Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

  • Dominik Balogh

    Dominik začínal jako designer a web-developer. V roce 2006 stál jako spoluzakladatel u zrodu největšího Apple portálu na Slovensku MacBlog.sk. Od roku 2009 je dalším úspěšným Dominikovým projektem PoweryBase Inc., mobilní startup zaměřený na US trh. Po vytvoření dvou cloud-based produktových řad (task management a bills management) s počtem uživatelů přes 500 000 vznikl nový mobile-first startup M.dot Inc. zaměřený na small business.

    Spoluzakladatel

    PoweryBase Inc.

  • Filip Bocek

    Filip má mnohaleté zkušenosti s mobilními aplikacemi napříč různými segmenty. Během jeho kariéry pod jeho vedením vzniklo více jak 25 aplikací. Řada z nich získala různá ocenění jako IT projekt roku, Mobilní aplikace roku, Internet Effectivness Awards a jiné. Poslední 2 roky působí na poli e-commerce, kde v největším českém internetovém obhchodu Alza.cz vede tým mobilního vývoje.

    Koordinátor mobilního vývoje

    Alza.cz

  • David Brendl

    David Brendl je zodpovědný za inovace ve společnosti Visa. Ve společnosti Visa zastřešil například první evropský NFC SIM centric pilotní projekt v Evropě na GSMA výstavě v Barceloně v roce 2010, následně první komerční spuštění mobilních bezkontaktních plateb na Slovensku v květnu 2012 a první komerční spuštění NFC mobilních plateb v ČR v srpnu 2012. Minulý rok zastřešil komerční spuštění mobilních bezkontaktních plateb ČSOB a Komerční banky a v současnosti zajišťuje plnou digitalizaci českého, slovenského a maďarského trhu.

    Dříve pracoval ve společnosti O2 CZ, kde uvedl NFC technologii jako concept a realizoval např. vůbec první NFC pilotní projekt v ČR na O2 Sázava Festu nebo pilotní projekt NFC Plzeňské karty.

    manažer pro inovace

    Visa

  • Martin Dolejš

    Ve společnosti Telefónica vede obchodní tým O2 Media, který má na starosti prodej cílených reklamních medií. Jeho úkolem je vytváření obchodní strategie, identifikace potřeb klientů a nalezení nejvhodnější řešení v oblasti mobilního marketingu. Ve společnosti Telefónica působí od července roku 2010. Předtím pracoval několik let například ve spol. T-Mobile v oblasti Customer care. Mezi jeho koníčky patří moderní technologie a kultura, které se aktivně věnuje také ve volném čase.

    Key account Manager O2 Media

    O2 Czech Republic

  • Slavomír Doležal

    Slavomír Doležal vystudoval obor Informační a řídící systémy na Žilinské Univerzitě. Ve společnosti T-Mobile pracuje od roku 2001. Dříve měl na starost přípravu, obsah a řízení vybraných nehlasových služeb a od roku 2009 odpovídá za přípravu a řízení reklamních služeb pro realizaci reklamy třetích stran. Za T-Mobile je členem pracovní skupiny APMS pro mobilní reklamu.

    Manažer reklamních služeb

    T-Mobile Czech Republic

  • Petr Dvořák

    Petr Dvořák je CEO společnosti Lime HighTech Solutions a vedoucím inovačního inkubátoru mobilní divize společnosti Avast. Před nástupem do těchto pozic byl Petr partnerem a konzultantem mobilních technologií ve společnosti Inmite, která se zaměřovala na vývoj mobilních aplikací pro přední české banky, světové automobilky, telefonní operátory a mediální domy, a kterou společnost Avast v červenci 2014 koupila a přetvořila v divizi Avast Mobile. Před příchodem do Inmite pracoval Petr dva roky na produktu NetBeans ve společnosti Sun Microsystems. Petr vystudoval softwarové inženýrství na Karlově Univerzitě v Praze.

  • Miloš Endrle

    „Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč“. Miloš Endrle naplňuje toto rčení již šestým rokem ve společnosti Geewa.com zaměřující se na vývoj online her pro více hráčů a sociální sítě. Předtím strávil dlouhá léta vývojem finančních webů a mobilních aplikací. Jeho tým stojí za hrou Pool Live Tour, kterou hraje na Facebooku víc hráčů než má český internet uživatelů.

