Přednášející

Moderátoři

  • Petr Laštovka

    Petr Laštovka má v agentuře COMTECH_CAN na starosti strategické plánování a digitální reklamu. Mezi značky zasažené jeho nápady se octly např. T-Mobile, ČSOB, SPP, Nestlé, O2, Aquila či Klub Kudy z nudy.

    Petr je také předsedou Digi sekce Asociace komunikačních agentur. Do Comtechu přešel z Ogilvy Group. Předtím několik let působil ve společnosti Telefónica O2 na pozici manažera marketingu, kde byl zodpovědný např. za komunikaci značky 1188 a O2 Media nebo také ochutney.cz. Ještě před tím pracoval v televizi Prima, kde přivedl na svět projekt iprima.cz. Petr Laštovka je vystudovaný novinář a je hrdý, že se za totality narodil na západě, i když jenom Čech.

    Group Head of Planning

    COMTECH CAN

  • Matěj Novák

    Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole a čte knihy.

    Ředitel

    CPEx

  • Vladimír Rejlek

    Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

    Chief Digital Officer

    Blue Style

Přednášející

  • David Beneš

    David Beneš je výkonným ředitelem společnosti Jablotron Alarms a.s. Ve firmě působí od roku 2010, kdy byl pověřen vybudováním webového produktového portálu, který se pod jeho vedením rozvinul do mobilní a webové aplikace MyJABLOTRON obsahující moduly pro koncové uživatele, montážní partnery i distributory. Aplikace slouží zákazníkům pro ovládání, sledování a správu produktů Jablotronu, ale je i významným komunikačním kanálem ke všem cílovým skupinám firmy.

    Následně působil v Jablotronu jako ředitel Produktového úseku zodpovědný vedle rozvoje aplikace i za produktovou strategii společnosti a řízení vzniku produktů napříč jednotlivými fázemi vývoje až po uvedení výrobků na trh. Celá jeho profesní historie se točí okolo zabezpečovací a monitorovací techniky, což mu umožnilo poznat produkty a služby v oblasti bezpečnostních technologií ze všech úhlů.

    IT a moderním technologiím se věnuje i ve svém volném čase. Zajímá se hlavně o nové trendy, které mají reálný význam a přínos pro uživatele. Pravidelně se také účastní odborných konferencí.

    Výkonný ředitel

    JABLOTRON ALARMS a.s.

  • Michal Bilka

    Michal Bilka ve Slevomatu vybudoval a řídí tým mobilních vývojářů. Hlavním úkolem týmu je vývoj zákaznické a partnerské aplikace Slevomatu a aplikace Hele. Před nástupem do slevového portálu působil v pražské reklamní agentuře Comunica, kde měl na starosti rozvoj digitálního oddělení. Také pracoval ve vydavatelství MAFRA, kde působil jako manažer pro strategický rozvoj. Měl odpovědnost za vývoj mobilních aplikací, digitální portál pro novinové tituly MF DNES a LN či strategie pro využití sociálních sítí. Před tím sbíral zkušenosti v internetové agentuře Symbio Digital.

    Vedoucí mobilního týmu

    Slevomat.cz

  • Petr Bína

    Od roku 2002, kdy nastoupil do Leo Burnett coby Junior Copywriter, trpělivě hledá ta správná slova a nápady pro reklamní kampaně velkých i malých značek. Deset let strávil v digitálce Symblaze a od loňska spoluvlastní agenturu Friendly, která vytváří hlavně obsah pro sociální sítě. Stál u zrodu komunikačního konceptu Bageterie Boulevard, za jehož naplňování získal mimo jiné cenu Zlaté pero od kolegů z Creative Copywriters Clubu.

    Creative Director

    Friendly

  • Marek Bláha

    Marek Bláha vybudoval zastoupení a prodejní síť pro švédská tepelná čerpadla IVT v České republice a na Slovensku. Pro IVT dnes zajišťuje marketing a strategické řízení společnosti. Mimo to vyhledává ve světě zajímavé úsporné technologie pro vytápění, chlazení, větrání a využití odpadního tepla, které pod značkou GT ENERGY zavádí na zdejší trh.

