Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Spousta firem řeší, jak na LinkedInu prezentovat vrcholové vedení a dodat tak celé značce důvěryhodnost, lidskou tvář a konkurenční výhodu. Jenže co dělat, když CEO (nebo jiný šéf) „nemá čas“ či „nemá potřebu“ komunikovat? Na této přednášce ukážu konkrétní procesy, tipy a příklady z praxe, které pomohou překonat bariéry a efektivně zapojit vedení do tvorby obsahu.
CEO & Founder
Vladana šéfuje obsahové agentuře Pretty Much Nomads, kde propojuje víc než 10 let zkušeností v B2B marketingu, copywritingu a content designu. Založila taky webovou aplikaci Contesaur, která marketérům usnadňuje plánování a tvorbu kvalitního marketingového obsahu. Vladana se specializuje na tvorbu efektivních B2B marketingových strategií, podporu prodeje pomocí funkčních marketingových materiálů a oslovení té správné cílové skupiny.
LinkedIn stále stojí především na lidech, ne na algoritmech. Ambasadoring zůstává klíčovým trendem, protože lidé věří lidem, ne bezejmenným značkám. Ale jak si zachovat svou jedinečnost, když do hry vstupují nástroje jako ChatGPT a další? Jak využít AI k posílení svého hlasu, a ne k jeho zploštění? Radka Legerska vám ukáže, jak propojit technologie s autentickým obsahem, efektivně brífovat AI pro prostředí LinkedIn a na co si dát pozor, aby výstupy působily přirozeně. Rychlý přehled trendů, praktické vychytávky a inspirace, jak AI využít ve svůj prospěch. 🚀
Marketerka&lektorka
Radka Legerska je strategická obsahová marketérka, lektorka a specialistka na budování osobního brandu na LinkedIn. Pomáhá lídrům, zakladatelům firem a odborníkům tvořit obsah, který rezonuje s jejich cílovou skupinou a přináší reálné výsledky. Má téměř 20 let zkušeností s marketingem – prošla agenturním i firemním prostředím, spolupracovala s tradičními značkami i startupy. Specializuje se na B2B segment. Školí ve firmách a své zkušenosti předává také v rámci otevřených workshopů. Umí účastníky školení nadchnout pro psaní na sociálních sítích. Její školení jsou poslední rok AI powered - ukazuje lidem, jak používat AI tak, aby se z obsahu nevytratila lidskost a autenticita. Několik let přednáší na Ekf VŠB-TU předmět Copywriting. Na LinkedIn vede vlastní úspěšný profil i početnou networkingovou komunitu.
Jak zaujmout, nenudit a zároveň neprozradit nechtěné. Problematika využití sociálních sítí v době informačního zahlcení. Specifika jaderné energetiky a jak fungují v tomto odvětví sociální sítě včetně LinkedInu. Jak kromě firemních profilů využít i osobní profily managementu a proč méně informací je zpravidla více. To vše vysvětlí Bohdan Zronek, člen představenstva ČEZ a ředitel divize jaderná energetika.
člen představenstva ČEZ, ředitel divize jaderná energetika
Manažerské a odborné znalosti získal v různých funkcích v jaderné elektrárně Temelín, kam nastoupil po ukončení ČVUT. Prošel všemi pozicemi řídícího operativního personálu až do funkce vedoucího odboru řízení provozu. Naposledy působil na pozicích ředitel útvaru bezpečnost ČEZ, a ředitel jaderné elektrárny Temelín. V letech 2022-2024 byl Chairman Board of Management v organizaci World Nuclear Association, která se zabývá propagováním využívání energie z jádra. Je členem NuclearEurope Executive Board, jehož cílem je podporovat využívání jaderné energie v Evropě. Je prezidentem Nuclear Safety Advisory Committee společnosti MVM Zrt. (vlastník provozované elektrárny Paks v Maďarsku) a členem Nuclear Safety Advisory Committee společnosti Slovenské elektrárne. Zastupuje ČEZ ve WANO (World association of Nuclear operators – organizace provozovatelů jaderných elektráren), kde je současně Chairmanem Global CNO Advisory committee. Je absolventem Fakulty elektrotechnické Českého vysokého učení technického v Praze a rozvojového programu InterLeader® 2012.
Kolegové vám – a to je dobře! – řeknou, co a jak je na LinkedInu dobré dělat. Já se zkusím podívat na to, na co byste si měli dávat pozor; ať už jako jednotlivec, člověk zodpovědný za nastavování strategie pro ostatní kolegy nebo správce reklam. Protože LinkedIn přináší spoustu příležitostí, ale také to může být občas pěkná past.
spolumajitel
Adam Zbiejczuk se přes 15 let zabývá profesionálně on-line komunikací a sociálními sítěmi. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz - ale pořád jsou pro něj influenceři spíš novináři a experti na markup než youtubeři a experti na makeup. Pomáhá s LinkedInem korporacím, univerzitám i neziskovkám.
Chcete najít klíčové kontakty, ještě než zjistí, že vás potřebují? Nebo proměnit své LinkedIn spojení v obchodní příležitosti, které stojí za to? V tomto vstupu odhalíme tajemství práce se Sales Navigatorem Advanced.
Naučíte se:
🔹Vyhledávat ty správné lidi
🔹Navazovat vztahy, které mají opravdový obchodní potenciál
🔹Používat nástroje Sales Navigatoru tak, aby pracoval za vás (i když spíte)
Žádná teorie, jen praktické tipy a reálné příklady, které můžete rovnou aplikovat.
COO
Tereza pracuje ve StoryMatters.online na pozici COO. Tedy jejím hlavním úkolem je řízení projektů a vedení celého realizačního týmu. Co vnímá jako důležité je udržení LinkedInu jako profesní sítě a jeho využití pro vlivové, náborové a obchodní účely pro kohokoli, kdo se k tomu rozhodne a není mu budování firmy jedno.
V přednášce se podíváme na hlavní dva způsoby, jak si díky AI ušetřit spoustu času na LinkedInu:
🔹 Lead generation na autopilota – Jak si sestavit vlastní systém, který vám vyfiltruje ty správné kontakty a připraví seznam zajímavých leadů.
🔹 AI copywriting autenticky – Jak si nastavit AI asistenta, který bude psát příspěvky ve vašem stylu a nebude znít jako robot.
Ukážeme si, kam se firmy posouvají ve využívání AI a jaké trendy v této oblasti právě teď hýbou světem.
CEO
Jsem tech entrepreneur, mentor, konzultant a CEO Techmates.io. Už víc než deset let stavím a vedu softwarové týmy, pomáhám firmám škálovat digitální produkty a řeším jejich IT problémy. Specializuji se na AI, e-commerce a fintech – tam, kde technologie dává reálný byznysový smysl.
Mám za sebou implementaci různých AI chatbotů i lokálního AI systému bez přístupu na internet, které využívají multiagentní přístupy. Pomohl jsem stabilizovat a škálovat IT firmám jako Notino, GymBeam, Skrz.cz nebo Růžový slon.
Kromě Techmates spoluvlastním i další firmy se zaměřením na AI, na konzultace pro startupy a také jsme nedávno založili open insurance asociaci.