Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

David Černohoský

David se v prostředí obchodu a marketingu pohybuje již téměř deset let, dříve působil ve společnostech Logos a Elephant Orchestra. Na pozici Obchodního ředitele AdFinance s.r.o. nastoupil v roce 2011. Podílí se na řízení společnosti a rozvíjí vztahy s klíčovými obchodními partnery. Veškerý svůj volný čas věnuje své rodině.

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učí na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Arnošt Machytka

Arnošt Machytka vystudoval prestižní Cass Business School v Londýně a před působením v Elephant Orchestře pracoval v Londýnském City – nejprve krátce v investičním bankovnictví a poté od roku 2008 do roku 2010 v Threadneedle Asset Management. Do Elephant Orchestry nastoupil v létě 2010 jako zakládající vedoucí oddělení online arbitráže a od ledna 2011 vede Lead Generation.

Michal Mládek

Michal je obchodním a marketingovým ředitelem digitální agentury Sherpas a zároveň má na svědomí řízení a revitalizaci projektu WebTop100. Má za sebou patnáctiletou zkušenost z prostředí digitálního marketingu, kterou získával na obchodních a manažerských pozicích v předních českých online agenturách.

Martin PICEK

Dříve se pohyboval na poli marketingu, a to ve společnostech Economia a.s. a ve skupině PPF/ČP, kde působil nejprve jako marketingový manažer u První Callin agentury, a poté jako projektový manažer a manažer marketingových produktů u České pojišťovny. V Seznam.cz působil od roku 2009. Zastával pozici Senior Key Account Managera v obchodním oddělení, kde vedl tým 12 lidí. Nyní působí v GroupM na pozici digital trading directora.

Adam Vrána

Adam se věnuje online marketingu a e-commerce od roku 2005, kdy vytvořil a vedl pohlednicový server pro nákup a rozesílku personalizovaných papírových blahopřání. V roce 2008 se navíc začal věnovat brand consultingu v oblasti rychloobrátkového zboží a měl na starosti kompletní marketing v ČR i SR pro výrobky značky durgol®. Pro Dobrý web Adam pracuje od roku 2011 a jeho hlavním úkolem je pochopit potřeby klientů a navrhnout jim správnou kombinaci služeb přesně na míru.