Přednášející

Moderátor

  • Petr Koubský

    Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

Přednášející

  • Tomáš Bártek

    Tomáš Bártek je marketingovým ředitelem ve společnosti VašeČočky.cz, kde se stará o trvalý růst zisků, expanzi do zahraničí a dokonalý zákaznický servis.

    Marketing director

    Maternia

  • Tomáš Turek

    Tomáš má několikaleté zkušenosti z různých oblastí online marketingu, zejména z PPC reklamy, SEO, e-mail marketingu a copywritingu. V Sherpas vede tým digitální reklamy. Kromě pravidelných školení PPC reklamy vedl i praktický workshop pro studenty VŠE v Praze. Je držitelem certifikací pro reklamní systémy Google Ads, Analytics a Adform.

    Ve volném čase jezdí na windsurfingu, překonává hory na via ferratách a cestuje po Evropě.

    Head of online advertising

    Sherpas

  • David Velechovský

    David zastřešuje v Seznam.cz péči o největší klienty a agentury inzerující v reklamním systému Sklik. PPC reklamě se věnuje od roku 2006, pamatuje si tedy doby, kdy byl tento obor v České republice ještě v plenkách. O problematice PPC reklamy publikuje v médiích (Marketing a Média) a přednáší na konferencích a seminářích na vysokých školách (VŠFS, VOŠCR). Ve své profesní historii působil více než 2 roky v agentuře H1.cz na pozici PPC account manager, kde měl na starost péči o významné klienty a byl lektorem na kurzech PPC reklamy pro pokročilé.