Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učí na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učí na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Přednášející

Oliver Dlouhý

Po několika offline businessech začal v roce 2008 podnikat na internetu. Nejdříve založil firmu na outsourcing logistiky pro e-shopy, později pak provozoval internetové obchody (s elektronikou, sluchátky, audiotechnikou). Obchodoval s překlepovými doménami a provozoval službu na živá stream videa. V roce 2012 založil vyhledávač letenek Skypicker.com, kterému se nyni věnuje na plno a řídí jeho globálni expanzi.

Oliver Dlouhý

Po několika offline businessech začal v roce 2008 podnikat na internetu. Nejdříve založil firmu na outsourcing logistiky pro e-shopy, později pak provozoval internetové obchody (s elektronikou, sluchátky, audiotechnikou). Obchodoval s překlepovými doménami a provozoval službu na živá stream videa. V roce 2012 založil vyhledávač letenek Skypicker.com, kterému se nyni věnuje na plno a řídí jeho globálni expanzi.

Tomáš Ervín Dombrovský

Tomáš vede oddělení analýz, komunikace a vztahů ve společnosti LMC. Podstatnou část energie věnuje zpracování dat a témat klíčových pro rozvoj tuzemského pracovního trhu a jeho propojování se vzdělávacím systémem. Stará se také o účinné rozšiřování partnerské spolupráce a veřejně prospěšných aktivit přesahujících rámec každodenního byznysu společnosti.

Simona Kijonková

Simona Kijonková je známá podnikatelka, vizionářka a investorka do start-upů. Je považována za první dámu e-commerce v České republice. V roce 2010 založila společnost Zásilkovna a během deseti let z ní vybudovala mezinárodní logistickou firmu s obratem téměř 1,3 miliardy korun. Aktuálně stojí v čele holdingu Packeta, což je deset firem, kam spadá i česká Zásilkovna a řídí více než 1000 zaměstnanců. Za svoji podnikatelskou a inovativní činnost získala řadu ocenění. Získala titul EY Podnikatel roku 2017 Hlavního města Prahy, v roce 2019 zvítězila v žebříčku TOP Podnikatelka roku 2018 vydavatelství Economia. Již řadu let se pohybuje na předních příčkách žebříčku nejvlivnějších žen Forbes. Ten ji v roce 2016 umístil na svoji titulní stranu, podruhé pak v červnu 2019. O problematice e-commerce přednáší, vysvětluje v médiích, i na řadě oborových akcí, z nichž mnoho také pořádá. Simona se zabývá také investicemi do start-upů především z oblasti ecommerce. SizeID.com je technologický projekt řešící velikosti při nákupu oblečení online a Robeeto je P2P komunitní platforma zprostředkující služby online. Spoluvlastní také IT firmu MYPS. Tato energická podnikatelka se ve volných chvílích věnuje svým třem dětem, sportu a cestování.

Simona Kijonková

Simona Kijonková je známá podnikatelka, vizionářka a investorka do start-upů. Je považována za první dámu e-commerce v České republice. V roce 2010 založila společnost Zásilkovna a během deseti let z ní vybudovala mezinárodní logistickou firmu s obratem téměř 1,3 miliardy korun. Aktuálně stojí v čele holdingu Packeta, což je deset firem, kam spadá i česká Zásilkovna a řídí více než 1000 zaměstnanců. Za svoji podnikatelskou a inovativní činnost získala řadu ocenění. Získala titul EY Podnikatel roku 2017 Hlavního města Prahy, v roce 2019 zvítězila v žebříčku TOP Podnikatelka roku 2018 vydavatelství Economia. Již řadu let se pohybuje na předních příčkách žebříčku nejvlivnějších žen Forbes. Ten ji v roce 2016 umístil na svoji titulní stranu, podruhé pak v červnu 2019. O problematice e-commerce přednáší, vysvětluje v médiích, i na řadě oborových akcí, z nichž mnoho také pořádá. Simona se zabývá také investicemi do start-upů především z oblasti ecommerce. SizeID.com je technologický projekt řešící velikosti při nákupu oblečení online a Robeeto je P2P komunitní platforma zprostředkující služby online. Spoluvlastní také IT firmu MYPS. Tato energická podnikatelka se ve volných chvílích věnuje svým třem dětem, sportu a cestování.

Anna Knotková

Anna vystudovala Provozně ekonomickou fakultu ČZU v Praze. Ještě při studiích pracovala v personální agentuře AYS, kde sbírala zkušenosti s náborem zaměstnanců. Poté působila na různých HR pozicích v mezinárodních společnostech. Oblastí HR komunikace a marketingu se zabývá od roku 2010, kdy pracovala v T-Mobile Czech Republic a následně v České spořitelně, kde kromě HR marketingu vedla také tým vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. V LMC pracuje od roku 2014 a věří, že zde využije své bohaté zkušenosti z různých HR oblastí.

Ondřej Krátký

Ondřej Krátký je spoluzakladatelem a ředitelem Liftaga, největší lokální logistické sítě na first/last mile přepravu lidí a věcí v České republice. Liftago se z nejlépe hodnocené taxi aplikace stalo platformou městské logistiky s vizí sdílení přepravní kapacity mezi jednotlivými segmenty osobní a zbožové dopravy a k tomu ještě s cílem dosáhnout nižších nákladů pro zákazníky i pro životní prostředí ve městě.

