Partneři

Partner

Dobrý web

Dobrý web vzdělává Česko v digitálním marketingu od roku 2004. Za tu dobu prošlo veřejnými kurzy přes 10.000 lidí a realizovány byly desítky kurzů šitých na míru podnikům s různými stupni digitální vyspělosti. Od roku 2021 je možné vzdělávat se ONLINE IHNED v rámci natočených kurzů. Dobrý web pořádá také akademii digitálního marketingu DigiAka, čtyřměsíční kurz, během něhož se účastníci seznámí se všemi klíčovými oblastmi digitálního marketingu. Na kurzech školí výhradně lektoři s každodenní praktickou zkušeností z oboru a s vedením školení.

Produktový partner

EasyEvent

Komplexní služba pro digitalizaci eventů, kongresů a konferencí. Guest management, registrace, on-site tisk badge, konferenční aplikace, zapojení účastníků do průběhu akce, dotazy, hlasování, networking, teambuildingové funkce a mnohem více se službou EasyEvent. Vaše konference bude probíhat moderně, hladce a s maximálním efektem pro organizátory i účastníky.

Odborný garant

Sherpas

Díky tomu, že jsme leaderem v oblasti UX na českém trhu, kombinujeme v projektech hlubokou znalost digitálního chování zákazníků v jednotlivých tržních vertikálách s unikátními UX metodami. To nám poskytuje velmi silný podklad pro rozhodnutí, jaká strategie a aktivity budou u zákazníků našich klientů skutečně fungovat - ať už se jedná o marketingové aktivity či design digitálních řešení.

Mezi klíčové klienty Sherpas patří například Airbank, Česká spořitelna, Rockpoint, O2, nebo E.ON

Mediální partneři

Lupa.cz

Již více než 20 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

Marketing Journal

Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.