  • Lukáš Bohata

    Jsem majitelem společnosti Sassy Group s.r.o., kterou nyní vedu již 4 rokem. Během doby kdy jsem pracoval jako grafik na volné noze, jsem se dostal k tvorbě webových stránek a velice mě zaujala možnost posouvání obchodních výsledků různých webů. Na každém webu se vždy snažím najít kanál, který může vydělávat klientům peníze. Nejde mi pouze o vzhled, i když jako vystudovaný grafik k němu mám blízký vztah, ale jde mi především o výsledky. Za tu dobu, co jsem v oboru se mi podařilo vytvořit společnost, která je specialista na obor automotive. Tento obor máme velmi rádi a těšíme se vždy na nové příležitosti.

    Jednatel společnosti

    Sassy Group

  • Mariia Bocheva

    Mariia Bocheva působí na pozici Business Analyst ve společnosti OWOX, která svým zákazníkům pomáhá lépe porozumět datům. Za léta práce pro největší retailové prodejce z regionu Evropy, Středního východu a Afriky už zná dokonale jejich silné i slabé stránky, co se týče práce s daty. Za perfektními výsledky těchto klientů stojí především její přístup k řešení problémů a neustálému zvyšování standardu.

    Business Analyst

    OWOX

  • Tomáš Brych

    Tomáš Brych je ostříleným marketingovým matadorem s osmnáctiletou zkušeností z oboru. V AirBank působí jakožto Head of Marketing Communications od dubna loňského roku, předtím se věnoval řízení značek a marketingové komunikaci například v ČSOB, nebo v T-Mobile. Vystudoval Fakultu elektrotechniky a informatiky a k tomu si střihnul ještě fakultu podnikatelskou, obě při VUT v Brně. Ve volném čase se věnuje turistice, či muzice.

    Head of Marketing Communications

    AirBank

  • Filip Černý

    Poslední roky řídí marketing největšího českého prodejce hudebních nástrojů Kytary.cz. Jednička na trhu s hudebními nástroji působí na poli e-commerce již od roku 2000, provozuje 2 kamenné prodejny v ČR a mezinárodní B2B. E-shop Kytary.cz získal již počtvrté v řadě ocenění Shop Roku a letos úspěšně expandoval například do Británie nebo Německa. V současné době působí na 9 evropských trzích a může se pochlubit úspěšným YouTube kanálem nebo svéráznou komunikací na sociálních médiích.

  • David Dvořák

    David Dvořák je jedním ze zakladatelů amateri.com, nejnavštěvovanějšího erotického portálu v České republice. Když se ještě během studií rozhodl založit webové stránky pro milovníky amatérského sexu, neměl tušení, o jak úrodnou půdu půjde. Z koníčka se rychle stal dinosaurus, který si žádal full-time péči, komunita fanoušků raketově rostla. Od samého počátku měl na starost vývoj a technické zajištění provozu portálu. Poslední dobou se jako IT manager snaží těžit z nových technologií v oblasti cloudu, ale také uvádí do praxe nová řešení. Amateri.com jsou živým projektem, který nadále roste a expanduje do zahraničí. Podstatnou část svého času tedy David věnuje rozšiřování týmu a budování prostředí s atmosférou podobnou čerstvému startupu, přestože „Amatéři“ se za svých téměř 12 let existence stali neodmyslitelnou ikonou amatérské erotiky.

    IT manager

    Amateri.cz

  • Martin Dymáček

    Martin se zabývá v PragueBest analýzou chování návštěvníků webů a e-shopů, pomáhá navrhovat nové projekty od specifikace po wireframes na základě výzkumů, ať už se jedná o dotazníky, nebo data z analytických nástrojů.

