Tato akce již proběhla. Další akce Copywriting od A do Z se koná 7. 3. 2024.

Přednášející

Moderátor

Filip Rožánek

Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

Přednášející

Aneta Kořínková

Už více než 15 let pomáhám firmám nalézt ty správně lidi, ale zároveň i lidem najít jejich vysněnou práci. Pracovala jsem ve velkých výrobních společnostech a nyní působím v oblasti Recruitment Outsourcingu, kde pomáháme s náborem firmám od startupů po mezinárodní korporace. Zaměřujeme se především na efektivní získávání pasivních kandidátů. Jsem také autorkou Podcastu o práci a blogu EduMama, kde pomáhám lidem s orientací na pracovním trhu a s nalezením té nejlepší práce.

Radka Legerská

Radka Legerska je obsahová marketerka, copywriterka a lektorka. Vystudovala bohemistiku a psaním se živí už více než 15 let. Psala pro tradiční firmy i pro startupy, prošla si marketingovými agenturami a získala přesah do marketingu jako takového. Působí na volné noze a specializuje se na B2B segment. Pomáhá značkám s řízením marketingu a se strategicky plánovaným obsahem. Konzultuje marketing, mentoruje tvorbu obsahu a školí firmy i jednotlivce. Na Ekonomické fakultě VŠB-TU v Ostravě již několik let přednáší předmět Copywriting. Na LinkedIn si vede si úspěšný osobní profil, přes který díky obsahu získává až 95 % veškerých poptávek.

Sergej Pavljuk

Autor manuálu Jak něčeho dosáhnout na LinkedIn (14 000+ čtenářů). Více než 200 odvedených workshopu k LinkedIn komunikaci ve společnostech jako Rockaway Capital, UOL, Forbes a Arriva. Spolumajitel společnosti StoryMatters.online, která v současné době aktivně řídí přes 100 LinkedIn kampaní pro klienty z 5 zemí světa.

Tomáš Vala

Tomáš Vala je od roku 2015 generálním ředitelem rodinné firmy SIKO, nejsilnějšího retailera s vybavením pro koupelny, kuchyně a interiér na českém i slovenském trhu. Firma dosahuje obratu 6 mld. Kč, má přes 50 prodejen a 1000 zaměstnanců. Ve vedení převzal štafetu po zakladatelce firmy, Jaroslavě Valové. Firmu úspěšně digitalizoval. Skrze investice do francouzského e-shopu LIVEA rozvíjí e-commerce aktivity v západní Evropě, kde chce být první volbou v digitální inspiraci v interiérech. Díky vstupu do švýcarské společnosti Swiss Aqua Technologies SIKO expanduje i na globální trh prostřednictvím vlastních patentovaných produktů dodávaných do více než 70 států světa. V roce 2020 Tomáš Vala získal ocenění Vizionář roku v prestižní soutěži Manažer roku.

Adam Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk se přes 15 let zabývá profesionálně on-line komunikací a sociálními sítěmi. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz - ale pořád jsou pro něj influenceři spíš novináři a experti na markup než youtubeři a experti na makeup. Pomáhá s LinkedInem korporacím, univerzitám i neziskovkám.

Lucie Zitterbartová

Skoro 20 let studuji principy komunikace, psychologie ovlivňování a byznysu. A k tomu stejně dlouho píšu texty na blogy, weby a sociální sítě. Dnes buduji vlastní agenturu zaměřenou na tvorbu obsahu.

Jako B2B obchodnice jsem plnila roční desetimilionová osobní KPI značek jako Xerox nebo Konica Minolta. Jako HR marketing specialista jsem plnila volná místa na zákaznických centrech T-Mobilu.