    Founder & CTO

    Geewa

  • Kateřina Gillárová

    Kateřina Sv. Gillárová je spolumajitelkou a ředitelkou poradenské společnosti Idealisti. Svou profesní dráhu v marketingové komunikaci začala v reklamní agentuře Křídla a pokračovala v TBWA na pozici brand managerky. Dnes se věnuje marketingovému výzkumu a řízení projektů. Evangelizuje implementaci etnografického přístupu a nových výzkumných technik do marketingového prostředí. Kateřina je také doktorandkou oboru sociologie na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Soustředí se na problematiku role informačních a komunikačních technologií v každodenním životě teenagerů. Přispívá do odborných časopisů a sborníků a vystupuje na mezinárodních konferencích

    Managing partner

    Idealisti

  • Milan Hába

    Absolvent Vysoké školy ekonomické, Fakulty informatiky. Ve společnosti T-Mobile Czech Republic pracuje od roku 2002. Během svého působení vystřídal několik pozic a zodpovědností od mobilních datových služeb, přes řízení segmentů tarifních zákazníků i předplacených karet, či new business development. Nyní zastává pozici ředitele technologických a obchodních inovací. V minulosti se věnoval také publikační činnosti, kdy působil jako redaktor serverů wapserver.cz a mobil.cz. Je autorem knihy WAP – Tvorba stránek pro mobilní zařízení.

    Ředitel technologických a obchodních inovací

    T-Mobile Czech Republic

  • Ivan Hanzlík

    Ivan Hanzlík působí v IT více než 20 let. Přednášel na MFFUK, programoval, navrhoval systémy, portály, aplikace, konzultoval, analyzoval, řídil projekty, divize, věnoval se marketingu, atd. Aktuálně má na starosti českou pobočku společnosti EEA s.r.o. a věnuje se rozvoji mobilních aplikací. Rok a půl intenzívně spolupracuje s Radio Free Europe / Radio Liberty na implementaci jejich mobilní strategie a koordinuje v EEA vývoj mobilních aplikací pre RFE/RL. Aktuálně pŕipravuje vývoj mobilních aplikací pro další zpravodajské stanice.

  • Tomáš Hodboď

    Tomáš se zabývá strategickým postavením značek v digitálních médiích. V roce 2007 pronikl do internetového prostředí jako projektový manažer sportovních portálů. Od roku 2009 spolupracuje s Českou televizí, kde stojí za interaktivním televizním vysíláním, komunikací veřejnoprávní instituce na sociálních sítích a mobilními aplikacemi. Je také spoluautorem interaktivního diskuzního pořadu Hyde Park zpravodajské stanice ČT24. Snaží se Českou televizi otevřít novým technologiím a komunikačním trendům. Spolupracuje s řadou dalších značek a digitálních agentur v českém prostředí.

    Digital/Social Media Strategist

  • Pavlína Jiříková

    Pavlína vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. Svou kariéru shodou okolností začala a dále již řízeně realizovala téměř 10 let ve společnosti GE Money v různých pozicích v marketingu, vývoji produktů a vedení zákaznických segmentů. Před tím než se znova vrhla na vývoj nových mobilních plateb Mobito ve společnosti MOPET CZ, působila jako nezávislý konzultant (např. pro T-Mobile) a řídila vlastní internetový obchod. V MOPETu je známá jako nekompromisní obhájce potřeb zákazníků a obchodníků, vizionář a stratég. Po uvedení Mobita na trh společnost opustila a momentálně opět sama realizuje svoje sny o lepším světě pro zákazníky pod značkou jello.

    Marketingová a obchodní ředitelka

    MOPET CZ

  • Lukáš Kokoška

    Více jak deset let pracoval na projektech okolo mobilních technologií. Připravoval obsahové stránky, distribuci obsahu pro mobilní zařízení, stejně jako různé SMS služby. Zpočátku spolupracoval s mobilními operátory na integraci služeb, s opadnutím váhy operátorských portálů se podílel na standardizaci mobilní reklamy v barvách Seznamu. Nyní pracuje v menší společnosti na službách pro HbbTV prostředí, kde jsou vztahy mezi poskytovatelem obsahu a operátorem přeci jen trochu jiné. Technologická omezení i setrvačnost zaběhlého trhu ale přináší spoustu podobností mezi mobilním prostředím a děním okolo HbbTV.