    Projektový manager

    PragueBest

  • Jan Egem

    Vždy ho zajímaly projekty založené na propojení různých typů zákaznických dat a kreativy postavené na těchto znalostech. Stál u zrodu věrnostního programu Na doma. Podílel se na rozsáhlých datových projektech mimo jiné pro Českou spořitelnu, Unilever či Tipsport. Založil a byl zodpovědný za evropské servisní centrum pro Microsoft.

    Head of Strategic Planning

    Wunderman

  • Jakub Fiala

    Jakub Fiala pracuje v české pobočce Google jako Analytical Consultant a jeho hlavním posláním je pomáhat klientům s rozhodováním exportovat na nové trhy a také lépe rozumět chování zákazníků jak online, tak i v offline světě. Před nástupem do Googlu působil 4 roky jako Senior Consultant v poradenské společnosti Ernst & Young, kde měl na starosti strategické projekty pro přední české klienty, a také jako analytik v McKinsey & Company. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde se zaměřoval na podnikovou ekonomiku a management.

    Analytical Consultant

    Google Czech Republic

  • Jakub Gottwald

    Geek, rejpal a online poskok Bageterie Boulevard. Od řízených skladů a řízení vztahu se zákazníkem (CRM) se přes e-commerce dostal až k digitálnímu marketingu a inovacím. V Bageterii se věnuje především tomu, aby byly bagety blíž hladovcům, tedy rozvoji rozvozu a propagaci. Mimoto „mobilizuje“ weby skupiny, vymýšlí mobilní aplikaci a občas napíše nejapný produktový nebo FB text.

    Digital Manager

    Crocodille ČR

  • Martin Halama

    E-mailingový specialista v konzultační společnosti ACOMWARE. Internetovou profesní kariéru zahájil na pozici webmastera, později se zaměřil rovněž na analytiku a webovou architekturu. Omezené možnosti odborného rozvoje v internetové agentuře jej záhy přivedly do společnosti MAKRO Cash&Carry ČR na pozici specialisty zodpovědného za přípravu a distribuci newsletterů. Zde si jej vyhlédla agentura ACOMWARE, v níž se zabývá komplexním řešením problematiky e-mailingu – od návrhů přes kódování, grafickou úpravu a e-mail marketing až po technické aspekty rozesílání hromadných zpráv. Je držitelem nejvyšší certifikace IBM Marketing Cloud a úzce spolupracuje na vývoji pro XQ:Maileon. Publikační činnost rozděluje mezi vlastní blog a odborné portály, znalosti předává rovněž na specializovaných školeních a přednáškách. Od roku 2014 je členem poroty soutěže WebTOP100, v letošním roce se stal odborným garantem konference Emailing 2020.

    Email Marketing Strategist

    ACOMWARE

  • Veronika Hořáková

    Veronika pracuje v Plzeňském Prazdroji na pozici marketingové manažerky pro nové kategorie, zastřešuje tak marketing nealkoholického piva, nealko-radlerů a ovocných alkoholických nápojů. Do společnosti nastoupila před necelými třemi lety jako Manažer pro inovace, v této pozici měla na starosti inovační projekty napříč portfoliem Prazdroje a zavedení kategorie ciderů v ČR. Také její předchozí kariéra je spojená s FMCG kategoriemi, pracovala 13 let na různých marketingových pozicích ve společnostech Unilever a PepsiCo.

    Marketingová manažerka pro nové kategorie

    Plzeňský Prazdroj

  • Tomáš Hynčica

    Tomáš Hynčica jako Business & Research Director vede sekci R&A ve společnosti Nielsen Admosphere. Zodpovídá také za chod Nielsen Admosphere Slovakia a je jednatelem společnosti Český národní panel, která má pobočky i na Slovensku a v Polsku. Jako produktový ředitel stál v roce 2008 u zrodu monitoringu reklamy v sekci Ad Intel a pomohl této sekci k jejímu současnému dominantnímu postavení na trhu. Předtím pracoval na obchodních a manažerských pozicích v bankovním sektoru.

