David Slížek
Šéfredaktor
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Už nyní žijeme v době datové, spotřeba dat „na hlavu“ se meziročně zvyšuje o desítky až stovky procent, k internetu jsme připojeni téměř všichni a buzzwordem dneška je internet věcí. Jak bude vypadat digitální budoucnost? Bude ji určovat „internet všeho“ či velká data? Máme očekávat velký třesk od páté generace mobilních sítí?
Milan Vašina
Generální ředitel T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom
Milan Vašina (*1969) je absolventem Ekonomické fakulty Zemědělské univerzity v Brně. Ve skupině Deutsche Telekom pracuje již od roku 1997, kdy zastával pozici manažera marketingové komunikace a později marketingového manažera pro rezidenční segment bývalého RadioMobilu, nyní T-Mobile Czech Republic. Jeho další profesní zastávkou byla v letech 2002–2007 pozice marketingového ředitele společnosti EuroTel (později T-Mobile Slovensko) v Bratislavě. V roce 2007 se stal generálním ředitelem téže společnosti. Po integraci T-Mobile se společností Slovak Telekom v červenci 2010 byl Milan Vašina jmenován výkonným ředitelem pro marketing, prodej a služby zákazníkům Slovak Telekomu. Od ledna 2011 zastává post generálního ředitele T-Mobile Czech Republic a od 1. ledna 2016 působí také jako generální ředitel Slovak Telekomu.
Pohled regulátora na rozvoj datových sítí v ČR. Proč se Češi bojí využívat data? Kam kráčí datové Česko?
Jaromír Novák
Předseda Rady
Narodil se 12. prosince 1979 ve Vysokém Mýtě. Vystudoval právo na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně a Fakultu informačního managementu na Univerzitě Hradec Králové. V roce 2005 nastoupil na Ministerstvo informatiky do odboru elektronických komunikací a po zrušení tohoto ministerstva přešel na Ministerstvo průmyslu a obchodu, kde posléze působil v pozici ředitele odboru elektronických komunikací a následně ředitele sekce digitální ekonomiky. Do jeho kompetence patřila problematika poštovních služeb, služeb informační společnosti a agenda odboru elektronických komunikací. Aktivně se podílel mimo jiné na vyjednávání tzv. telekomunikačního balíčku v době českého předsednictví v Radě EU v roce 2009 a byl členem týmu pro implementaci nových regulačních pravidel do českého právního prostředí. V říjnu 2012 byl vládou jmenován do funkce člena Rady ČTÚ do roku 2017. Předsedou Rady Českého telekomunikačního úřadu byl vládou jmenován 15. května 2013.
Mobilní malware je na vzestupu a na síle nabývá především jedna z jeho významných složek – bankovní trojské koně. Hlavním cílem mobilního bankovního malware je oklamat uživatele pomocí falešných vrstev nad skutečnými bankovními aplikacemi, pomocí nichž hackeři mohou jednoduše ukrást a zneužít údaje o kreditní kartě. Tvůrci bankovního malware se také neustále snaží zlepšovat taktiky a metody sociálního inženýrství, které ke svým nezákonným činnostem používají. Navíc je stále těžší škodlivý kód z takto napadených zařízení odstranit. Většina bankovního malware mimo jiné dokáže i ukrást jiná osobní data typu obsah SMS zpráv, kontaktní informace a historii hovorů. V této prezentaci vám představíme současné a nově vznikající hrozby v této oblasti a probereme strategie, jak jím čelit.
Ondřej Vlček
Výkonný viceprezident & technický ředitel
Ondřej Vlček je od října 2016 výkonným viceprezidentem a zároveň technickým ředitelem společnosti Avast. Předtím, od ledna 2014, působil jako její provozní ředitel. Ondřej Vlček se k Avastu připojil v roce 1995 jako softwarový vývojář, pracující na prvním antivirovém programu pro Windows. V roce 2003 se pak stal vedoucím celého vývojového oddělení. Ondřej má magisterský titul z matematiky na FJFI ČVUT a je aktivní v české vývojářské a byznysové komunitě.
Jaké jsou trendy v chování lidí přistupujících na váš e-shop z mobilního telefonu? Co se děje na cestě k objednávce? Jací zákazníci jsou bonitní? Podle čeho je poznáte a jak je oslovit? Na to se společně pokusí odpovědět ZOOT a Seznam.
Petr Hoffmann
Mobile Advertising Consultant
Petra mobilní telefony učarovaly už v době kultovního hada na legendární Nokii 6110. Ve společnosti Seznam.cz se momentálně věnuje mobilní komunikaci klientů mezi které mimo jiné patří Fortuna, T-Mobile, Mall.cz, či Škoda Auto. Zřídka kdy ho potkáte bez telefonu po ruce, můžete tak snadno poznat, že práce je jeho koníčkem.
Sestavili jsme výběr regionálních mobilních kampaní z trhů střední a východní Evropy. Podíváme se na to, jaký formát reklamy je efektivní na chytrých telefonech a na poznatky o správném formátu reklamy na mobilu. Jaká jsou kritéria? Co očekávají uživatelé od mobilní reklamy? Příklady typických chyb v mobilních reklamách.