    Head of IT

    Grand IT

  • Petr Koubský

    Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

    stálý spolupracovník

    TUESDAY Business Network

  • Jan Kovalik

    Vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Palackého v Olomouci. V roce 2000 nastoupil jako reportér do týdeníku Respekt, kde se zaměřovalna témata policie, lidská práva, drogy a nové technologie. Po dvou letech z týdeníku odešel, aby se věnoval cestování (USA, Indie, Nepál). Po návratu nastoupil zpět do Respektu jako reportér. Tři roky publikoval články v rubrikách domov a téma. V roce 2007 se na tři roky odstěhoval do New Yorku. Po návratu, v roce 2010, krátce působil jako editor magazínu Lidových novin. V roce 2011 nastoupil do internetového deníku Aktuálně, kde působil do dubna 2012. Jeho zaměřením byly nové technologie a trendy. Od dubna 2012 působí v nakladatelství Economia, jako člen inovativního týmu MediaLab.

  • Lukáš Kypus

    Lukáš je spolumajitelem společnosti NFCengine, kde uplatňuje zkušenosti z téměř 12 letého působení u českých i mezinárodních poskytovatelů telekomunikačních a mobilních služeb. Zajímá se o inovace a (re)design služeb. Popularizuje NFC (Near Field communication) jako technologii s velkým potenciálem uplatnění v oblasti ubiquitous computingu. Fascinuje ho Internet věcí. Je členem mezinárodní konzultantské sítě NFCbootcamp, zaměřené na NFC služby, řízené OTAventures US.

  • Jiří Lenk

    Jiří Lenk je marketingový expert se zkušenostmi z oboru reklamy, webové produkce a obchodu. Jiří startoval a 6 let rozvíjel digitální divizi ve společnosti Euro RSCG - jedna z největších reklamních agentur u nás. V současné době pracuje již čtvrtým rokem v Googlu na pozici obchodního manažera s hlavní specializací na oblasti retailu a cestovního ruchu. Je šťastným otcem 4,5 leté Michaely a 2,5 letého Tomáše.

    Sales Manager

    Google

  • Ratibor Líbal

    Ratibor spoluzaložil v roce 1996 agenturu Actum a od té doby se věnuje digitálnímu marketingu, který za ta léta samozřejmě prošel poměrně zásadní proměnou. Je Managing partnerem a v agentuře vede oddělení UX & Strategy, věnuje se tedy detailně trendům a přípravě strategií pro klienty. O digitálním potažmo internetovém marketingu přednáší a příležitostně i publikuje. Navíc je zatvrzelým kritikem i zastáncem (ne)dobré práce.

    Managing Partner

    Actum

  • David Lorenc

    David začínal jako Project Manager v digitální agentuře Mather Advertures, kde pracoval především na projektech v oblasti mobilních služeb a sociálních médií. Pracoval pro klienty jako Vodafone, Air Bank a ČEZ. Na začátku roku 2012 přešel do společnosti Seznam.cz, kde vybudoval „mobilní“ obchodní tým, který v současné době vede. Podílí se i na dlouhodobé strategii mobilních služeb a mobilní reklamy.

    Manažer Smobil

    Seznam.cz

  • Ondřej Malý

    Ondřej Malý je od dubna 2017 koordinátorem digitální agendy ČR. Jeho úkolem je kromě koordinace agendy také zajištění intenzivnější komunikace mezi ministerstvy, sociálními a hospodářskými partnery a IT byznysem. Ondřej Malý vystudoval na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy obory žurnalistika a americká studia. Dlouhodobě se věnuje oblasti telekomunikací a IT, nejprve jako redaktor deníku Lidové noviny a Hospodářské noviny, od roku 2012 do 2017 pak působil jako člen Rady Českého telekomunikačního úřadu.

    Koordinátor digitální agendy

    Úřad vlády ČR

  • Michal Maňák

    Michal v pracuje jako UX Designer ve společnosti LMC, kde má na starost návrh a rozvoj několika služeb. Využívá k tomu široké spektrum znalostí, metod, atd. nejen z designu, ale i z bysnysu nebo Product Managementu. Designem se zabývá jako celkem - aby produkty fungovaly, ale i dobře vypadaly a měly pro lidi smysl. Mj. pracoval jako UX Designer ve společnostech GoodData a Dobrý web.

    Digital product designer

    LMC

  • Tomáš Mátl

    Tomáš Mátl ve firmě Billigence vede a koordinuje poradenství v oblasti BI v regionu celé Evropy. Billigence dodává velkým národním i nadnárodním společnostem inovativní řešení v oblasti využívání a řízení dat a poskytuje jim moderní způsob porozumění jejich datům. Tomáš má patnáct let zkušeností napříč různými oblastmi poradenství a řízení v oblastech BI, CRM, IT architektury, Produktového řízení, Digitálních médií a reklamy. Před nástupem do Billigence Tomáš pracoval v Accenture v oblasti poradenství pro telekomunikace a bankovnictví a poté dlouho působil ve firmě Vodafone na několika IT a business pozicích.