    Business & Research Director

    Nielsen Admosphere

  • Štefan Ihnat

    Štefan se tvorbě webu a internetovému marketingu věnuje již 10 let, od roku 2009 se naplno věnuje klientům ve své agentuře CRITICAL WORKS (původně Extra-web), kterou spoluzaložil. Jeho specializací je internetový marketing. Mimo něj se stará i o nové akvizice.

    Právě vydává vlastním nákladem knihu s názvem „Kritický pohled na web“, která se věnuje problematice výběrových řízení v oblasti webu.

  • Štěpán Jandl

    Štěpán má ve Feedo® na starosti marketing - zaštiťuje veškeré marketingové aktivity na všech trzích, kde je Feedo® aktivní. Zároveň se podílí na hledání nových příležitostí ke strategickému růstu společnosti. Do firmy se dostal přes e-shop Bestgolf, kde se věnoval online marketingu. Štěpán má vystudovanou pražskou VŠE se specializací na marketing.

    Marketingový manažer

    Feedo

  • Dorota Kajfoszová

    Dorota vede nákup a plánování medií v O2 a je zodpovědná za všechny Online kanály. Její #nejlepsionlineteam má na starosti veškerou komunikaci, prodej a péči v online, včetně sociálních médií a eMailingu pro O2, O2TV, a Extra výhody. 

    12 let v branži, 10 let v telekomunikacích a navždy zamilovaná do online.

    Online Channels and Media

    O2 Czech Republic

  • Pavel Katolický

    Pavel nasbíral znalosti v oblastech mezinárodního digitálního marketingu během svého působení ve společnostech Vodafone a Škoda Auto. Nyní je zodpovědný za oblast Portálů a mobilních řešení ve společnosti Trask solutions, kde kombinací portálu a vlastního LMS (learning management system) vzniklo zajímavé řešení, které pomáhá klientům optimalizovat svou distribuční síť.

    Manager, Portals and Mobile Solutions

    TRASK SOLUTIONS a.s.

  • Kateřina Krásová

    Kateřina Krásová začala získávat pracovní zkušenosti v Direct Pojišťovně – nejprve jako Risk Management Coordinator, poté na pozici tiskové mluvčí a PR manažerky. Následně pracovala jako tisková mluvčí Hypoteční banky, pozici manažerky komunikace a tiskové mluvčí pak vykonávala i v Plzeňském Prazdroji.

    V současné době působí jako marketingová ředitelka v Hypoteční bance. Na této pozici je zodpovědná zejména za přípravu marketingové a komunikační strategie banky, reklamní kampaně, public relations a interní komunikaci.

    Marketingová ředitelka

    Hypoteční banka

  • Jan Krčmář

    Jan pracuje od roku 2014 pro kytary.cz, kde se věnuje převážně marketingové komunikaci, web copywritingu a komunikaci na sociálních sítích. Snaží se vymýšlet nové způsoby prosazování značky v hudebním průmyslu.

    Assistant of Marketing Manager, Copywriter

    Kytary.cz

  • Eduard Krečmar

    Nebaví mě obecné povídání. Věci jsou ve většině případů jednodušší, než se zdají na první pohled. Rád si utrhnu vše, co na dané platformě dává smysl a zneužiji to pro cíle, které jsou potřeba. Principy marketingu na Facebooku se dají snadno aplikovat dál. Sociální sítě se rozvíjejí a stále důležitějším aspektem jsou placené imprese. Automaticky jsem se tak hodně sblížil s performance reklamou a poslední roky si rád povídám s mobilním marketingem, cross-platform analytikou a growth optimalizací.

    Media Director

    Brandz Friendz

  • Vojtěch Lambert

    Spoluzakladatel a výkonný ředitel firem LCG 360°Consulting a LCG New Media. Vojtěch Lambert vystudoval magisterský obor Business and Law in International Markets na Anglo-americké universitě v Praze. V rámci LCG360 byl součástí kompletních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Od roku 2011 se specializuje na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v on-line prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. V rámci LCG New Media pracuje nebo pracoval pro Asus, Českou pojišťovnu, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.

