Co vás čeká

Uběhlo sotva pár týdnů a svět, ve kterém se všichni pohybujeme, se změnil od základu. Obchodníci se potýkají s uzavřenými prodejnami a byznys se přesouvá online. Řada firem a značek radikálně přehodnotila své plány včetně těch marketingových.

Jak v této době komunikovat se zákazníky, jejichž potřeby a chování se proměnily ze dne na den? Je lepší utlumit svoji marketingovou komunikaci, nechat ji dále běžet nebo ji spíše ještě posílit a od základu překopat? A využít k tomu tradiční kanály nebo vsadit na nové formáty a možnosti? A co můžeme očekávat do budoucna?

To jsou otázky, které si teď kladou firmy i marketingoví profesionálové. Pojďme si na ně zkusit odpovědět během našeho dalšího online setkání MARKETING MEETING na téma Marketing v době (korona)krize. Vystoupí zajímavé osobnosti, které se rády podělí o své názory a zkušenosti. Buďte u toho!

Vybíráme z programu

  • Jaroslav Malina
     Více informací
    MCCANN PRAGUE
    Jak (vy)růst v době krize a po ní

    Aktuálně se věnuje především novým technologiím (automatizací počínaje a umělou inteligencí konče), které se snaží integrovat do prostředí komunikace značek. 

    Ukáže cestu, jak je možné růst i v době krize. Jak zlepšovat zákaznickou zkušenost, pracovat správně s daty a vůbec se posouvat dál.

  • Petr Majerik
     Více informací
    JUDr. Petr Majerik
    Dopady krize na plánování a nákup médií a mediální rozpočty

    Specializuje se na problematiku marketingu a reklamy, s důrazem na plánování a nákup médií, publikuje texty se zaměřením na problematiku marketingu a reklamy. 

    Probere dopady krize na mediální rozpočty, plánování a nákup médií, a zamyslí se nad tím, jak na tuto novou situaci pokud možno dobře reagovat.

  • Filip Ekl
     Více informací
    Sherpas
    E-commerce v karanténě

    Je specialistou na návrh, realizaci a vyhodnocování uživatelských výzkumů a testování. Jeho cílem je nacházet řešení, která budou přívětivá pro uživatele a výhodná pro byznys. 

    Seznámí nás s výsledky studie a doporučením pro 5 základních oblastí spojených s nákupním chováním zákazníků českých e-shopů v době karantény.

Celý program

PRO KOHO

    • marketingový manažer
    • marketingový specialista
    • online specialista
    • obsahový stratég
    • kreativec
    • PR manažer

Chcete se stát partnerem konference? Kontaktujte prosím Moniku Stejskalovou, e-mail: monika.stejskalova@iinfo.cz, tel. 775 870 694.

Místo a kontakt

  • Termín akce

    16. června 2020 10:00–14:00

    Místo konání

    Akce proběhne online

  • Kontakt

    Šárka Prchalová
    Event Manager
    telefon: +420 603 273 863