na portálu Aukro.cz.
Ukážu vám, jak značka může pracovat s databází uživatelů pro budování vztahu a získávání marketingových insightů.
Na rozdíl od běžných marketingových pouček, které říkají, že loajalitu bychom měli budovat hned od prvního nákupu, v Nutricia začínáme budovat vztah se zákazníkem již dlouho před nákupním rozhodnutím. Pomocí různorodých registračních nástrojů budujeme databázi maminek, s nimiž komunikujeme pomocí na míru ušitého automatizovaného emailingového programu či personalizovaných Facebookových reklam a později je překlápíme na zákazníky. Jsou registrovaní zákazníci loajaálnější? Jak s databází pracujeme k získávání marketingových insightů? Jaké metriky úspěšnosti si hlídáme? O to se s vámi podělím během své přednášky.
Tereza Roučková
Digital Connection Manager
Nutricia a.s.
Tereza má na starosti strategický digitální marketing pro divizi Early Life Nutrition firmy Nutricia. Její hlavní pracovní náplní je digitalizace a optimální využití všech touch pointů, kterými prochází uživatelé během své zákaznické cesty. Tereza je velkým fanouškem personalizace a efektivního cílení, ať už reklamních kampaní nebo webů. V Nutricia s přestávkou pracuje již 4 roky. V minulosti působila jako reklamní stratég v evropské centrále Google nebo spoluzakládala českou pobočku Sociomantic Labs. Mimo práci ráda surfuje, cestuje (zejména tam, kde se dá surfovat) a baví ji interiérový design.
Naučím vás, jak propojit sociální a transakční data. Ukážu vám, jak díky vaší databázi dat můžete poznat svého zákazníka a jak různé datové zdroje přeměnit do vhodné komunikace.
O tom, že data jsou nezbytnou součástí marketingové komunikace vás už nikdo přesvědčovat nemusí. Víte ale, jak propojit online a offline data o svých zákaznících? A proč spojit oddělené databáze transakčních, komunikačních, sociálních a digitálních dat? Právě díky jejich propojení dokážeme identifikovat, co konkrétní zákazník preferuje, jak se chová a jak je pro firmu důležitý, ale třeba i to, jaké výsledky firmě přináší.
Milan Janecký
Client Service Director
Vede pražskou pobočku KBM Group (součást skupiny Wunderman), která se zabývá prací s daty z různých datových zdrojů a jejich přeměnou do marketingově použitelných insightů a hypotéz. Jeho zkušenosti jsou zejména z oblastí CRM a data-mining v telekomunikacích a finanční sféře. Je ženatý a má dvě děti. Volný čas tráví nyní především s rodinou, pokud zbude čas, tak se dostane i na cyklistiku, lyžováni nebo golf.
Ukážu vám, jak pomocí technologie iBeacon lépe komunikovat s vašimi klienty, ale i to, že nasadit technologii iBeacon ve vaší společnosti může být rychlé, snadné a levné.
Technologie iBeacon přináší zcela nové příležitosti tvůrcům mobilních aplikací. Umožňuje totiž, aby aplikace lépe porozumněly situaci, ve které se nachází jejich uživatel, a podle toho jednaly. Aplikace tak mohou zobrazovat kontextově relevantní obsah a aktivně na něj uživatele upozornit jakmile se ocitne v místě, kde to dává největší smysl. Přímočaré využití tak iBeacon nachází například v "proximity marketingu" nebo při sběru cenných dat o pohybu zákazníků v rámci prodejny.
Petr Dvořák
CEO
Petr Dvořák je CEO společnosti Lime HighTech Solutions a vedoucím inovačního inkubátoru mobilní divize společnosti Avast. Před nástupem do těchto pozic byl Petr partnerem a konzultantem mobilních technologií ve společnosti Inmite, která se zaměřovala na vývoj mobilních aplikací pro přední české banky, světové automobilky, telefonní operátory a mediální domy, a kterou společnost Avast v červenci 2014 koupila a přetvořila v divizi Avast Mobile. Před příchodem do Inmite pracoval Petr dva roky na produktu NetBeans ve společnosti Sun Microsystems. Petr vystudoval softwarové inženýrství na Karlově Univerzitě v Praze.