    Executive director

    LCG New Media

  • Vít Matějka

    Vítek již přes 2 roky v rámci Mailkitu komunikuje s českými, především e-commerce společnostmi a pomáhá jim zlepšit výsledky e-mailingu. Díky pravidelné komunikaci se společnostmi různých velikostí a různých zaměření napříč celým českým e-commerce spektrem, má poměrně jasnou představu o tom, s jakými problémy se v oblasti e-mailingu potýkají, a jak se dají řešit. Do Mailkitu přivedl společnosti jako Parfums.cz nebo Lékárna.cz - právě konkrétní výsledky z Lékárny.cz budou i obsahem jeho prezentace.

    Sales Manager

    Mailkit

  • Martin Mikšovský

    Martin Mikšovský vystudoval na ČVUT v Praze obor Technická kybernetika. Později založil společnost Quadra Consulting, která se věnuje vývoji vlastních adaptivních systémů pro optimalizaci kampaní a nákup médií. Poslední roky působí na pozici marketingového ředitele ve společnosti Astratex. Mimo to se angažuje jako humanitární pracovník, absolvoval mise např. na Srí Lance, v Afghánistánu, Ugandě nebo Arménii.

    Marketing director

    ASTRATEX

  • Martin Molčan

    Martin je spoluzakladatelem a jednatelem internetové jedničky v kojeneckých potřebách – e-shopu Feedo.cz/pl/sk. V něm má na starosti především marketing a dohled nad plynulým chodem skladu a logistiky. Spolu s druhým společníkem Matúšem Karaffou také navrhuje dlouhodobé cíle společnosti v oblasti dalšího rozvoje. Dlouhá léta působil v oddělení marketingu ve společnosti Plzeňského Prazdroje, kde měl na starosti značku Gambrinus. Následně se přesunul do další nadnárodní FMCG společnosti Unilever, kde působil opět v marketingu a řídil kategorii zmrzliny a posléze kosmetiky v 6 státech Evropy.

  • Daniel Musil

    Daniel vystudoval Unicorn College. Už od dob studií se zajímal o nejrůznější formy marketingu a fungování podnikání. V minulosti vedl marketing slevového portálu Zapakatel.cz. Zkušenosti má také z projektového řízení. Momentálně pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Jeho motto je: „Mým cílem je nejdříve pochopit potřeby klienta, až poté navrhovat řešení.“

    Account Director

    AITOM Digital

  • Josef Olšavský

    Dveře do světa marketingu otevřela Josefu Olšavskému společnost Nestlé, nyní ale již čtrnáctým rokem řídí marketingové aktivity Olympusu pro Českou republiku, kde je mj. zodpovědný za marketingové kampaně, věrnostní program Můj Olympus, chod oficiálního e-shopu a správu sociálních sítí. Kromě toho se se svou kolegyní poslední 3 roky věnuje spolupráci s českými a slovenskými blogerkami a youtubery, kteří se zaměřují především na oblast fashion, lifestyle a beauty.

    Marketing & E-commerce Manager

    OLYMPUS Czech Group

  • Jan Pažin

    Honza je producentem a zakladatel videoprodukce agentury SYMBIO - SYMBIOgraf. V ní dnes připravuje videoobsah pro ty největší značky na trhu (Radegast, Kofola, Ahold, Sazka, ČSOB). Současně je i členem kreativního studia Družina, které se zabývá tvorbou veřejně prospěšných kampaní. Kromě více než desetileté zkušenosti v reklamě a marketingu má za sebou i dva roky zkušeností ve filmových společnostech v Austrálii. Jako Production Manager a Account Director působil i v agentuře AVANT a MARK/BBDO. Jeho profesními hodnotami jsou osobní přístup, upřímnost a odhodlání.

    Head of Production

    SYMBIO Digital

  • Lukáš Pitter

    Jsem designer v 2FRESH. Mám na starosti designový proces. Pomáhám lidem správně postupovat a správně u toho přemýšlet. Od roku 2013 jsme v 2FRESH začali pracovat podle principů Human-Centered Design. Od té doby se vše změnilo. Baví mě, že každý projekt je jiný, každý projekt je plný experimentů a dobrodružství.