Zoltán Gaál
Country manažer
Zoltán Gaál pracuje v Madhouse jako Country manažer pro Českou republiku a Slovenko. Před vstupem do médií získával zkušenosti v marketingu ve střední a východní Evropě více než 20 let jako generální ředitel marketingové fullservice skupiny CEMA group. Od roku 2015 se zabývá jenom mobilní reklamou.
Mobilní reklama je na svém počátku, zadavatelé i publisheři se s ní učí správně zacházet. Vedle přímého prodeje se prosazuje i prodej programatický (Sklik, RTB) a posunuje dosud vnímané hranice. Jaké jsou zkušenosti s prvními měsíci prodeje mobilní reklamy programaticky u české jedničky? Jak správně vybrat vhodný prodejní model kampaní?
Marko Zekič
Manažer mobilní reklamy
Marko Zekič pracuje v Seznam.cz jako Manažer mobilní reklamy. To zahrnuje rozvoj možností mobilní inzerce po produktové stránce a podporu prodejního týmu. Před nástupem do Seznamu pracoval v digitální agentuře Konektor Social, kde získal ocenění za práci s Youtubery a také v mediálce Adexpres (převážne řešil RTB). Na českém internetu se pohybuje už od jeho nejranějších počátků.
Uživatelé již nepoužívají pouze jedno zařízení. Můžeme si dovolit tuto skutečnost ignorovat? Jak v této situaci pracovat s měřením kampaní? Případové studie a ukázky.
Mariusz Gasiewski
CEE Performance Sales Activation Lead
Pracuje pro společnost Google od roku 2007. Je odpovědný za rozvoj nových obchodních příležitostí u výkonných produktů Google v regionu střední a východní Evropy. Je poradcem firem, které patří mezi největší klienty společnosti Google ve střední a východní Evropě. Patří mezi nejuznávanější polské odborníky v oblasti využívání výkonnostního marketingu, webové analytiky a search engine marketingu. Přednáší na prestižní polské univerzitě, Warsaw School of Economics. Je autorem nejstaršího a nejrozsáhlejšího blogu o výkonnostním marketingu v Polsku www.ittechnology.us, autorem řady knih a publikací o výkonnostních řešeních. Založil nejrozsáhlejší komunitu/platformu search engine marketingu v Polsku s názvem SEMcamp.
Alza.cz vnímá vzrůstající trend mobilního nakupování. Zákazníkům přistupujícím z mobilů, se již 5 let velmi intenzivně věnuje interní tým mobilních vývojářů. Jak v Alza.cz vývoj mobilního webu a aplikací pro iOS, Android a Windows Phone řídíme? Co jsme se během své mnohaleté cesty naučili? Kam se ubírají trendy na poli mobilní e-commerce v České republice a na Slovensku? Nahlédněte pod pokličku mobilního vývoje největšího českého e-commerce hráče.
Filip Bocek
Koordinátor mobilního vývoje
Filip má mnohaleté zkušenosti s mobilními aplikacemi napříč různými segmenty. Během jeho kariéry pod jeho vedením vzniklo více jak 25 aplikací. Řada z nich získala různá ocenění jako IT projekt roku, Mobilní aplikace roku, Internet Effectivness Awards a jiné. Poslední 2 roky působí na poli e-commerce, kde v největším českém internetovém obhchodu Alza.cz vede tým mobilního vývoje.
Naši zákazníci se mění. Chytré telefony a aplikace již naplno pronikly do našich vozů a mostem mezi nimi se stávají chytrá řešení konektivity. Mezi nejžhavější trendy v automotive patří nabídnout zákazníkům auto, které je online. ŠKODA KODIAQ tento trend potvrzuje. Auto samotné ale nestačí, je potřeba vybudovat celé řešení v čele s mobilní aplikací. Proto jsme vyvinuli ŠKODA Connect! Aplikaci, která je s vozem nepřetržitě spojena. Dozvíte se, jakým způsobem lze propojit dva odlišné světy - Vývoj vozů a aplikací. Jak lze udržet krok s dobou. A jak se lze odlišit od konkurence. A co vlastně zákazníci od spojení vozu s aplikací očekávají.
Pavel Tůma
Mobile application specialist
Pavel Tůma je v současnosti zodpovědný za strategii a vedení projektů mobilních online služeb a konektivity pro Čínský a Indický trh. V posledních letech se věnoval vedení projektů vývoje mobilních aplikací připojených k vozů, kde řídil a vylepšoval technická řešení pro ŠKODA vozidla. Několik mobilních aplikací, které vedl, byly oceněny jako mobilní aplikace roku, nebo IT projekt roku.