Jakým dalším způsobem promluví mobilní zařízení do digitálního marketingu? Co lze očekávat za rok, co za 5 let? Jaké hledat byznysové využití od chytrých hodinek, iBeacons, brýlí a dalších mobilních technologií dneška a blízké budoucnosti? A není budoucnost náhodou namísto malých mobilních zařízeních ve velkých chytrých televizích?
Nejen na tyto otázky budou v panelové diskusi hledat odpovědi přední čeští odborníci na mobile.
Tomáš Čermák
CMO
Spoluzakladatel společnosti eMan. Vystudoval obor ekonomika a management na Vysoké škole ekonomické v Praze. Více než deset let se zabývá marketingovou komunikací a komerčním využitím mobilních technologií. Rád vymýšlí nové aplikace a služby. Mezi jeho každodenní radosti a povinnosti patří zejména to, aby svět věděl o eManu a jeho produktech.
Petr Dvořák
CEO
Petr Dvořák je CEO společnosti Lime HighTech Solutions a vedoucím inovačního inkubátoru mobilní divize společnosti Avast. Před nástupem do těchto pozic byl Petr partnerem a konzultantem mobilních technologií ve společnosti Inmite, která se zaměřovala na vývoj mobilních aplikací pro přední české banky, světové automobilky, telefonní operátory a mediální domy, a kterou společnost Avast v červenci 2014 koupila a přetvořila v divizi Avast Mobile. Před příchodem do Inmite pracoval Petr dva roky na produktu NetBeans ve společnosti Sun Microsystems. Petr vystudoval softwarové inženýrství na Karlově Univerzitě v Praze.
Miloš Endrle
Founder & CTO
„Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč“. Miloš Endrle naplňuje toto rčení již šestým rokem ve společnosti Geewa.com zaměřující se na vývoj online her pro více hráčů a sociální sítě. Předtím strávil dlouhá léta vývojem finančních webů a mobilních aplikací. Jeho tým stojí za hrou Pool Live Tour, kterou hraje na Facebooku víc hráčů než má český internet uživatelů.
Petr Fodor
Founder
Petr si rád hraje a ještě radší mění pravidla hry. AppAgent, který založil po čtyřletém vedení herního Flow Studia, funguje jako in-house marketingový tým pro vývojáře, kteří nechtějí zaprodat svůj titul tradičním vydavatelům nebo rozpočet reklamním agenturám. Petr dosud vydal 13 mobilních her a aplikací, se kterými dosáhl 8 milionů stažení a získal featurování od Applu, Googlu, Microsoftu i Amazonu. Vydané hry a aplikace byly vidět na Product Huntu, AppAdvice, 148Apps či PocketGameru. Neváhejte ho pozvat na Beefeatera s tonicem a pobavit se s ním o vaší aplikaci.
Prozradím vám recept, který skamarádí kvantitu s kvalitou textů.
Poslechněte, jak jsme s láskou a osobní péčí napsali tisíce stránek obřího webu. Co se nám podařilo? A co se nepovedlo? Odnesete si tipy na content strategy a organizaci copywritingu v různých jazykových mutacích. Ověřeno na vlastní kůži a drsnou praxí.
Jan Ambrož
Head of UX & Content
Jan Ambrož je vedoucím týmu, který zajišťuje UX konzultace klientům agentury Wunderman. V oblasti UX, obsahových strategií a online copywritingu se pohybuje na volné noze i v agenturách přes 13 let. Dříve psal pro Lupa.cz a provozoval regionální online média. Školí pro Dobrý web a je jedním z garantů vzdělávacího projektu DigiAka, Akademie digitálního marketingu.