    Designer & Founder

    2FRESH

  • Jan Podhorný

    Honza nastoupil do společnosti TESCOMA před osmi lety. Hned na počátku bylo největší výzvou vybudování sítě Prodejních center, na jejímž konceptu, vizuálním stylu a realizaci se výrazným způsobem podílel. Dále působí v oblastech plánování marketingové strategie, kreativy, grafického designu, PR, komunikace a online marketingu. Propojení retailu a online světa nevnímá jen jako nezbytný vývoj, ale především jako přirozenou evoluci současného marketingu a obchodu.

    Head of Marketing

    TESCOMA

  • Honza Průša

    Honza Průša je zodpovědný za weby České spořitelny. Stál u vzniku prakticky všech stránek, které dnes spořitelna provozuje. Je obchodním vlastníkem jejich webů, nejvíc ho ale baví jejich optimalizace a ověřování nových konceptů a hypotéz. Nadšeně AB testuje chování uživatelů, zjišťuje, co na stránkách funguje a rád se nechává výsledky experimentů překvapovat. Honza se webům věnuje už pětadvacet let. Těsně po roce 2000 tvořil první stránky Městského soudu v Praze, pak působil v iDNES jako produktový manažer pro nezpravodajské webové aktivity Mafry. V ČS pracuje už déle než třináct let.

  • Aleš Příbramský

    Aleš se v digitální agentuře PragueBest věnuje už šestým rokem tvorbě a řízení projektů. Za tu dobu poslal do světa desítky online řešení a zásadně se podílel na tvorbě produktů agentury. Mezi jeho nejvýznamnější klienty aktuálně patří Centrum FotoŠkoda a Elnino parfum.

    V současnosti se nejvíce zabývá e-shopy a klientskými aplikacemi na míru, a když zrovna není v práci, najdete ho nejspíš na nějakém gastrotripu.

    Projektový manager

    PragueBest

  • Radim Roženek

    Radim působí v TESCOMĚ 12 let. Začínal na pozici obchodního analytika a specialisty CRM. Byl zde u vzniku e-commerce, v roce 2010 byl pověřen vybudováním Oddělení online obchodu, které od té doby úspěšně řídí. Za 6 let postavil na zelené louce úspěšný prodejní kanál, jehož podíl na celkovém obratu společnosti rok od roku roste. Jeho tým zastřešuje B2C a B2B online obchod, jejich vývoj a marketing.

    Vedoucí online obchodu

    TESCOMA

  • Martin Slavík

    Slavík, jak se mu říká, pracuje pro Heureku od roku 2013 na pozici šéfa produktového oddělení. Společně se svým týmem udává směr a rozvíjí celou službu tak, aby co nejvíce odpovídala potřebám zákazníků. Chce dělat tu nejlepší službu pro uživatele. Momentálně se věnuje především rozvoji přímého nakupování na Heurece.

    Vystudoval Nová média na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a před nástupem do Heureky čerpal dovednosti například v Seznamu.

    Má dvě neposlušné děti a ve zbytku svého času se věnuje hraní strategických her, Krav Maze či cestování. Miluje nové technologie a rád se nechává inspirovat chytřejšími kamarády u piva.

    Product Manager

    Heureka

  • Andrey Sukhovoy

    Andrey má bohaté zkušenosti, které získal při spolupráci s významnými klienty v oblasti elektronického obchodování. Pod jeho vedením bylo založeno oddělení analytiky a společnost OWOX se stala prvním prémiovým poskytovatelem služeb Google Analytics (Google Analytics Premium Reseller) na území SEEMEA. Je odpovědný za řízení digitální analytiky a Business Intelligence, vývoj a realizaci strategií a poradenství klíčovým klientům.

