Program

Úvodní slovo

David Slížek David Slížek

Šéfredaktor

Lupa.cz

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

Mobilní aplikace jako nástroj jak zviditelnit svou značku

Žijete v přesvědčení, že mobilní aplikace už nejsou potřeba? Že v dnešní době vše vyřešíte responzivním webem? Dost velkou část poptávky ano, ale pak jsou specifické případy, kdy se vám vyplatí investovat do mobilní aplikace. Tak to udělali i ve Forendors. Vlastní mobilní aplikaci, která umožňuje hladký přístup k předplacenému obsahu tvůrců, vyvinuli tak, aby byla první na českém trhu. Její launch spojili s vlastním rebrandingem a aplikaci využili i na sebepropagaci a budování vlastního jména. Proč to celé dělali, se dozvíte od spoluzakladatelky platformy, Denisy Hrubešové. Podělí se o business rozhodnutí, tipy na vlastní propagaci mobilní aplikace a také ukáže, kam vás může aplikace za rok posunout.

Denisa Hrubešová Denisa Hrubešová

Ceo

Forendors

Denisa Hrubešová

Denisa je spoluzakladatelka platformy Forendors, podnikatelka a tatérka. Za svou pracovní kariéru si prošla velké korporáty i menší firmy. Pohybovala se v oblasti péči o zákazníky i marketingu. Jistotu stabilní výplaty v zaměstnání opustila v roce 2020, kdy se rozhodla, že chce jednak více tetovat a jednak se jí v hlavě rodil projekt, který je dnes úspěšnou platformou na monetizaci obsahu. Forendors spoluzaložila s kamarádem Davidem Slačálkem a firmu dodnes spolu vedou a rozvíjejí. Zatímco David odpovídá za technické fungování platformy, Denisa se stará o její byznysový chod, péči o tvůrce i celkový obraz jejich společné firmy. Její velké téma je budování komunit, tvorba obsahu, jeho šíření a monetizace. Věří, že platit za dobrý obsah je normální.

Jak zaujmout mladou a střední generaci na mobilu - trendy a netradiční fukční formáty

Hodně se diskutují na konferencích jednotlivé sociální sítě, které trendují, ale méně často už fukční kampaňové formáty. Ukážeme si formáty, které mají multiplikační efekt a jejich zapojením do kampaní je možné násobně zvýšit povědomí o značce i samotný trial. Připravte se na formáty typu AR filtry, Spotify nebo třeba Reels. Projdeme si čísla pro ČR a ukážeme si kampaně, kde tyto formáty přispěly ke skvělým výsledkům.

Vojtěch Lambert Vojtěch Lambert

CEO

LCG New Media

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

Jakou business hodnotu má dobrý design?

Chcete, aby váš produkt uspěl? Jasně, že ano! V tom případě nepodceňujte roli designu, a to zejména v jeho úvodní discovery fázi. Ta pomáhá pomocí uživatelských výzkumů zjistit, jaké potřeby má a jaké problémy řeší váš zákazník. Zároveň skrze interní workshopy ladí očekávání a byznysové cíle uvnitř vaší firmy. Z naší zkušenosti spoustu firem tuto discovery fázi podceňuje, protože nevidí hmatatelnou hodnotu. Globální data ale jasně ukazují, že růst a úspěšnost firem založených na dodržování těchto kroků je násobně vyšší než u konkurence. Nehledě na nepřímé výhody, jako je vyšší angažovanost týmu, snížení rizika neúspěchu či podklady pro další škálování.

Tomáš Haimann Tomáš Haimann

Head of Design

Etnetera Flow

Tomáš Haimann

Jsem designér se zaměřením na definici a tvorbu digitálních produktů. Dlouhodobě pomáhám firmám pomoci využívat data, měření a výzkumy k tomu, aby propojili svůj byznys s reálnými potřebami cílové skupiny, a to co nejefektivněji a tak, aby se designové přemýšlení stalo přirozenou součástí jejich rozhodování.

A aplikaci Moje dm máte? A mohla bych ji vidět?

Značka dm je lovebrandem pro mnoho lidí právě díky silným zážitkům z offline prodeje. Připojte se k nám a objevte, jak využíváme aplikaci Moje dm, abychom OCR zážitky nadchli co nejvíce zákazníků a zákaznic ve věku od 15 do 60 let. Jak jsme během dvou let (a kousku) docílili dvou milionů stažení. Jaké překážky (ne)zdoláváme v personalizované komunikaci. Do jaké míry dokážeme měnit nákupní chování v prodejně díky aplikaci Moje dm.

Aneta Beranová Aneta Beranová

Manažerka marketingových kampaní

dm drogerie markt

Aneta Beranová

Aneta Beranová je klíčovou postavou v týmu marketingu dm drogerie markt, kde zastává pozici manažerky marketingových kampaní. Její profesní cesta je poznamenána řadou úspěšných projektů, mezi které patří i zavedení aplikace Moje dm na český trh. Tato aplikace se stala nezbytným nástrojem pro zákaznice a zákazníky dm, kteří díky ní mohou efektivněji využívat výhody věrnostního programu, online nakupovat, využívat expresní vyzvednutí a získávat přístup k exkluzivním nabídkám.

Umělá inteligence hodná i zlá

Umělá inteligence prostupuje naše životy a mnohdy o tom ani nevíme. Nejinak je tomu i ve světě mobilních aplikací. A jak to s umělou inteligencí vlastně je? Je hodná nebo zlá? Dokáže nám v naší práci pomoci nebo i uškodit? Vláďa Skoumal dal dohromady 10 příběhů firem o jejich úspěších i neúspěších s AI, ze kterých se lze poučit nebo se jimi minimálně inspirovat.

Vladislav Skoumal Vladislav Skoumal

CEO

SKOUMAL

Vladislav Skoumal

Vláďa Skoumal už přes 10 let pomáhá startupům i velkým firmám s jejich softwarovými projekty. Nejprve jako vývojář a později jako founder studia SKOUMAL, s.r.o., které se věnuje zejména vývoji mobilních i webových aplikací. Vláďa ve studiu nastavil unikátní firemní kulturu, která je 100 % remote, svobodná v rozhodování a odpovědná vůči sobě i klientům.

Jak zapojit nové technologie do hry tak, aby to neskončilo debaklem

DCO, rich media, 3D, AR, NFT, pDOOH, … Zorientovat se na hřišti plném technologických novinek je pro tvůrce obsahu pořád těžší. Které technologie jsou jasné tutovky? U kterých se budete chytat za hlavu stejně jako u neproměněných gólových šancí? A existují při jejich použití situace, za které byste zasloužili žlutou, možná i červenou kartu? Posbírali jsme pro vás přehled zajímavých technologických hráčů a v přednášce si s pomocí pomyslné elektronické tužky a VARu zhodnotíme, jak se jim na hřišti (nejen) mobilního marketingu daří.

Václav Hruška Václav Hruška

Head of creative solutions

GroupM Nexus

Václav Hruška

Vystudoval sportovní marketing a strávil v něm první roky kariéry. V roce 2010 pak změnil dres a začal se věnovat online marketingu. Naskočil do týmu digitální produkce GroupM, kde později převzal i kapitánskou pásku a jako Head of Creative Solutions v něm působí dodnes. Náplní jeho práce je efektivně a smysluplně zapojovat do digitálních strategií nové technologie, hledat kreativní řešení, a proměňovat tak běžné kampaně v neobyčejné. Mezi jeho klien