David Žid
Projektový manažer
Pracuje jako projektový manažer v technickém vývoji ŠKODA AUTO. Ve společnosti se pohybuje od začátku roku 2014. V té době se podílel na vývoji konektivity a aplikací, které byly zákazníkům představeny s třetí generací modelu Fabia. Má bohaté zkušenosti s vedením projektů pro Android, iOS i Windows. Zabývá se IoT trendy a je specialistou v oblasti aplikací komunikujících s vozem. Největší profesní výzvou je pro něj propojení dlouholetého vývoje vozu s bleskově rozvíjejícím se světem mobilních aplikací. Na Mobile Internet Foru představí novinky v oblasti konektivity pro rok 2017 a technologie ve vozech ŠKODA AUTO.
Ve Slevomatu vyvíjíme aplikaci Hele jako úplně nový projekt. S aplikací Hele si můžete na poslední chvíli zarezervovat stůl v restauraci, zajít na masáž, zarezervovat squash nebo objevit nová bistra v okolí a to vše za zvýhodněnou cenu. Aby byla účinnost notifikací, co nejvyšší musíme odhadovat, kde se pravděpodobně bude zákazník nacházet a co má rád. V přednášce popíšu vývoj aplikace Hele, jaké nástroje využíváme pro správu notifikací a důvod proč jsme spustili i webovou aplikaci Hele.cz.
Jan Šromek
Designer
Jan Šromek se ve Slevomatu věnuje rozvoji produktu a designu již 6 let. Předtím pracoval jako informační architekt a designer pro Stream.cz, jako návrhář rozhraní pro Seznam.cz a jako grafik v agentuře Symbio. Působí zároveň jako designér na volné noze (Sromek.cz) a mezi jeho vybrané projekty patří Damejidlo.cz, Kasa.cz, H1.cz. Poslední půlrok se naplno věnuje nové aplikaci Hele.cz, kterou vyvíjí s týmem Slevomatu.
Mobilních aplikací má každý plný telefon, některé jsou užitečné a jiné méně. Jak tedy přesvědčit uživatele, že ta naše „korporátní“ aplikace je něčím ojedinělá? A jak vlastně takovou ojedinělou aplikaci stvořit, když s tím nemáte zkušenosti? Povím vám všechny neduhy i milá překvapení.
Daniel Novák
Manažer Nadace ČEZ
Od března tohoto roku jsem manažerem Nadace ČEZ. Ve Skupině ČEZ se ovšem pohybuji již 6 let. Naposledy na pozici vedoucího regionální komunikace. To obnášelo plánování sponzoringových aktivit, řady eventů, press tripů a v neposlední řadě PR. Na Mobile Internet Foru vám budu vyprávět o tom, jak se z klasické mobilní aplikace stane hlavní prostředek komunikační kampaně. A má minulost a vzdělání? To vám beztak prozradí LinkedIn. Těším se na vás. #Pomahejpohybem
Jak se vyvíjela jedna z nejkomplexnějších nativních aplikací v CZ s ambicí patřit mezi absolutní světovou špičku. Jak zvolit správnou technologii, nastavit měřitelné cíle, rozdíly Android a iOS, jednotné UI, metodika vývoje, projektové řízení a zajistit, aby to všechno klaplo v termínech.
Jan Horyna
Group Head of Online Development
FORTUNA ENTERTAINMENT GROUP N.V.
Honza je ředitelem online developmentu ve skupině Fortuna Entertaiment Group. Ve společnosti Fortuna působí od roku 2012 a má na starosti kompletní vývoj mobilních produktů a interntového sázení. Produktovému managementu se věnuje od roku 2003, kdy nastoupil do Centrum.cz. Následně 5 let působil na Slovensku jakožto obchodní a produktový ředitel společnosti zabývající se vývojem software pro online gaming a internetového bankovnictví.
Dalibor Pulkert
Co-founder & Innovation lead
Dalibor se pohybuje v digitálních vodách přes 12 let a jak sám rád říká, staví mosty mezi IT a byznysem. Aktuálně je součástí inovačního labu Outboxers, který staví nové digitální produkty a ověřuje jejich smysluplnost na trhu. Nabíjí ho podnikatelská scéna a lidé, kteří se v ní pohybují. Bedlivě sleduje startupovou scénu u nás i v zahraničí.
Jak funguje gamifikace v digitálním prostředí a jak se jí daří na mobilních platformách. Proč jsou mobily super platforma pro firemní uplatnění a proč právě hry a gamifikace dávají v tomto kontextu smysl. Hravý branding dovnitř i ven z firmy pomocí playful designu. Důležitost reálných přesahů pro uživatele. A příklady, kde to zafungovalo a kde ne.
Petr Miklíček
Designer a konzultant
Petr je designer a konzultant ve společnosti Court of Moravia. Jako nadšený hráč se profiluje už od roku 2008, kdy mu byl domácí scénou neziskový sektor. Ve stejné oblasti začal experimentovat s gamedesignem a gamifikací ve vzdělávání. Pod vlajkou Court of Moravia se zaměřuje na design služeb a gamifikaci do firem. Na Mobile Internet Foru bude mluvit o využití gamifikace na mobilních platformách, ve firmě i mimo ni.