Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

17:30 - 18:00

Zahájení registrace

18:00 - 18:10

Zahájení setkání - úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

18:15 - 18:40

Starbucks aneb křišťálová podoba Inbound Marketingu

U nás Inbound Marketing teprve začíná. Za mořem už je několik let nastartovaný. Mezi jeho nejlepší příklady patří Starbucks. Pojďme se podívat na to, jak tento kavárenský řetězec je vidět na těch správných místech, kolik z toho má a kolik za to platí.

Tomáš Vyskočil Tomáš Vyskočil

SEO Director

H1.cz

Tomáš Vyskočil

Tomáš řídí celé oddělení SEO, zastřešuje práci konzultantů, linkbuilderů a copywriterů. Své zkušenosti nasbíral ve společnostech jako Atlas.cz, Seznam.cz nebo Aukro.cz, kde pracoval na produktových, marketingových i obchodních službách a projektech.

Tomáš je velkým fanouškem filmů a seriálů, často z nich cituje a ještě častěji k nim tvoří nejrůznější internetové projekty.

18:45 - 19:10

Case study: BMW

BMW po Facebooku neprodáte... Nebo snad ano? Proč se vyplatí pracovat
s téměř 100 tisíci fanoušky, i když většina z nich si nové auto
rozhodně nepořídí. Prozradíme příběh našich soutěží na Twitter a
Pinterestu a tajemství propojování on-line a off-line aktivit.
Adam Zbiejczuk Adam Zbiejczuk

Spolumajitel

Influencer.cz

Adam Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk se přes 10 let zabývá profesionálně on-line komunikací a sociálními sítěmi. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz - ale pořád jsou pro něj influenceři spíš novináři a experti na markup než youtubeři a experti na makeup. Pořádá setkání nadšenců do sociálních sítí Babeltalk.

19:15 - 19:30

Obsah a nic víc

Tak nějak mimochodem se můj blog muživčesku.cz stal jedním z nejnavštěvovanějších v oblasti pánské módy. Možná jsem pouze jednooký mezi slepými, ale odhalím velké tajemství a recept na to, jak si vybudovat publikum, jak nepodlehnout nabídkám PR a mediálních agentur a jak blog propojit s byznysem tak, aby čtenáři neřvali.

Jakub Lohniský Jakub Lohniský

Ředitel

Le Premier

Jakub Lohniský

Jakub Lohniský vede firmu Le Premier, která vznikla teprve před rokem a půl. V současnosti je jedním z největších výrobců pánských košil a obleků na míru. Do marketingu zatím neinvestovala téměř žádné peníze. Jakub Lohniský vystudoval VUT v Brně a UTB ve Zlíně. Začínal jako junior executive v Ogilvy PR.

19:35 - 19:50

Case study: Allianz - za co platíme, a za co ne

Pavel Jechort Pavel Jechort

Vedoucí oddělení Strategický a Operativní Marketing

Allianz pojišťovna

Pavel Jechort

V roce 2001 ukončil studia v oboru filozofie, psychologie a historické vědy na ZČU. První marketingové zkušenosti získal ve společnosti Plzeňský Prazdroj. Od r. 2004 se již plně věnoval brandovému marketingu v segmentu FMCG. Nejdříve pro společnost Stock Plzeň Božkov, posléze JTI. Od r. 2011 vede marketingové oddělení Allianz pojišťovny, do jehož působnosti spadá i digital a Allianz Direct.

20:00 - 21:30

Občerstvení - networking

Pojďme se bavit o využití Inbound marketingu při sklence vína!