Ondřej Krátký

Ondřej Krátký je spoluzakladatelem a ředitelem Liftaga, největší lokální logistické sítě na first/last mile přepravu lidí a věcí v České republice. Liftago se z nejlépe hodnocené taxi aplikace stalo platformou městské logistiky s vizí sdílení přepravní kapacity mezi jednotlivými segmenty osobní a zbožové dopravy a k tomu ještě s cílem dosáhnout nižších nákladů pro zákazníky i pro životní prostředí ve městě.

Petr Liko

Petr během 15 let poznal všechny oblasti marketingu: od klasického po digitální, od interního po PR. Je expertem na Employer Branding a strategický HR marketing. Klientům LMC pomáhá najít cestu do srdce značky zaměstnavatele. Pořádá workshopy se zaměstnanci, destiluje podstatu značek, navrhuje komunikační strategie a věnuje se konzultační činnosti. Řídí HR marketingové projekty pro největší české a zahraniční společnosti. Stál také u zrodu netradičních projektů např. www.vimproc.cz.

Petr Liko

Petr během 15 let poznal všechny oblasti marketingu: od klasického po digitální, od interního po PR. Je expertem na Employer Branding a strategický HR marketing. Klientům LMC pomáhá najít cestu do srdce značky zaměstnavatele. Pořádá workshopy se zaměstnanci, destiluje podstatu značek, navrhuje komunikační strategie a věnuje se konzultační činnosti. Řídí HR marketingové projekty pro největší české a zahraniční společnosti. Stál také u zrodu netradičních projektů např. www.vimproc.cz.

Martin Palička

V roce 2000 Martin opustil svět financí a zakotvil v Etneteře, která patří mezi přední české hráče v oblasti zakázkového vývoje webových a mobilních aplikací. Firmu proslavilo nejen její klientské portfolio, ale také neformální pracovní prostředí inspirované principy svobodné firmy. Martin je také člen představenstva Etnetera Group, která v současnosti zahrnuje již 6 firem, a zodpovídá za finanční řízení celé skupiny a oblast akvizic. Rád si zahraje fotbal a volejbal, do práce jezdí na kole a pozvat ho můžete na dvojku dobrého vína.

Martin Palička

V roce 2000 Martin opustil svět financí a zakotvil v Etneteře, která patří mezi přední české hráče v oblasti zakázkového vývoje webových a mobilních aplikací. Firmu proslavilo nejen její klientské portfolio, ale také neformální pracovní prostředí inspirované principy svobodné firmy. Martin je také člen představenstva Etnetera Group, která v současnosti zahrnuje již 6 firem, a zodpovídá za finanční řízení celé skupiny a oblast akvizic. Rád si zahraje fotbal a volejbal, do práce jezdí na kole a pozvat ho můžete na dvojku dobrého vína.

Lucie Příhodová

Po ukončení marketingových studií na VŠE sbírala zkušenosti ve full-service komunikační agentuře, kde si vyzkoušela snad všechny disciplíny z oboru - připravovala mediální strategie, reklamní kampaně, výzkumy či eventy, psala texty a vymýšlela koncepty. V marketingu se pohybuje více než 8 let. Nabyté zkušenosti nyní zhodnocuje ve prospěch klientů v různých HR marketingových projektech, jako jsou kariérní stránky či náborové kampaně, podílí se na tvorbě strategií Employer Brandingu, workshopech a různých HR analýzách.

Karolina Šrámková

Air Bank s nadšením a vášní buduji více než 6 let. Začínala jsem na marketingu, kde se mi splnila velká touha postavit značku od základu. Co víc si může marketér přát. Pak přišla nabídka postavit stejnou banku dovnitř a přijala jsem nabídku šéfovat Péči o zaměstnance (jinde říkají „ejčář“). V euforii jsme totiž celá ta léta stavěli banku tak, aby ji klienti mohli mít rádi. Mohli jsme se roztrhnout, abychom je udělali spokojenými a nadšenými ambasadory. Jenže jsme jaksi zapomínali na sebe. I já jsem zapomínala na sebe, a proto k vám v dubnu budu mluvit z pozice člověka, který se připravuje na dlouhou dovolenou.

Karolina Šrámková

Air Bank s nadšením a vášní buduji více než 6 let. Začínala jsem na marketingu, kde se mi splnila velká touha postavit značku od základu. Co víc si může marketér přát. Pak přišla nabídka postavit stejnou banku dovnitř a přijala jsem nabídku šéfovat Péči o zaměstnance (jinde říkají „ejčář“). V euforii jsme totiž celá ta léta stavěli banku tak, aby ji klienti mohli mít rádi. Mohli jsme se roztrhnout, abychom je udělali spokojenými a nadšenými ambasadory. Jenže jsme jaksi zapomínali na sebe. I já jsem zapomínala na sebe, a proto k vám v dubnu budu mluvit z pozice člověka, který se připravuje na dlouhou dovolenou.

Eliška Vyhnánková

Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.

Eliška Vyhnánková

Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.