Tato akce již proběhla. Další akce WebTop100 2024 se koná 14. 11. 2024.

Program

V tomto sále máte možnost potkat se s vybranými řečníky konference. Po svých přednáškách vám budou k dispozici pro další doplňující otázky a diskusi na jejich témata.

10:15

Diskuze se Zdeňkem Kučerou

Zdeněk Kučera Zdeněk Kučera

Partner

Dentons Europe CS LLP

Zdeněk Kučera

Partner pražské kanceláře Dentons, působí jako vedoucí Sekce práva ICT na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a garant výuky právních předmětů na Fakultě informačních technologií ČVUT. Ve své praxi se zaměřuje zejména na řešení sporů, obchodní právo a IT právo. V rámci IT práva se specializuje zejména na strukturování komplexních projektů, akvizic IT společností, softwarové právo, otázky elektronické kontraktace, odpovědnosti na internetu, ochrany osobních údajů a právní úpravu on-line marketingu. V roce 2017 získal ocenění Právník roku v oblasti práva informačních a komunikačních technologií. Digitalizaci procesů se v advokátní praxi věnoval například pro retailové, či bankovní klienty.

11:15

Diskuze s Jiřím Suchým

Jiří Suchý Jiří Suchý

Digital Strategy Director

Sherpas

Jiří Suchý

Šéf realizačního týmu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro klíčové klienty.

Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty.

12:00

Diskuze s Romanem Appeltauerem

Roman Appeltauer Roman Appeltauer

Freelance

Roman Appeltauer

Roman Appeltauer

Roman Appeltauer je už 10 let expertem na webovou analytiku. Rád řeší zapeklité problémy svých klientů, pomáhá zefektivňovat kampaně i lépe využívat data o chování zákazníků. Před 18 lety si vytvořil první web, v roce 2001 s kamarády vytvořil eshop pro drobného truhláře. Od dob TOPlistu s nadšením využívá čísla ke zlepšování výsledků webu. 2x pracoval v H1.cz, kde převážně rozvíjel analytiku. Ve Vodafonu a O2 se naučil, jak se reálně využívají data pro správná rozhodnutí v byznysu. Od ledna 2015 je na volné noze, konzultuje a vytváří DIGMATO.com - nástroj pro efektivnější práci s daty pro marketéry a analytiky.

12:30

Diskuze s Lukášem Rýdlem

Lukáš Rýdl Lukáš Rýdl

Brand manager Prima Online

FTV Prima

Lukáš Rýdl

Lukáš Rýdl je Brand Managerem Prima Online. Je členem komise výkonnostního marketingu v rámci SPIR. Dříve zodpovídal u klíčových klientů Dobrého webu za jejich aktivity v oblasti digitálního marketingu počínaje návrhem marketingové strategie přes její realizaci a další rozvoj. Lukáš získal zkušenosti s digitálním marketingem na mezinárodní úrovni v globální agentuře ReachLocal, kde byl zodpovědný za strategii prodeje online marketingových služeb a adaptaci nových trendů v oblasti online marketingu. Ve své roli se věnoval i systematickému koučinku a rozvoji obchodních dovedností obchodního týmu. Lukáš získal certifikát TDMA (Trusted Digital Media Advisor) společnosti Google.

14:00

Diskuze s Milanem Janeckým

Milan Janecký Milan Janecký

Client Service Director

Wunderman

Milan Janecký

Vede pražskou pobočku KBM Group (součást skupiny Wunderman), která se zabývá prací s daty z různých datových zdrojů a jejich přeměnou do marketingově použitelných insightů a hypotéz. Jeho zkušenosti jsou zejména z oblastí CRM a data-mining v telekomunikacích a finanční sféře. Je ženatý a má dvě děti. Volný čas tráví nyní především s rodinou, pokud zbude čas, tak se dostane i na cyklistiku, lyžováni nebo golf.

14:30

Diskuze s Janem Jirsou

Jan Jirsa Jan Jirsa

Sr. B2B eCommerce Director REEMEA

LEGO

Jan Jirsa

V oblasti digitálního marketingu se pohybuje více než 17 let a zkušenosti postupně sbíral jak v agenturách, tak na straně zadavatelů. Od roku 2010 je ve společnosti LEGO zodpovědný za digitální marketing v CEE, Rusku, na Blízkém východě a v Africe. Efektivita médií, rozdělení rozpočtů mezi TV a digitál, přesnost cílení a dopad mediálních investic na byznys je posledních několik let jednou z hlavních oblastí, kterým se intenzivně věnuje.

16:15

Diskuze s Frankem Strzyzewski

Frank Strzyzewski Frank Strzyzewski

CEO

XQueue GmbH

Frank Strzyzewski

Frank Strzyzewski je výkonným ředitelem XQueue GmbH. Po studiu počítačových věd v Budapešti pracoval jako IT konzultant pro společnost Accenture a jako strategický poradce v McKinsey. Získal rozsáhlou odbornou praxi v Německu, USA, Anglii, Lucembursku a Maďarsku. E-mail marketingem se zabývá více jak 12 let. Na toto téma pravidelně přednáší, je autorem řady odborných článků a knihy o e-mail marketingu.