V tomto sále máte možnost potkat se s vybranými řečníky konference. Po svých přednáškách vám budou k dispozici pro další doplňující otázky a diskusi na jejich témata.
Zdeněk Kučera
Partner
Partner pražské kanceláře Dentons, působí jako vedoucí Sekce práva ICT na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a garant výuky právních předmětů na Fakultě informačních technologií ČVUT. Ve své praxi se zaměřuje zejména na řešení sporů, obchodní právo a IT právo. V rámci IT práva se specializuje zejména na strukturování komplexních projektů, akvizic IT společností, softwarové právo, otázky elektronické kontraktace, odpovědnosti na internetu, ochrany osobních údajů a právní úpravu on-line marketingu. V roce 2017 získal ocenění Právník roku v oblasti práva informačních a komunikačních technologií. Digitalizaci procesů se v advokátní praxi věnoval například pro retailové, či bankovní klienty.
Jiří Suchý
Digital Strategy Director
Šéf realizačního týmu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro klíčové klienty.
Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty.
Roman Appeltauer
Freelance
Roman Appeltauer je už 10 let expertem na webovou analytiku. Rád řeší zapeklité problémy svých klientů, pomáhá zefektivňovat kampaně i lépe využívat data o chování zákazníků. Před 18 lety si vytvořil první web, v roce 2001 s kamarády vytvořil eshop pro drobného truhláře. Od dob TOPlistu s nadšením využívá čísla ke zlepšování výsledků webu. 2x pracoval v H1.cz, kde převážně rozvíjel analytiku. Ve Vodafonu a O2 se naučil, jak se reálně využívají data pro správná rozhodnutí v byznysu. Od ledna 2015 je na volné noze, konzultuje a vytváří DIGMATO.com - nástroj pro efektivnější práci s daty pro marketéry a analytiky.
Lukáš Rýdl
Brand manager Prima Online
Lukáš Rýdl je Brand Managerem Prima Online. Je členem komise výkonnostního marketingu v rámci SPIR. Dříve zodpovídal u klíčových klientů Dobrého webu za jejich aktivity v oblasti digitálního marketingu počínaje návrhem marketingové strategie přes její realizaci a další rozvoj. Lukáš získal zkušenosti s digitálním marketingem na mezinárodní úrovni v globální agentuře ReachLocal, kde byl zodpovědný za strategii prodeje online marketingových služeb a adaptaci nových trendů v oblasti online marketingu. Ve své roli se věnoval i systematickému koučinku a rozvoji obchodních dovedností obchodního týmu. Lukáš získal certifikát TDMA (Trusted Digital Media Advisor) společnosti Google.
Milan Janecký
Client Service Director
Vede pražskou pobočku KBM Group (součást skupiny Wunderman), která se zabývá prací s daty z různých datových zdrojů a jejich přeměnou do marketingově použitelných insightů a hypotéz. Jeho zkušenosti jsou zejména z oblastí CRM a data-mining v telekomunikacích a finanční sféře. Je ženatý a má dvě děti. Volný čas tráví nyní především s rodinou, pokud zbude čas, tak se dostane i na cyklistiku, lyžováni nebo golf.
Jan Jirsa
Sr. B2B eCommerce Director REEMEA
V oblasti digitálního marketingu se pohybuje více než 17 let a zkušenosti postupně sbíral jak v agenturách, tak na straně zadavatelů. Od roku 2010 je ve společnosti LEGO zodpovědný za digitální marketing v CEE, Rusku, na Blízkém východě a v Africe. Efektivita médií, rozdělení rozpočtů mezi TV a digitál, přesnost cílení a dopad mediálních investic na byznys je posledních několik let jednou z hlavních oblastí, kterým se intenzivně věnuje.
Frank Strzyzewski
CEO
Frank Strzyzewski je výkonným ředitelem XQueue GmbH. Po studiu počítačových věd v Budapešti pracoval jako IT konzultant pro společnost Accenture a jako strategický poradce v McKinsey. Získal rozsáhlou odbornou praxi v Německu, USA, Anglii, Lucembursku a Maďarsku. E-mail marketingem se zabývá více jak 12 let. Na toto téma pravidelně přednáší, je autorem řady odborných článků a knihy o e-mail marketingu.