    Tomáš Mátl he leads Billigence’s BI consultancy in Europe, delivering disruptive innovations and changes in ways how complex organizations work with, understand and manage their data. He has 15 years of cross-functional experience ranging from telco technology architecture, product management, business line P/L responsibility to digital media business. He started with consulting career in Accenture, working with major telco and banking clients, before moving on to Vodafone to earn experience various technology and business related roles.

    Managing Director Billigence Europe

    Billigence Pty Ltd, organizační složka ČR

  • Jaromír Nechanický

    Jaromír pro mobilní platformy vyvíjí od roku 2007, kdy se podílel na vývoji mobilní POS pro platformu Windows CE. Nyní pracuje jako programátor ve společnosti PROGRAMM s.r.o., kde se zabývá převážně tvorbou zakázkových enterprise aplikací pro mobilní platformy Windows CE, Windows Phone a Android.

  • Lukáš Petřík

    Lukáš Petřík se zabývá aplikacemi pro mobilní telefony od roku 2006, kdy začal s vývojem her v J2ME. Nyní pracuje ve společnosti ZENTITY, kde se jako vedoucí vývoje pro platformu iOS podílí na tvorbě aplikací pro chytré mobilní telefony. Na svém kontě má již více než 20 úspěšných aplikací.

    Vedoucí vývoje pro platformu iOS

    ZENTITY s.r.o.

  • Lukáš Pulda

    V letech 2006 až 2007 působil ve společnostech orientujících se na mobilní trh a mobilní služby. Od poloviny roku 2008 pracuje v Seznamu na pozici produktového manažera mobilních služeb. Zde rozvíjí stávající služby, navrhuje nové a hledá cesty, jak nejlépe využít potenciál mobilního telefonu či zajímavé technologie v produktovém portfoliu Seznamu.

    Produktový manažer

    Seznam.cz

  • René Stein

    René vyvíjí aplikace pro zákazníky již více než 10 let. Po odchodu ze společnosti DIGI TRADE působil několik měsíců ve společnosti ATLAS na pozici technického ředitele. Zde se rozhodl, že zůstane profesně věrný slovu technický, ale raději se už navždy vzdá predikátu ředitel. Po odchodu z Atlasu v roce 2006 pracuje jako nezávislý vývojář. Mobilní aplikace vyvíjí od roku 2003. Většina aplikací byla psána pro operační systémy Windows Mobile / Windows CE. Vyvinul také několik „homebrew“ (neoficiálních) aplikací pro WP 7. Po této zkušenosti napsal nejen pár pamfletů proti WP 7, ale také doporučuje svým zákazníkům raději přechod na Android.

    Vývojář mobilních aplikací

    René Stein

  • Jiří Szántó

    Po předchozích zkušenostech z oblasti analýz a sociálních sítí nyní zastává pozici obchodního ředitele v CrazyTomato. „Crazytým“ poskytuje klientům veškeré služby spojené s mobilním marketingem už 6 let a patří mezi největší hráče na trhu.

    Obchodní ředitel

    Crazy Tomato

  • Michal Šrajer

    Michal odjakživa programoval - nejprve velké webové aplikace, později aplikace pro chytré mobilní telefony. Se svými dvěma kamarády založil studio Inmite, které se právě aplikacemi pro smartphony zabývalo. Michal v Inmite působil jako Chief Happiness Officer. Po akvizici se Michal společně s celým Inmite začlenil do mobilní divize antivirové společnosti Avast.

    Chief Happiness Officer

    AVAST Software

  • Pavel Ungr

    Pavel Ungr se aktivně SEO a internetu obecně věnuje již od roku 2004. Z Et netery v roce 2009 nastoupil přímo do společnosti Ataxo a následně i H1.cz, kde pracoval jako SEO konzultant. Od roku 2014 pomáhá svým klientům jako nezávislý konzultant. Baví ho experimenty ve stylu práce Randyho Fishkina z Mozu a propaguje SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu.

    SEO konzultant

    Pavel Ungr

  • Petr Zapletal

    Petr Zapletal vystudoval marketingovou komunikaci na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Pracoval v několika společnostech na pomezí mezi marketingem, obchodem a IT. V nedávné minulosti stál u zrodu několika webových projektů, z nichž je nejvýznamnější projekt digitální distribuce periodik Publero.com. Od roku 2010 se ve společnosti Publero Petr naplno věnuje marketingovým strategiím, obchodu a project managementu aplikací pro iPad/iPhone.

    Marketing

    Publero