Program

Influencer marketing v době nejistoty

Rok 2022 můžeme považovat za turbulentní snad ze všech úhlů pohledu, ten marketingový nevyjímaje. Kam směřoval influencer marketing po krátkém vydechnutí mezi dvěma krizovými obdobími a jaká je predikce pro další rok vám nastíním ve své přednášce.

Petr Srna Petr Srna

CEO

World of Online

Petr Srna

Petr je stále ještě aktivní moderátor, herec a v poslední době především CEO agentury World of Online. Agentura za 3 roky odbavila více jak stovku influencerských kampaní pro společnosti Unilever, MasterCard, L'oréal apod. Kromě toho spravují sociální sítě a vytvářejí speciální projekty. Mezi poslední patří první youtuberská desková hra s názvem PLAY!, která je aktuálně jednou z nejprodávanějších deskových her v České republice. Petr letos garantuje kategorii Influencer marketing.

Může být i nekomunikace dobrou strategií?

Existují typy produktů, služeb a akcí, kterým vyplatí nedělat tradiční marketing. Letošní přednášku uchopím trochu netradičně a posvítíme si v ní právě na situace, ve kterých se vyplatí nedělat kolem značky zbytečně velký humbuk.

Irena Zatloukalova Irena Zatloukalova

Komunikační stratég

www.izatlouk.cz

Irena Zatloukalova

Irča pracuje prakticky od začátku kariéry jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do své vlastní praxe, kde se věnuje především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému. Irča je v letošním ročníku garantkou kategorie Firemní komunikace.

Marketing v novém AI světě

Kdo je na Twitteru nebo LinkedInu, nemůže si nevšimnout záplavy výtvorů z AI nástrojů typu DALL-E, Midjourney nebo Stable Diffusion. Dostaly se totiž konečně do rukou laické non-AI veřejnosti, jejíž reakce pak většinou byla: „Wow, aha, tak tohle je AI…“ Jenomže tohle je jen maličká špička ledovce.
Řekněme si tedy, jak zhruba vypadá ta většinová část ledovce pod hladinou a co nám může přinést v nejbližší i trošku vzdálenější budoucnosti. Je to totiž mnoho dobrého, ale také mnoho špatného a temného. A právě marketing je jedna z oblastí, která má potenciál ovlivnit, jak ty naše budoucí životy s AI budou vypadat.

Jan Romportl Jan Romportl

Chief Data Scientist

O2 Czech Republic

Jan Romportl

Honza je uznávaným českým expertem na umělou inteligenci. Do roku 2015 působil na Západočeské univerzitě v Plzni, kde se zabýval výzkumem umělé inteligence, a v současnosti působí jako ředitel AI centra v O2 Czech Republic, kde je jeho hlavní prioritou zlepšování zákaznické zkušenosti na základě technologií deep learningu. Jeho srdeční záležitostí je posléze výzkum využití strojového učení v oblasti farmacie a onkologie. Honza má letos na starosti kategorii Umělá inteligence.

Videotrendy 2022

S video formáty se potkáte prakticky na všech sociálních sítích a zpravodajských či obsahových webech. Je tedy logické, že síla online videa, jakožto marketingového kanálu měsíc od měsíce roste.
V rámci své přednášky se Andrea zaměří na trendy v oblasti videomarketingu s přesahem do influencingu. Podíváme se také například na to, jak se vyvíjí intenzita spolupráce mezi jednotlivými videoformáty a social platformami.

Andrea Hurychová Andrea Hurychová

Managing Director

WeDigital

Andrea Hurychová

Zakladatelka a výkonná ředitelka agentury WeDigital, která se specializuje na digitální strategie, sociální sítě a influencer marketing. Pod hlavičkou své agentury WeDigital vedla úspěšné kampaně pro Český olympijský tým, Pilsner Urquell nebo značku Dove. Mimojiné je učí tvůrce a hudebníky jak správně dělat obsah a být vidět na YouTube.

Soumrak textů aneb Když umím česky, umím i psát, ne?

Všichni umíme česky, ale většina z nás blbě. Žádný rodilý mluvčí (ani v češtině) není automaticky copywriter. Textař zase nemusí rozumět rozdílu mezi produktovým copy a contentem. No a content writer ještě zdaleka není novinář. Proč má smysl zadávat práci odborníkům, když jsou to všecho jenom písmenka a do klávesnice umíme bušit všichni?

Michal Schindler Michal Schindler

Head of Content

Creative Dock

Michal Schindler

Michal se tvorbou obsahu zabývá celou svou profesní kariéru. Prošel se velkými síťovými agenturami a na dlouhý čas zakotvil u Oskara (Vodafone), kde měl od začátku na starosti jeden z nejznámějších obsahových projektů vůbec - Čilichili. Aktuálně už pátým rokem působí v Creative Docku, kde má na starosti obsahový tým. Michal je v letošním ročníku soutěže WebTop100 garantem kategorie Obsahový marketing.

Obsah + SEO = VSL

To, že obsah webu má lví podíl na tom, jaké bude mít daný web výsledky ve vyhledávačích, to už samozřejmě víme. V přednášce se zaměřím na to, jak konkrétně byste měli ke tvorbě obsahu přistupovat. Proč už dnes obsah atraktivní pro lidi není zárukou úspěchu ve vyhledávačích?

Pavel Ungr Pavel Ungr

CEO & SEO

pavelungr.cz

Pavel Ungr

Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.

Udržitelný (digitální) svět?

Každá krize je příležitost a pomalu si zvykáme žít paralelně v několika krizích najednou.

Zároveň si firmy a značky čím dál tím více uvědomují své možnosti, vliv, ale i odpovědnost za tento svět.

Jak technologie pomáhají? Jaké nejlepší transformace zažíváme?

Je udržitelnost v rozporu s podnikáním a tvořením zisku?

Navzdory filozofickým otázkám uvidíte konkrétní informace, inspiraci a případové studie mimo jiné z letošní ročníku WebTop100.

Tomáš Jindříšek Tomáš Jindříšek

Managing Partner

DARK SIDE

Tomáš Jindříšek

Tomáš je ostříleným marketingovým harcovníkem, který svým backgroundem vychází z digitálního prostředí, nicméně v posledních letech se svými aktivitami posouvá i do prostředí PR a celistvých marketingových strategií. Je spolumajitelem známé agentury Dark Side, která se v nedávné době propojila se zlínskou agenturou Pria a stojí za zajímavými projekty jako CBRE Zasedačka roku, nebo Evropa v datech. V rámci projektu WebTop100 má na starosti kategorii Digitální transformace.