Ředitel
Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.
Kdo, jak a kde se tlačí na výsluní ve vašem segmentu? Projdeme několik nástrojů, které vám pomohou vyplnit bílá místa v informacích o vaší konkurenci.
Projektový manažer
Filip je projektový manažer na volné noze. Posledních 10 let pracuje hlavně pro online mediální agentury a věnuje se vývoji aplikací, jejich integraci s marketingovými nástroji a webové analytice v Imper CZ.
Jak zjistit, co má konkurence na webu lépe než vy? A ve kterých případech se vám vyplatí to opsat a kdy jít vlastní cestou? Pojďme se podívat, co všechno ovlivňuje zážitek návštěvníka webu. Jen kousek z toho je designová best-practice, kterou lze snadno převzít. Pro poznání ostatního, je potřeba jít "pod kůži".
UX specialista
Filip má v Dobrém webu na starosti návrh, realizaci a vyhodnocování uživatelských výzkumů a testování. Při své práci čerpá z nejnovějších oborových trendů, ale také ze svých zkušeností s návrhem grafického rozhraní a uživatelských testů bankovních webů, kterým se věnoval jako analytik ve svém předchozím zaměstnání. Kromě znalostí a dovedností z oblasti UX má Filip zkušenosti i s logistickými a informačními systémy pro dopravu, které vystudoval na ČVUT v Praze.
Případová studie asijského startupu iPrice, který za pomoci rozsáhlé databáze klíčových frází a data miningu dat z Google dokázal určit mezery ve svém obsahu, silná/slabá místa konkurence a příležitosti ve vyhledávání, které mu přinesly v následujících 6 měsících nárůst organické návštěvnosti o 70 %.
Představíme si jednoduše uchopitelný framework analýzy konkurence aplikovatelný (skoro) na všechny, kteří prodávají své produkty, či služby v digitálním prostředí. V rámci přednášky si odpovíme na čtyři důležité otázky - Co lidé chtějí nakupovat? Kam to chodí hledat? Proč zrovna tam a ne ke mně? A proč si to nakonec koupí jinde, než u mě?
V rámci každé z fází představeného frameworku zazní taktéž tipy na relevantní nástroje, které vám mohou být nápomocné.
Business & Development
Honza vede vývoj datových nástrojů pro online retail v Datawepsu. Soustředí se především na TrendLucid pro analýzu konkurence a Beed pro automatické bidování na cenových srovnávačích. Ve volných chvílich učí na MUNI analytiku a školí PowerBI.
Projektový manažer
Filip je projektový manažer na volné noze. Posledních 10 let pracuje hlavně pro online mediální agentury a věnuje se vývoji aplikací, jejich integraci s marketingovými nástroji a webové analytice v Imper CZ.
UX specialista
Filip má v Dobrém webu na starosti návrh, realizaci a vyhodnocování uživatelských výzkumů a testování. Při své práci čerpá z nejnovějších oborových trendů, ale také ze svých zkušeností s návrhem grafického rozhraní a uživatelských testů bankovních webů, kterým se věnoval jako analytik ve svém předchozím zaměstnání. Kromě znalostí a dovedností z oblasti UX má Filip zkušenosti i s logistickými a informačními systémy pro dopravu, které vystudoval na ČVUT v Praze.
Business & Development
Honza vede vývoj datových nástrojů pro online retail v Datawepsu. Soustředí se především na TrendLucid pro analýzu konkurence a Beed pro automatické bidování na cenových srovnávačích. Ve volných chvílich učí na MUNI analytiku a školí PowerBI.
Ředitel
Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.