    Vedoucí oddělení analytiky

    OWOX

  • Martin Šámal

    Marketingem se baví už 12 let. Po práci s českou značkou brýlí Relax ochutnal poprvé petfood ve společnosti Mars (launch Profilum, kick pochoutky Pedigree). Pak si vyzkoušel být kavárenským povalečem. Nabuzený šálky kávy Tchibo, Davidoff a Jihlavanka se podílel na tvorbě CEE strategie značek. Díky působení na pozici Senior Brand Manager a později Head of Marketing v Seznam.cz se stal na více než 4 roky součástí českého internetu. V roce 2014 se vrátil do petfoodu jako Marketingový ředitel české společnosti VAFO Praha s.r.o., která své značky Brit, Carnilove nebo Petit prodává úspěšně nejen na tuzemském, ale i na dalších 55ti exportních trzích.

    Marketing Director

    VAFO PRAHA, s.r.o.

  • David Štěpánek

    David je v UrbanStore zodpovědný za cokoliv, co zavání e-commerce. Má na starosti především vývoj webu, logistiku, marketing a v neposlední řadě hledání synergií mezi e-shopem a klasickým retailem. V současné době se baví přípravou jazykových mutací e-shopu a plánováním vstupu na zahraniční trhy.

    Head of ecommerce

    Urban Store

  • Tomáš Trnka

    Již při studiích začal pracovat jako projektový manažer v internetových agenturách, kde se věnoval převážně online marketingovým aktivitám. Touha po něčem novém a více technickém ho zavedla do Keboola, kde pracoval jako BI Solution Architect na mezinárodních projektech i pro progresivní české firmy. Nyní se pyšní postem Data Evangelist v rohlik.cz a rád občas přednáší na datových workshopech Datagirls.

    Data Evangelist

    Rohlik.cz

  • Tomáš Turek

    Tomáš má několikaleté zkušenosti z různých oblastí online marketingu, zejména z PPC reklamy, SEO, e-mail marketingu a copywritingu. V Sherpas vede tým digitální reklamy. Kromě pravidelných školení PPC reklamy vedl i praktický workshop pro studenty VŠE v Praze. Je držitelem certifikací pro reklamní systémy Google Ads, Analytics a Adform.

    Ve volném čase jezdí na windsurfingu, překonává hory na via ferratách a cestuje po Evropě.

    Head of online advertising

    Sherpas

  • Kamil Valšík

    On-line marketingový specialista, překladatel a třetiřadý herec. Všechny tři oblasti se pokouší propojovat ku vzájemnému i vlastnímu prospěchu.

    Po studiu Filozofické fakulty Univerzity Karlovy působil v digitální agentuře, kde pracoval zejména pro různé pivní značky. Následně přestoupil do korporátní sféry.

    V ČMSS se snaží nasadit digitální komunikaci Lišky lidskou tvář.

  • Lucie Vlčková

    Lucie Vlčková ve společnosti Nielsen Admosphere na pozici Senior Research Manager zodpovídá za vedení metodologicky náročných projektů. Absolventka oboru Sociologie FF UK má vedle dlouholeté praxe s výzkumy trhu i bohaté zkušenosti s mediálními výzkumy. V mediální sféře se pohybuje od roku 2004. Působila na pozici Research Managera v mediální agentuře a jako Senior Analytička v mediálním zastupitelství. Zasedala v metodologických komisích věnovaných mediálním výzkumům.

    Senior Research Manager

    Nielsen Admosphere

  • Radomír Vychodil

    Radomír před 9 lety nastoupil do společnosti Seznam.cz a otevřely se mu tak dveře do světa onlinu, pro něj dříve neznámé. V týmu Skliku se od optimalizace PPC kampaní, přes školení posunul až k vedení vlastního týmu. Po 4leté působnosti se rozhodl pro změnu a oblékl zelený dres reklamní agentury H1.cz. Zde jako PPC konzultant spravoval PPC kampaně středních a velkých klientů. Po roce „barva“ zůstává, ale společnost na vizitce mění jméno na Alza.cz. Opět zde zaštiťuje PPC tým a v současnosti se v Alza.cz zabývá především problematikou vyhodnocování online kampaní a tvorbou atribučního modelu.

    Specialista online marketingu

    Alza.cz