Program

Influencer marketing v době nejistoty

Rok 2022 můžeme považovat za turbulentní snad ze všech úhlů pohledu, ten marketingový nevyjímaje. Kam směřoval influencer marketing po krátkém vydechnutí mezi dvěma krizovými obdobími a jaká je predikce pro další rok vám nastíním ve své přednášce.

Petr Srna Petr Srna

CEO

World of Online

Petr Srna

Petr je stále ještě aktivní moderátor, herec a v poslední době především CEO agentury World of Online. Agentura za 3 roky odbavila více jak stovku influencerských kampaní pro společnosti Unilever, MasterCard, L'oréal apod. Kromě toho spravují sociální sítě a vytvářejí speciální projekty. Mezi poslední patří první youtuberská desková hra s názvem PLAY!, která je aktuálně jednou z nejprodávanějších deskových her v České republice. Petr letos garantuje kategorii Influencer marketing.

Může být i nekomunikace dobrou strategií?

Existují typy produktů, služeb a akcí, kterým vyplatí nedělat tradiční marketing. Letošní přednášku uchopím trochu netradičně a posvítíme si v ní právě na situace, ve kterých se vyplatí nedělat kolem značky zbytečně velký humbuk.

Irena Zatloukalova Irena Zatloukalova

Komunikační stratég

www.izatlouk.cz

Irena Zatloukalova

Irča pracuje prakticky od začátku kariéry jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do své vlastní praxe, kde se věnuje především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému. Irča je v letošním ročníku garantkou kategorie Firemní komunikace.

Udržitelný (digitální) svět?

Každá krize je příležitost a pomalu si zvykáme žít paralelně v několika krizích najednou.

Zároveň si firmy a značky čím dál tím více uvědomují své možnosti, vliv, ale i odpovědnost za tento svět.

Jak technologie pomáhají? Jaké nejlepší transformace zažíváme?

Je udržitelnost v rozporu s podnikáním a tvořením zisku?

Navzdory filozofickým otázkám uvidíte konkrétní informace, inspiraci a případové studie mimo jiné z letošní ročníku WebTop100.

Tomáš Jindříšek Tomáš Jindříšek

Managing Partner

DARK SIDE

Tomáš Jindříšek

Tomáš je ostříleným marketingovým harcovníkem, který svým backgroundem vychází z digitálního prostředí, nicméně v posledních letech se svými aktivitami posouvá i do prostředí PR a celistvých marketingových strategií. Je spolumajitelem známé agentury Dark Side, která se v nedávné době propojila se zlínskou agenturou Pria a stojí za zajímavými projekty jako CBRE Zasedačka roku, nebo Evropa v datech. V rámci projektu WebTop100 má na starosti kategorii Digitální transformace.